Aika ”Velton” jälkeen – Helmisen ”Raipe” TPS:n päävalmentajaksi

  • 212 545
  • 1 220

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä todella toivon ettei Raipe ole mikään fysiikkaharjoittelusta vastaava. Toisaalta kaiken tämän jälkeen ei tuo enää tuntuisi missään.
Toivottavasti TPS:n fysiikka valmentaja vaihtuu. Siellä osastolla ei ole viimevuosina tehty kaikkia asioita ihan parhaalla mahdollisella tavalla. Eikä se ole sattumaa että pelaajien loukkaantumisia on TPS:n kohdalle sattunut viimekausina kohtuuttoman paljon.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Turha tässä mitään fysiikkavalmentajia on vaihtaa. Kyllä Norre hoitaa ne hommat kuten aiemminkin. Tietää kuitenkin kaikesta kaiken ja on ihan vitun hieno mies vielä siinä sivussa. Harmi vaan, että molarien valmentamisesta ei tule mitään, mutta ei sillä niin väliä ole.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Turha tässä mitään fysiikkavalmentajia on vaihtaa. Kyllä Norre hoitaa ne hommat kuten aiemminkin. Tietää kuitenkin kaikesta kaiken ja on ihan vitun hieno mies vielä siinä sivussa. Harmi vaan, että molarien valmentamisesta ei tule mitään, mutta ei sillä niin väliä ole.

Pitkästä aikaa moi vaan palsta. Pakko oli tulla nyökyttämään tälle. Norre on hankala. Onneksi se on ymmärretty myös muiden toimesta. Jatkuuko hommat, siihen en ota kantaa Kiven keissin jälkeen, jonka johdosta uskottavuuteni on heikko.
Palstan tapoihin kun kuuluu lällättely niin sanonpa sen, että tiedän tuohon Uraman tiimiin tulevan melkoisen mielenkiintoista kiinnitystä, mutta nimiä en kerro, koska olen mulkku.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitkästä aikaa moi vaan palsta. Pakko oli tulla nyökyttämään tälle. Norre on hankala. Onneksi se on ymmärretty myös muiden toimesta. Jatkuuko hommat, siihen en ota kantaa Kiven keissin jälkeen, jonka johdosta uskottavuuteni on heikko.
Palstan tapoihin kun kuuluu lällättely niin sanonpa sen, että tiedän tuohon Uraman tiimiin tulevan melkoisen mielenkiintoista kiinnitystä, mutta nimiä en kerro, koska olen mulkku.

Hei vaan, kiva kun palasit. Hyviä kirjoittajia täällä kaivataan aina.

Eikä sitä tuhkaa tarvi enää ripotella päälle. Virheitä sattuu ja rapatessa roiskuu. Jos pieni tsoukki ja lainaus sallitaan, niin oppiahan noista otetaan. hehe.

Itse aiheeseen niin tässä on tällä erää mielenkiintoisinta seurattavaa Tepsissä. Eli tulevan "organisaation" rakenne.

Uramahan jo paljasti että rekryjä on tulossa. Jännä nähdä millainen organisaatiokaavio tuohon lopulta rakentuu.

Ja mielestäni nyt on edelleen puhdistuksen paikka ja ne epätoivotut henkilöt sivuun. En edelleenkään näe oikein perusteita mistä syistä apuvalmentajien tulisi saada jatkaa. Tulokset tällä porukalla on nähtävillä.

Ja jos joku on "vaikea" eli luo huonoa ilmapiiriä, niin tuo ei tule mihinkään muuttumaan ajan kanssa. Tuollaiset henkilöt kannattaa laittaa kiertoon heti tilaisuuden tullen. Ja korostan vielä että itse en tiedä onko Norrena tällainen vai onko tämä vain palstahuhu.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hei vaan, kiva kun palasit. Hyviä kirjoittajia täällä kaivataan aina.

Eikä sitä tuhkaa tarvi enää ripotella päälle. Virheitä sattuu ja rapatessa roiskuu. Jos pieni tsoukki ja lainaus sallitaan, niin oppiahan noista otetaan. hehe.

Itse aiheeseen niin tässä on tällä erää mielenkiintoisinta seurattavaa Tepsissä. Eli tulevan "organisaation" rakenne.

Uramahan jo paljasti että rekryjä on tulossa. Jännä nähdä millainen organisaatiokaavio tuohon lopulta rakentuu.

Ja mielestäni nyt on edelleen puhdistuksen paikka ja ne epätoivotut henkilöt sivuun. En edelleenkään näe oikein perusteita mistä syistä apuvalmentajien tulisi saada jatkaa. Tulokset tällä porukalla on nähtävillä.

Ja jos joku on "vaikea" eli luo huonoa ilmapiiriä, niin tuo ei tule mihinkään muuttumaan ajan kanssa. Tuollaiset henkilöt kannattaa laittaa kiertoon heti tilaisuuden tullen. Ja korostan vielä että itse en tiedä onko Norrena tällainen vai onko tämä vain palstahuhu.

Tuhkaa on ripoteltu, maakuoppa kaivettu ja siellä lymyilty. Pikku hiljaa reunalta voi kurkkia menoa. Jos jotain niin sitä kuuluisaa oppia on otettu ja jatkossa jokaiselle asialle varmistuksen varmistus. Ja te, jotka yksityisviesteillä otatte yhteyttä ja sen jälkeen teette oharit tai kusetatte, niin haistakaapa kvitto! Ja tämä ei koske lainatun viestin kirjoittajaa.
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tervetuloa Juippi takaisin! Hyville kirjoittajille on aina tilausta.

Tähän Karri Kiven tapaukseen liittyen sanon pari asiaa. Minä sain syksyllä luotettavasta lähteestä tiedon, että Karri Kivi olisi ollut Tepsin päävalmentaja kaudella 2020-2021. Iltalehti ja Turun Sanomat uutisoivat molemmat jossain vaiheessa, että Karri Kivi olisi
Tepsin seuraava päävalmentaja, enkä jaksa uskoa, että toimittajat lähtevät uutisoimaan tällaista ilman, että heillä on ollut edes jotain tietoa asiaan liittyen. Jotain on sitten jossain vaiheessa tapahtunut, kun Kivi ei sitten tullutkaan. Minua kovasti kiinnostaisi tietää, mikä meni lopulta pieleen. Eri vaihtoehdoilla voi spekuloida. Yksi vaihtoehto voi olla se, että Kivi voimakastahtoisena henkilönä ei suostunut kynnysmatoksi ja halusi esim. itse päättää apuvalmentajista ja vaikuttaa erinäisiin asioihin. Tähän ei sitten johto suostunut ja Kivi on todennut, että pitäkää tunkkinne.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja mielestäni nyt on edelleen puhdistuksen paikka ja ne epätoivotut henkilöt sivuun. En edelleenkään näe oikein perusteita mistä syistä apuvalmentajien tulisi saada jatkaa. Tulokset tällä porukalla on nähtävillä.

Ja jos joku on "vaikea" eli luo huonoa ilmapiiriä, niin tuo ei tule mihinkään muuttumaan ajan kanssa. Tuollaiset henkilöt kannattaa laittaa kiertoon heti tilaisuuden tullen. Ja korostan vielä että itse en tiedä onko Norrena tällainen vai onko tämä vain palstahuhu.

Tässähän ollankin erittäin lähellä ongelman ydintä. Seuraan pesiytynyt selänpesijä-kerho täydentää jäseniään tod.näk. lähinnä juuri näillä selänpesuominaisuuksilla. Ei siinä paljon meriitit paina, kunhan vaan on oikeat taustat ja suhteet. Voi olla epäpätevä ja mulkkukin.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Palstan tapoihin kun kuuluu lällättely niin sanonpa sen, että tiedän tuohon Uraman tiimiin tulevan melkoisen mielenkiintoista kiinnitystä, mutta nimiä en kerro, koska olen mulkku.

Väkevä lopetus lauseelle siellä! Miälenkiintoista nähdä myös ymmärtääkö Erkka/Urama-tandem, että seuratyö on eri asia kuin kattojärjestötyö esim. organisaation koossa ja rakenteessa. Niistä urheilullisista tavoitteista puhumattakaan. Tähän saakka puheet viittaavat siihen, että ei ummarta. Hyvää arkea pukannee ilman voittamisen tarvetta yms. ikävää. Mutta parhaassa seurassa kaikkien kaverien kanssa hei!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Urama oli niin syöneen näköinen kyllä YLE:llä että oikein kateeksi kävi. Oikein jännityksellä odottaa mitä sieltä tippuu.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Urama oli niin syöneen näköinen kyllä YLE:llä että oikein kateeksi kävi. Oikein jännityksellä odottaa mitä sieltä tippuu.

Katsoin samaa. Väkisin alkoi suupielet nykiä, kun toimittaja oli vielä julkea ja tohti kysyä, että mitäs sä nyt olet oikeasti tälle päähäntaklaamiselle tehnyt. Vastaus ”Noo ollaan paljon puhuttu..”

Mielenkiintoisia aikoja, kertakaikkiaan.
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
Tähän Karri Kiven tapaukseen liittyen sanon pari asiaa. Minä sain syksyllä luotettavasta lähteestä tiedon, että Karri Kivi olisi ollut Tepsin päävalmentaja kaudella 2020-2021. Iltalehti ja Turun Sanomat uutisoivat molemmat jossain vaiheessa, että Karri Kivi olisi
Tepsin seuraava päävalmentaja, enkä jaksa uskoa, että toimittajat lähtevät uutisoimaan tällaista ilman, että heillä on ollut edes jotain tietoa asiaan liittyen.
Ehkäpä mestarille tarjottiinkin jo nyt ulkomaankeikkaa alkavaksi ensi kaudesta? Mahdollisuus kirjattu optiona jo Tepsin kanssa allekirjoitettuun sopimukseen.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
U20-kisat taisivat olla viimeinen näyte Raimolta ennen mustan klubitakin pukemista. Noo, mitä jäi mieleen?

Omasta mielestä luokaton USA pelasti Raimon tuloksen osalta täydelliseltä pettymykseltä. En ainakaan itse nähnyt Raipelta oikein mitään merkkejä pelinaikaisesta tai jälkeisestä reagoimisesta tai joukkueen pelitavan kehittymisestä turnauksen edetessä. Aikalailla samoilla vitjoilla ja YV-kuviolla mentiin, ja esim. ykkösestä ei saatu koko turnauksessa tulosta ulos. Viitteitä pelaaja-Raimon hitaudesta ja junamaisuudesta? Virtanen vaikuttaa tässä suhteessa paljon skarpimmalta, pieni riski että ensi vuonna hakataan päätä seinään pitkään ja hartaasti.

Aikamoista päädyttämistä ja väkisinnostamista Leijonien peli hyökkäämisen osalta oli ja jäihän se tuloksen osalta torsoksi. Kiekollisesta pelitavasta tuli vähän mieleen Kaskisen playbook ilman oman pään rytmittämistä, toisaalta voiko Kallen pelikirjasta edes puhua ilman sitä?

Persoonana haastatteluissa lempeän empaattinen yhdistettynä raipemaiseen jäyheään manselaiseen ulosantiin. Aiheuttaa itsessä joka kerta pientä säälintunnetta, älkää nyt liian vaikeita kysykö. Sanoi kiintyneensä pelaajiin ja olon olevan lopussa haikea. Voi hyvin kuvitella, että negatiivisen palautteen antaminen ei Raimolta välttämättä tule luonnostaan ja angstia padotaan aikansa sisimpään. Silmissä kyllä kiiluu, joten voi hyvin räiskyä muutaman syksyisen paskahatullisen jälkeen.

Tuskin Raimo on lopulta niin huono, mitä rekordi antaa olettaa, muttei tämä turnaus valmennukselle asetettuja odotuksia häshtääg-välivuodelle juuri nostanut.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Jonkun verran samoilla linjoilla olen minäkin Raipen suhteen, mitä @Slaigard tuossa yllä kirjoittaa.

Plussaksi Raipelle lasken, että hän rehellisesti myönsi tehneensä virheitä ja totesi, että oppia oli tullut roppakaupalla. Yhdeksi virheeksi hän mainitsi, ettei ottanut joukkueeseen vai 7 pakkia 8:n asemasta. Tämä aiheutti Kuparin loukkaantumisen jälkeen joukkueen hyökkäyspelaamiseen suuria ongelmia, kun hyökkääjät loppuivat kesken. Raipen valmennustiimi ei varmasti myöskään ollut paras mahdollinen, joten kaikenlainen kokemattomuus koko valmennuksessa oli silmiinpistävää. Ihmettelen Suomen Jääkiekkoliiton toimintaa tässä asiassa, kun muut huippumaat satsaavat valmennustiimeihinsä aivan eri tavalla ammattitaitoa. Ei pidä sitten ihmetellä, jos ei joka vuosi menestystä tule.

Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että Raipella on täydet mahdollisuus olla joskus vielä todellinen huippuvalmentaja, sillä olen saanut monelta tuntemaltani ja arvostamaltani jääkiekosta paljon tietäviltä ihmisiltä erittäin yhdensuuntaisia arvioita, että jos ja kun Raipelle rekrytoidaan TPS:ssä ammattitaitoiset ja hänen kanssaan samalla pelikirjan sivulla oleva valmennustiimi sekä tähän pelikirjaan soveltuva joukkue, niin saattaapi käydä niin, että monien suut loksahtavat appoisen auki, kun TPS on ensi kaudella ihan eri tavalla kaukalossa pelaava joukkue kuin nyt. Ainoa iso ja kaiken ratkaiseva edellytys tälle on se, että joukkue täytyy uudistaa perin pohjin, koska Raipen pelikirja edellyttää vastaavanlaista nopeaa pelitapaa, mitä nuorten joukkue yritti toteuttaa.

Loppuottelussahan sitten konkreettisesti näimme, millaista tällainen pelitapa parhaimmillaan on ja kuinka nautittavaa sen seuraaminen katsojille onkaan.

Raipen menestyksen taikka menestymättömyyden ratkaisee mielestäni ennen kaikkea kaksi asiaa: ensimmäiseksi millainen valmennustiimi hänelle rekrytään ja toiseksi millainen joukkue hänelle rakennetaan. Toivottavasti TPS:ssä nyt tämän kauden syväkyykyn opettamina tajutaan, että ehtoopuolen hitaasti ja selkä suorana kaukalossa ookaileville koukkupolville ei ole mitään asiaa ensi kauden joukkueessa. Tällaisia pelaajia ei yksikään valmentaja maailmassa saa pelaamaan voittavaa jääkiekkoa nykypäivänä. Tämä on absoluuttinen fakta.
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyy toivoa, että Raipelle hankintaan hyvä valmennustiimi, jossa henkilöt täydentävät toisiaan ja ajattelevat pelitavasta samalla tavalla. Hyvät apuvalmentajat auttaisivat Raipea onnistumaan tehtävässään, mutta jos apuvalmentajina häärivät maestrot Salo ja Rintanen, niin sitten katastrofin ainekset ovat valmiina. Raipe tarvitsee ehdottomasti hyvä ja pätevät apuvalmentajat. Toivottavasti myös Tepsissä on mietitty sitä millaisella pelitavalla halutaan jatkossa pelata ja hankitaan sitten pelitapaan sopivat pelaajat. Pelaajien ja pelitavan pitää myös vastata nykykiekon vaatimuksia. Yritän kovasti valaa itseeni uskoa siihen, että kyllä Raipenkin kanssa voidaan pärjätä, kun hänet nyt kerran on päävalmentajaksi valittu. En tähän täysin usko, eikä minulla ole täyttä luottoa, mutta annetaan nyt mahdollisuus. Mielelläni olen väärässä ja Raipe onnistuu tehtävässään.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kannattaisiko kuitenkin jättää nuo ulkonäkö arvostelut missikisa tuomareille. Ei kuulu tänne lätkäkeskusteluun.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Kannattaisiko kuitenkin jättää nuo ulkonäkö arvostelut missikisa tuomareille. Ei kuulu tänne lätkäkeskusteluun.
Totta, otsikkoon viitaten ei Raipe missään nimessä epäonnistunut. Ihan hyvä suoritus neljäs sija tämän vuoden kokoonpanolla. Monet yksilöt pelasivat itselleen ajoittain, eikä joukkueelle, vaikka ketään niin hyvää pelaajaa joukkueessa ei ollut ketä yksinään olisi pelejä pystynyt ratkaisemaan. USA peli oli todella hyvä ja pidin Raipen osallistumisesta pelin aikana.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kannattaisiko kuitenkin jättää nuo ulkonäkö arvostelut missikisa tuomareille. Ei kuulu tänne lätkäkeskusteluun.

Enemmän tuossa huvitti tuo kinkun ahtamisen selvä määrä. Hyvä ettei finni purskahtanut leuasta kun sanoja koitti äkistää.

Mutta olet toki oikeassa jotta hiukan laukalle keskustelu lähti.

Raipesta sen verran että kyllähän tekemistä vielä on. Jotenkin jäi kuti piippuun.
 

MarkoPalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU, Hammarby IF, Jokerit
Täytyy toivoa, että Raipelle hankintaan hyvä valmennustiimi, jossa henkilöt täydentävät toisiaan ja ajattelevat pelitavasta samalla tavalla. Hyvät apuvalmentajat auttaisivat Raipea onnistumaan tehtävässään, mutta jos apuvalmentajina häärivät maestrot Salo ja Rintanen, niin sitten katastrofin ainekset ovat valmiina. Raipe tarvitsee ehdottomasti hyvä ja pätevät apuvalmentajat. Toivottavasti myös Tepsissä on mietitty sitä millaisella pelitavalla halutaan jatkossa pelata ja hankitaan sitten pelitapaan sopivat pelaajat. Pelaajien ja pelitavan pitää myös vastata nykykiekon vaatimuksia. Yritän kovasti valaa itseeni uskoa siihen, että kyllä Raipenkin kanssa voidaan pärjätä, kun hänet nyt kerran on päävalmentajaksi valittu. En tähän täysin usko, eikä minulla ole täyttä luottoa, mutta annetaan nyt mahdollisuus. Mielelläni olen väärässä ja Raipe onnistuu tehtävässään.

Mulla ei ole mitään tietoa, mutta kuinkas ”ovet paukkuen” se Juuso Nieminen lähti TPS:stä Kerhoon pari vuotta sitten?

Ajattelin vain, että HPK:n valmennusryhmää ei ole päävalmentajaksi tulevan Matti Tiilikaisen lisäksi tiedossa kuin fysiikkavalmentajana jatkava Timo Turunen. Antti Pennanen siirtyy nuorten majuun, en yllättyisi jos ottaisi mukaansa esim. Antti Miettisen sinne HPK:sta. Tiilikaisen aisapariksi itse toivon Ilveksessä nyt vaikuttavaa Olli Saloa, mutta tämä ei ehkä ole todennäköistä. Tiilikaisen valmennusryhmä voi ainakin osin tulla hänen nykyisistä suomalais- (ja kerholais) -taustaisista Frankfurter Löwen apureistaan. HPK:n A:n valmentajana jatkaa ensi kaudellakin Janne Sinkkonen. Kerhon UTJ Mika Toivolan mukaan valmennusryhmään haetaan enää yhtä jäsentä, eli kokonaisuus on lähes kasassa, vaikka julkistettu onkin vain Tiilikainen&Turunen.

Joten, onko Juuso Nieminen mahdollinen ensi kaudeksi Raipen valmennusryhmään? Vai paloivatko sillat liian pahoin? Yksi täydennys voisi olla myös tänään Jukureista lähtöpassit saanut Pekka Kangasalusta, jota joku teikäläisistä aiemmin jotenkin huhuilikin. Kangasalustallakin olisi tuota ilvesläisyyttäkin taustassaan kuten Raipella, niin voisivat tulla hyvinkin keskenään juttuun..-;)
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Raipella on ollut aika monta joukkuetta missä valmentanut eikä yhdessäkään seurassa ole onnistuttu hommaamaan hänen pelitapaansa sopivia pelaajia.. Tepsissä toki asiat pelaajahankintapuolella on hoidettu helvetin mallikkaasti niin eiköhän se raipelle istuva porukka saada läjään ensikaudeksi..
Joo, joo Raipe on ollut apuvalmentaja eikä päävalmentaja jne, mutta tuskin hän omaa mitään mahtavaa taktiikkaa mitä salannut kaikilta ja, vaikka olisikin niin tomppako siihenkö osaako hommatako sopivatko pelaajatko... eipäilempä..
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Raipella on ollut aika monta joukkuetta missä valmentanut eikä yhdessäkään seurassa ole onnistuttu hommaamaan hänen pelitapaansa sopivia pelaajia.. Tepsissä toki asiat pelaajahankintapuolella on hoidettu helvetin mallikkaasti niin eiköhän se raipelle istuva porukka saada läjään ensikaudeksi..
Joo, joo Raipe on ollut apuvalmentaja eikä päävalmentaja jne, mutta tuskin hän omaa mitään mahtavaa taktiikkaa mitä salannut kaikilta ja, vaikka olisikin niin tomppako siihenkö osaako hommatako sopivatko pelaajatko... eipäilempä..

Päävalmentajanakin toki toiminut. (Myös TPS mainittu :) ).

"Tammikuussa 2012 Helminen nimitettiin Ilveksen päävalmentajaksi SM-liigakaudeksi 2012–2013.[82] Ilveksen kausi ei mennyt hyvin, ja Helminen sai potkut tammikuussa 2013, jolloin Ilves oli viimeisenä 14 pistettä toiseksi viimeisenä ollutta Turun Palloseuraa perässä. "
 

Negapetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Päävalmentajanakin toki toiminut. (Myös TPS mainittu :) ).

"Tammikuussa 2012 Helminen nimitettiin Ilveksen päävalmentajaksi SM-liigakaudeksi 2012–2013.[82] Ilveksen kausi ei mennyt hyvin, ja Helminen sai potkut tammikuussa 2013, jolloin Ilves oli viimeisenä 14 pistettä toiseksi viimeisenä ollutta Turun Palloseuraa perässä. "
Wanhat hyvät ajat! Silloin sentään oltiin reippaasti liigajumboa edellä. Nyt tuollaisesta lentokelistä saa vain haaveilla. 2010-luvun tripla: kolme kertaa putkeen sarjan toiseksi huonoin. Vai oliko niitä vain kaksi putkeen... (onneksi) jäänyt huonommin mielen kuin Jortsun triplat.
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla ei ole mitään tietoa, mutta kuinkas ”ovet paukkuen” se Juuso Nieminen lähti TPS:stä Kerhoon pari vuotta sitten?

Ajattelin vain, että HPK:n valmennusryhmää ei ole päävalmentajaksi tulevan Matti Tiilikaisen lisäksi tiedossa kuin fysiikkavalmentajana jatkava Timo Turunen. Antti Pennanen siirtyy nuorten majuun, en yllättyisi jos ottaisi mukaansa esim. Antti Miettisen sinne HPK:sta. Tiilikaisen aisapariksi itse toivon Ilveksessä nyt vaikuttavaa Olli Saloa, mutta tämä ei ehkä ole todennäköistä. Tiilikaisen valmennusryhmä voi ainakin osin tulla hänen nykyisistä suomalais- (ja kerholais) -taustaisista Frankfurter Löwen apureistaan. HPK:n A:n valmentajana jatkaa ensi kaudellakin Janne Sinkkonen. Kerhon UTJ Mika Toivolan mukaan valmennusryhmään haetaan enää yhtä jäsentä, eli kokonaisuus on lähes kasassa, vaikka julkistettu onkin vain Tiilikainen&Turunen.

Joten, onko Juuso Nieminen mahdollinen ensi kaudeksi Raipen valmennusryhmään? Vai paloivatko sillat liian pahoin? Yksi täydennys voisi olla myös tänään Jukureista lähtöpassit saanut Pekka Kangasalusta, jota joku teikäläisistä aiemmin jotenkin huhuilikin. Kangasalustallakin olisi tuota ilvesläisyyttäkin taustassaan kuten Raipella, niin voisivat tulla hyvinkin keskenään juttuun..-;)


Juuso Nieminen olisi kyllä tosi hyvä lisä valmennustiimiin. Vaikuttaa todella osaavalta ja kyvykkäältä. Tietotaitoa löytyy ja häntä aikanaan muistaakseni povattiin mahdolliseksi Tepsin päävalmentajaksi jossain vaiheessa. Jotain Tepsin ja Juuso Niemisen välillä tapahtui. En ole täysin perillä siitä, mitä lopulta tapahtui, mutta eivät tiet kovin lämpimissä väleissä eronneet ja huonoa kohtelua Juuso sai osakseen. Kyllä minä ehdottomasti ottaisin hänet takaisin Tepsiin, mutta en tiedä kuinka pahasti sillat paloivat Juuson ja Tepsin välillä. Valitettavaa, jos paloivat lopullisesti. Tepsihän on onnistunut aika monien henkilöiden kanssa polttamaan sillat.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös