ILIMAVEIVI
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Niinpä.Joo ihan hyvin noi pelaa mutta viimeistely näyttää tutulle Tepsille. Pelottaa ensi kausi jo nyt
Niinpä.Joo ihan hyvin noi pelaa mutta viimeistely näyttää tutulle Tepsille. Pelottaa ensi kausi jo nyt
Joo ihan hyvin noi pelaa mutta viimeistely näyttää tutulle Tepsille. Pelottaa ensi kausi jo nyt
Tätä minä olen koettanut sanoa. Pelaajillakin on vastuu. Sitten pistäisin kaiken valmentajan piikkiin jos edes maalipaikoille ei päästä. Mutta siitä kun TPS:llä ei ole ollut kiinni. Tepsillä on ollut ihan riittävästi niitä maalitekopaikkoja ollut Kaskisen aikana kuten myös Virtasen aikana joilla voittaa pelejä. Pelaajilla on se vastuu siitä viimeistelystä eli maalinteosta.Se viimeistely ei nyt ole millään tavalla Helmisen taikka Virtasen käsissä. Kyllä se on iha pelaajien korvien välissä.
Taas tehdään vastustajan maalivahdista se kentän paras pelaaja.
Aivan helvetin hyvällä koivella Leijonat tänään. Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
Raipen taktiikan luoma illuusio.Raipen jokirannan patsashanke on jo vetämässä. Jälkisanoina mainittakoon, että olihan jenkit tänään heikko.
Mä aloitin jo nakuttaan kinttuja. Ajattelin tehdä luistimet jalkaan. Tuonko kummal puol jokkee?Raipen jokirannan patsashanke on jo vetämässä. Jälkisanoina mainittakoon, että olihan jenkit tänään heikko.