Näin itse ajattelin jo Ushenien kohdalla, tai viimeistään T. Broadhurstin... mutta näin vaan tässä onnistutaan. Toisaalta, Usheninit tai Terry olivat jopa parempia kuin tämä germaani.
Terryhän oli ihan toiselta planeetalta verrattuna Germaaniin. Terry olisi heittämällä mennyt pelaavaan kokoonpanoon näissäkin karkeloissa. Terry vaan sattui olemaan ikivanha saatanan sotaluuska, ja siksi hankinta oli huumorikamaa, mutta luuska sentään yritti minkä vanha kroppa antoi periksi. Sillä, että yrittää, pääsee TPS:ssä pitkälle.
Germaaniporsas taas on ylivoimaisesti huonoin jääkiekkoilija kenet olen nähnyt TPS:n paidassa. Ja tarkoitan sitä täysin vakavissani, ilman pienintäkään liioittelua. Olen pian kolmekymmentä vuotta katsonut maanisesti Turun Palloseuran matseja ja mitään tälläistä en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Germaanin kaikki ominaisuudet asenteesta laukaisutaitoon ja luistelusta puolustuspään sijoittumiseen olivat ihan täyttä paskaa. En keksi edes yhtään verrokkipelaajaa. Nämä Paukkuset, Konttiset, Pukat, Ushenit, Squiresit ja muut TPS-historian meemimiehet olivat kuitenkin loppupeleissä rautaisia ammattilaisia, joilla vaan oli kenties kaksi huonoa ominaisuutta yhtä hyvää ominaisuutta vastaan. Germaani ei ollut mitään muuta hyvää ominaisuutta kuin nimi. Eniten sapetti se totaalinen yrityksenpuute. Oksettavaa katsottavaa.
Todennäköisesti SHL-apologistit koittavat pestä mustan valkoiseksi, mutta ei veikkoset. Tässä oli TPS-historian huonoin yksittäinen pelaaja. Älkää ikinä unohtako, että Tomi Kallio ylpeänä kertoi, miten
vain hänen henkilökohtaiset kontaktinsa mahdollistivat tämän hankinnan.
E: Ja koska ollaan Dudaksen ketjussa, niin todetaan, että ellei Dudas suostu vetelemään kolmosketjun pelaajan palkalla, niin kiitos ja näkemiin. Miettisen luottoheppa, mutta tehottomuudessaan hyvin turhauttava pelaaja. Spinalta kun saisi annoksen suoraviivaisuutta, tulisuutta ja juonikkuutta, niin voisi olla melkoisesti parempi pelaaja.