Koirankoppi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Hit the road jack vai miten se meniVoi olla. Eipä olis eka kerta
Hit the road jack vai miten se meniVoi olla. Eipä olis eka kerta
Kaksihan kentältä lensiSieltä sitten jo neljäs raumamlaine isosta ovista ulos tähän iltaan.
Yksi kentältä, kolme keskustelupalstalta.
Katoppas toi video nyt uudelleen. Kiekoton pelaaja, ojennat polven eteen ja vedät jaloille. Ihan täysin polvitaklauksen tunnusmerkit
Emmä vielä jaksa lyödä tietä. Kuitenkin tulossa kakkua niin päristään nyt vielä kun voidaanHit the road jack vai miten se meni
Kiitos. Ja hyvä peli oli eilen. Tps parempi. Molemmilla paskat veskat. Ei mua kiinnosta täällä enää vääntää. Toivottavasti tänään jälleen tunnetta pelissä ja parempi voittakoon. Hyvää yötä teille, mä jatkan änärin katsomistaKappas, hyvä huomautus!
Viimekauden säälien ratkaisu maali: "musta juusto ylähyllylle", taitaa vielä viedä Raumalaisten yöunetJumalauta Dudashan rupeaa olemaan pahemmin raumalaisten pään sisällä, kuin Nurmi oululaisten ja hesalaisten. :D
Eikös Liigassa otettu tähän aivan selvä linja ettei ulosajo tai pelikielto tarkoita, että vastaanottava osapuoli loukkaantuu vaan nimenomaan katsotaan rikettä? Meillä Wernblom sai alkukaudesta kakkua, kun vastustaja pää munissa puhalteli laidassa ja Wernblom kirjaimellisesti käveli laitaa vasten ottamaan kiekon pois ja tästä saatiin päähän kohdistunut taklaus muutaman ottelun pelikiellolla.Mä en oo oikein ikinä nähnyt mitä hyvää jotkut näkee siinä että vastustajan kannattajat ei arvosta näitä kieriskelijöitä ja sitten ollaan muodikkaasti siellä ”ihon alla” ja ”povarissa” ja ”pään sisällä”. Mikä tossa on siis jotenkin siistiä tai hyvä juttu?
En voi sanoa että Dudasin ollessa kyseessä olisin ollut jotenkin yllättynyt siitä että hetkeä myöhemmin oli ylivoimaa pelaamassa kentällä.