Kyllä. Vahvasti. Etkö sinä? Ilmeisesti olen ymmärtänyt toisen viesteistäsi väärin, ehkäpä jälkimmäisen. Ensimmäinen oli selkeä, jossa Kukkonen ansaitsee mielestäsi paikan Kärppien organisaatiossa. Jälkimmäinen sitten minun mielestäni ajoi alas tuon näkemyksen. Minä tulkitsin sen niin, että entisen pelaajan palkkaaminen olisi hullu asia.
Tehdään nyt selväksi, että minun mielestäni kukaan ei ansaitse paikkaa Kärppien toimistolta jollakin peliuran aikaisilla näytöillä, ainoastaan mahdollisuuden. Tämä seura ei ole mikään helvetin suojatyöpaikka, vaan se annettu mahdollisuus on käytettävä ja henkilön pitää tuoda jotain lisäarvoa seuralle. Jos et tuo(Aho,Mikkola) niin se on siinä tapauksessa hei hei. Jos esim. Kukkonen ei tuo lisäarvoa, niin päästetäänkö hänet menemään vai roikutetaanko mukana hamaan loppuun asti? Tämä on se sudenkuoppa niissä entisissä pelaajissa.
Entisen pelaajan palkkaaminen toimisi aivan eri tavalla, jos Kärppien toimistolla olisi ammattilaisia, joilta se työelämässä kokematon, mutta intohimoinen henkilö, voisi ammentaa oppia. Mutta tällä hetkellä toimistolta löytyy neuvoja ainoastaan liiman haisteluun ja rään syöntiin. Ehkä siihen saadaan muutos kevään sekä ensi kauden aikana.