Adressia NHL:lle, jotta Skandinaviassa voisi oikeasti katsoa pelejä ”normaalisti”

  • 36 119
  • 200
Itseasiassa Viaplayn hinta on jo noussut tuosta aiemmasta 24,95 euron kuukausihinnasta 26,95 euroon ja tähän pakettiin eivät kuulu elokuvat lainkaan, ainoastaan urheilu ja sarjat. Mikäli elokuvat haluaa pakettiin mukaan, hinta on 29,95 e/kk. Se että nouseeko hinta vielä lisää tästä, jää nähtäväksi.
 
Tarjoamalla parempaa palvelua asiakkaille Viasatilla olisi jopa mahdollisuus saada meikäläinenkin houkuteltua asiakkaaksi.

Puhelinliittymän tarvitsee Suomessa lähes jokainen aikuinen ihminen. NHL.tv:n merkityksestä suomalaisille taas kertoo paljon se, että tuolla ketjun avaukseen linkitetyllä vetoomuksella on tällä hetkellä 145 allekirjoitusta. Mitä veikkaatte, meneekö 50 000:n raja rikki helmikuun loppuun mennessä?

Tarjoamalla erilliset paketit lätkäfaneille ja futisfaneille muutaman euron koko kattausta halvemmalla Viaplay saisi varmasti Jatkoajasta ainakin seitsemän ja Futisforumilta ainakin kuusi uutta tilaaja. Se on sitten eri asia, että miten paljon näin valtaisat ihmismassat jaksavat Viasatia kiinnostaa. Ja jos lätkäpaketti tosiaan sisältäisi kaiken lätkän ja futispaketti kaiken futiksen, täällä NHL-fanit valittaisivat, että miksi MINUN pitää maksaa jostain venäläisten lentokenttähöntsäilyistä. Ja Futisforumilla Valioliiga-fanit protestoisivat sitä vastaan, että HE joutuvat maksamaan jostain liimalettien kaatuilusta, vaikkeivät sitä edes katso.
 
Viimeksi muokattu:

Ketuttaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa ja Chicago Blackhawks
Helpoin ja täysin laillinen tapa on hommata maksullinen VPN (hyvän saa 5€ kuussa) ja ostaa suoraan NHL:n sivuilta tuo NHL.tv. Kokonaisuudessaan paketille tulee hintaa joku 10-15 euroa kuukaudessa, eikä tartte sen jälkeen pohtia kuka selostaa tai toimiiko tai maksatko ylimääräistä jostakin mitä et seuraa.
 

Fowler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Jos 25 euroa on liikaa urheilukattauksesta, johon kuuluvat ainakin NHL, NFL, La Liga, Serie A, UCL, UFC, FA Cup, Capital One Cup ja Saksan Cup, niin mikäköhän olisi sellainen sovelias hinta?

Kun noin pienellä rahalla saa noin laajan kattauksen urheilua, ei mulle tulisi mieleenkään ruveta valittamaan siitä, että samaan pakettiin kuuluu myös joitain telkkarisarjoja, joita en katsele ikinä.

Minä maksaisin mielelläni ihan sievoisen summan paketista, johon kuuluu kaikki NHL-, NBA-, NFL-, Valioliiga- ja Mestarien liiga -matsit, sekä FA Cupin ja La Ligan huippuottelut.

Minä en ole Viasatin palkkalistoilla mutta kun Valioliigakin ensi kaudella siirtyy tuonne, on Viasatin urheilukattaus siinä vaiheessa mielestäni heittämällä parasta mitä Suomen maksukanavamarkkinoilla on pitkään aikaan nähty.

Kun Viaplay alkoi näyttämään änäriä, hinta oli 17 euroa kuussa. Sittemmin se on noussut 25 euroon (tämä ei mun matikallani ole tuplaantumista) mutta jo pelkästään urheilutarjonta on laajentunut samalla niin paljon, että se perustelee tuon hinnankorotuksen.

Tiedän varsin hyvin, että minunkin Viaplay-pakettiini kuuluvat myös leffat ja TV-sarjat, joita en katsele koskaan. Se ei kuitenkaan häiritse, sillä jo pelkästään urheilukattaus on niin hyvä, että 25 euroa siitä on vähän.

Yritetäänpä vielä boldausten kera vääntää tämä rautalangasta.

Se että juuri sinä haluat maksaa urheilukattauksesta, ei tarkoita sitä että kaikki muutkin haluavat. Tämä on se isoin ongelma, kun Viaplay (ymmärrettävästi) haluaa olettaa että NHL-fania kiinnostaa kaikki muukin urheilu. Itse teet tämän saman oletuksen. Ja tämä ei pidä paikkaansa hyvin suurelle osalle meistä, ellei jopa valtaosalle.

Itse katson tasan yhtä ainoaa urheilua ja se on NHL. Minulle on aivan sama mitä muuta saan "kaupan päälle", ei kiinnosta. Ja tarkennetaan vielä mitä NHL:n katsominen minulle ja monelle muulle tarkoittaa. En todellakaan katso otteluita öisin, minulla on silloin tärkeämpääkin tekemistä jota kutsutaan nukkumiseksi. Katson ottelut ihmisten aikaan eli työpäivän jälkeen, yleensä iltaisin. Ihan omassa rauhassa ilman aikatauluja. Tätä varten tarvitsen ainoastaan NHL Game Centerin. En siis Viaplaytä. En ikinä käytä Viaplaytä. Olen ollut heidän asiakkaansa siitä asti kun he NHL:n itselleen saivat, mutta vain ja ainostaan sen takia, että haluan pääsyn Game Centeriin.

Ymmärrän tasan tarkkaan miten kuvio NHL:n ja Viaplayn ympärillä menee ja tiedän, että täydellistä palvelua ei ole tulossa. Minun talouteni ei myöskään ole kiinni siitä, maksanko Viaplaystä 25 vai 17 euroa kuussa. Kyse on periaatteesta, en halua maksaa sellaisesta mitä en tarvitse. Ja oletettavissa on että mitä enemmän Viaplay haalii sarjoja urheilukattaukseensa, sitä kalliimmaksi tämä palvelu ennen pitkää tulee ja sitä vähemmän prosentuaalisesti minä siitä hyödyn. Laajentunut tarjonta ei siis "perustele hinnankorotusta" minulle. Vai ostaisitko itse lisäksi myös junalipun kun ajat autolla paikkakunnalta toiselle?
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Helpoin ja täysin laillinen tapa on hommata maksullinen VPN (hyvän saa 5€ kuussa) ja ostaa suoraan NHL:n sivuilta tuo NHL.tv. Kokonaisuudessaan paketille tulee hintaa joku 10-15 euroa kuukaudessa, eikä tartte sen jälkeen pohtia kuka selostaa tai toimiiko tai maksatko ylimääräistä jostakin mitä et seuraa.

Onko VPN:stä tarvetta maksaa? Itse käytän Holaa, joka on ilmainen lisäosa mm. Firefoxille ja Chromelle.
 
Tämä on se isoin ongelma, kun Viaplay (ymmärrettävästi) haluaa olettaa että NHL-fania kiinnostaa kaikki muukin urheilu.

Mistä päättelet Viasatin haluavan olettaa, että NHL-fania kiinnostaa kaikki muukin urheilu?

Itse teet tämän saman oletuksen.

Minä en todellakaan oleta, että kovin moni suomalainen seuraisi urheilua yhtä laajalti kuin minä. Tiedän myös, että Suomessa on joitain ihmisiä, jotka seuraavat vain NHL:ää. Mutta kuinka suurelle osalle näistä esim. hinnan tiputtaminen 25 eurosta 22 euroon kuussa olisi niin merkittävä säästö, että he tilaisivat Viaplayn sen hinnan alenemisen vuoksi? Minä väitän, että aika pienelle osalle.
 

Ketuttaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa ja Chicago Blackhawks
Onko VPN:stä tarvetta maksaa? Itse käytän Holaa, joka on ilmainen lisäosa mm. Firefoxille ja Chromelle.

Ei kai siitä tarvetta ole jos ilmaiseksikin saa hyvän. Oman kokemuksen mukaan vaan maksullisen ja ilmaisen VPN:n välillä on aika iso ero laadussa, nopeudessa ja käytettävyydessä. Eli maksan mielelläni 5€ jotta VPN:n käyttäminen on mahdollisimman mutkatonta ja nopeaa. Varsinkin kaikenlaiseen striimaamiseen liittyvissä palveluissa nopeus on valttia.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Tuohon toiseen kappaleeseen taas on helppo ratkaisu. Melkein kaikki noista on saatavilla pakettina tai erikseen. Eli puhut taas päinvastaisesta asiasta kun muut tässä ketjussa.

Kyllä minullekin pitää joku mukava paketti lanseerata. Itse katson tasaisesti Viasatin urheilua laidasta laitaan, niin kuinka kohdallani toimitaan? Ensi kaudella Viasatilla on oikeuksia iso liuta eri sarjoihin ja ehdotat, että maksaa vain siitä lajista joka kiinnostaa. Jos siis NHL maksaa esim. 20e/kk, Valioliiga 25e/kk, Serie A 10e/kk, La Liga 10e/kk jne..

Kysymys kuuluu, mikä on sitten sopiva hinta paketista minulle jota kiinnostaa useat sarjat ja lajit ? Minun logiikalla paketin hinnaksi pitäisi tulla aika suolainen summa. Miten siiis kävisi tälläiselle pertti peruskatsojan oikeuksille ja hinnoille?

Tuskin tosiaan se jalkapallo montaa NHL:n suurkuluttajaa kiinnostaa, mutta jos hypättisiin toiselle foorumille eli FF2, niin siellä taas se NHL ei suurimmalle osalle varmaan kiinnosta "paskan vertaa"-
 
Viimeksi muokattu:

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Sulta ei edelleenkään löydy mitään vastausta siihen, että miten luulisit tuollaisen erillisen änäripaketin vaikuttavan Viasatin tilaajamääriin ja tulovirtoihin. Tämä johtunee siitä, että sun logiikassasi Viasatin tehtävä on tarjota sulle juuri sitä, mitä sinä haluat. Viasatilla luultavasti ajatellaan, että heidän tehtävänsä ei ole miellyttää nimimerkkiä Ziege, vaan räätälöidä paketit niin, että he saavat mahdollisimman paljon rahaa.

Enkös siihen jo vastannut että en tiedä eikä minun tarvi tietää. En ole ikinä opiskellut tämmöistä alaa enkä tehnyt siihen liittyviä tutkimuksia. Toisaalta sinun logiikalle vajotessa melkein jokainen tämän ketjun kirjoittaja olisi tuleva tilaaja (tämä siis yhden henkilön otannalla joka olen minä itse). Taaskaan kyseessä ei olisi mikään räätälöity paketti (joka sinulle sanottu jo useamman kerran) vaan valmis palvelu mikä heillä on jo olemassa, vaikkakaan se ei viaplaylla tällä hetkellä toimi.

Toisaalta jos sieltä saisi pelkkää NHL pakettia niin kyllä sen tilaajia pelkästään tästä ketjusta tulisi useampi. Ainakin iso osa VPN kikkailijoista sekä laittomista streameista maksajista varmaan mielellään vaihtaisi toimivaan viaplay palveluun, koska se olisi helpompi ja varmempi.

Ota nyt huomioon että maksan jo todella laajasta urheilusta sekä siihen päälle vielä NHL:stä toiseen kertaan. Tässä syy miksi en vielä siitä muustakin urheilusta (jota en edes katso) halua tuplaa maksaa.

Kyllä se viaplayn hinta nousi sinne noin 30e kohdalle ensimmäisen NHL vuoden jälkeen kun se sport paketti poistettiin pariksi vuodeksi. Tuli jossain vaiheessa tuolla 25e hinnalla takaisin.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Onko VPN:stä tarvetta maksaa? Itse käytän Holaa, joka on ilmainen lisäosa mm. Firefoxille ja Chromelle.
Kannattaa varmaa googlettaa tuosta holasta hieman. Se taisi olla melko helppo portti hakkereille koneellesi. Suosittelen vähintäänkin miettimään sen käyttämisen riskejä.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Kyllä minullekin pitää joku mukava paketti lanseerata. Itse katson tasaisesti Viasatin urheilua laidasta laitaan, niin kuinka kohdallani toimitaan? Ensi kaudella Viasatilla on oikeuksia iso liuta eri sarjoihin ja ehdotat, että maksaa vain siitä lajista joka kiinnostaa. Jos siis NHL maksaa esim. 20e/kk, Valioliiga 25e/kk, Serie A 10e/kk, La Liga 10e/kk jne..

Kysymys kuuluu, mikä on sitten sopiva hinta paketista minulle jota kiinnostaa useat sarjat ja lajit ? Minun logiikalla paketin hinnaksi pitäisi tulla aika suolainen summa. Miten siiis kävisi tälläiselle pertti peruskatsojan oikeuksille?

Mikä ongelma teillä nyt on? Teille on jo valmis paketti olemassa niin ei kai siitä tarvi valittaa? Jos luet aikaisemmat viestit niin osaat varmaan lukea että maksan jo tuosta tarjonnasta, mutta en haluaisi NHL mobiilipalvelun takia maksaa koko tarjonnasta uudelleen. Olen ihan tyytyväinen NHL.TV asiakas, joka olisi valmis siirtymään viaplayn asiakkaaksi jos ei pitäisi kaikesta maksaa uudelleen. Vai onko tämmöinen skenaario mahdoton ymmärtää?
 

Fowler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Mistä päättelet Viasatin haluavan olettaa, että NHL-fania kiinnostaa kaikki muukin urheilu?

Siitä ettei minulla ole muuta vaihtoehtoa kuin maksaa kaikista luettelemistasi liigoista vaikka en tee niillä mitään? Siitä että Viaplaytä on saatavilla versiona Sport ilman mitään muuta erittelyä?
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Mikä ongelma teillä nyt on? Teille on jo valmis paketti olemassa niin ei kai siitä tarvi valittaa? Jos luet aikaisemmat viestit niin osaat varmaan lukea että maksan jo tuosta tarjonnasta, mutta en haluaisi NHL mobiilipalvelun takia maksaa koko tarjonnasta uudelleen. Olen ihan tyytyväinen NHL.TV asiakas, joka olisi valmis siirtymään viaplayn asiakkaaksi jos ei pitäisi kaikesta maksaa uudelleen. Vai onko tämmöinen skenaario mahdoton ymmärtää?

Futisforumin puolella on Viasatilta oma rekisteröitynyt käyttäjä kirjoittelemassa ja neuvomassa kansaa. Jos oikein ymmärsin ja muistan hänen puheita, niin viasatin toiveissa olisi tosiaankin saada asiakkaalle jolla on maksettu viasatin paketti operaattorin kautta myös oikeus Viaplayn käyttöön. En tiedä onko nämä kauniita ajatuksia ja mainospuheita, mutta ilmeisesti satelliittiasiakkailla on tälläinen mahdollisuus.

Kaikesta päätellen Viasatin janari voisi eksyä tännekin puolelle.

Eli siis sulle pitäisi oma nhl-paketti Viasatilta/Viaplaylta, koska olet tilannut jo NHL.tv mutta se ei täytäkään kaikkia tarpeitasi. Melkoista nillitystä kyllä nyt. Mitähän Viasat hyötyisi siitä, että NHL:n friikit hankkii NHL.tv ja sitten pitäisi saada pilkkahintaan oma NHL-paketti, että voi katsella mobiiilista. Olisi varmaan kannattavaa toimintaa?
 
Viimeksi muokattu:
Siitä ettei minulla ole muuta vaihtoehtoa kuin maksaa kaikista luettelemistasi liigoista vaikka en tee niillä mitään? Siitä että Viaplaytä on saatavilla versiona Sport ilman mitään muuta erittelyä?

Kuinka paljon olisit valmis maksamaan paketista, joka sisältää pelkästään sen NHL:n? Kuinka paljon uskoisit Viaplayn saavan lisää tilaajia, jos he tarjoaisivat tällaisen paketin? Entä kuinka moni täyden urheilupaketin tilaaja vaihtaisi tähän änäripakettiin?

Ehkäpä Viasat ei oleta, että sinua kiinnostaa NFL ja La Liga. Ehkä he sen sijaan olettavat, että muutama euro kuussa lisämaksua noista sarjoista ei ole sulle niin merkittävä summa, että se saisi sinut jättämään Viaplayn tilaamatta. Ainakin tähän asti he ovat ilmeisesti olleet tässä oikeassa, koska olet Viaplaytä tilannut.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
@Kirjoittelija on tässä niin asian ytimessä kun olla voi. Sama keskustelu käytiin vuosia sitten F1 kanssa. Miksi pitää maksaa faktoista sun muusta. Olisihan maikkari voinut myydä pelkkä maxia mutta hinta olisi ollut tyyliin euron halvempi kun koko paketti. Kun se oikeuksiin laitettu raha pitää saada takaisin ja se saadaan volyymilla ja keskihinnalla. Ei se niin mee että jaa kokonaishinta sarjojen määrällä niin saat pelkän NHL:n hinnan. Mielestäni Viasatin tuotteet on sisältöön nähden sopivan hintaisia, vaikka seuraankin vain murto-osaa lajeista.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Tylsyyttäni internetissä pyöriessäni satuin löytämään tällaisen pätkän. Syyttävä sormi tuntuu osoittavan NHL:n suuntaan, joten rupesinkin miettimään miksi näin? Onko asiasta tullut lisäinfoa julki vai mikä on homman nimi? Ymmärrän toki, ettei palvelu syyllisten etsimisellä korjaannu, mutta kuhan uteliaisuuttani ihmettelen.
Ennemmin jopa osoittaisin MLBAMaa, joka ilmeisesti lähti leikkiin täysin keskeneräisen tuotteen kanssa. Toki NHL saa ottaa osan syystä, kun keksivät tehdä vaihdon kesken kauden, mutta sekin oli tiedossa jo aikoja sitten. Viaplaylla on varmaan ollut tekemätön paikka saada NHL.tv upotettua omiin systeemeihinsä, jos se ei ole edes toiminut alkuun. Luulisi että pyrkivät edes samanlaiseen tilaan kuin ennen vaihtoa. Ja FFn mukaan Ruotsin puolella jo kokeillaan 24h ajansiirtoa, joka sekin jo helpottaisi monia.
 

Ciry

Jäsen
Suosikkijoukkue
le Club de hockey Canadien
@Kirjoittelija on tässä niin asian ytimessä kun olla voi. Sama keskustelu käytiin vuosia sitten F1 kanssa. Miksi pitää maksaa faktoista sun muusta. Olisihan maikkari voinut myydä pelkkä maxia mutta hinta olisi ollut tyyliin euron halvempi kun koko paketti. Kun se oikeuksiin laitettu raha pitää saada takaisin ja se saadaan volyymilla ja keskihinnalla. Ei se niin mee että jaa kokonaishinta sarjojen määrällä niin saat pelkän NHL:n hinnan. Mielestäni Viasatin tuotteet on sisältöön nähden sopivan hintaisia, vaikka seuraankin vain murto-osaa lajeista.
Tarkoitatko että tämän hetkinen Viaplay on hintaansa nähden sopiva, kun nostavat hintoja eikä palvelu toimi markkinoidun kaltaisesti? Ongelmana itselleni tällä hetkellä on se, että palvelu ei toimi laadukkaasti tai osaltaan ollenkaan. Itse reklamoinkin asiasta ja odotan asiakaspalvelun vastausta, joka muuten yllättävästi jälleen kestää. Hinta on mielestäni hyvä jos palvelu toimisi, eikä siinä olisi jatkuvasti ongelmia. Olkoonkin että osa on kolmannen osapuolen aiheuttamia, mutta näin kuluttajan asemassa sillä ei ole merkitystä Suomessa.
 
Tarkoitatko että tämän hetkinen Viaplay on hintaansa nähden sopiva, kun nostavat hintoja eikä palvelu toimi markkinoidun kaltaisesti? Ongelmana itselleni tällä hetkellä on se, että palvelu ei toimi laadukkaasti tai osaltaan ollenkaan.

Eihän se tällä hetkellä ole hyvä, kun änäriä ei pysty katsomaan jälkilähetyksenä. Minua se ei häiritse, kun pääsen töistä vähän puolenyön jälkeen mutta normaaleille ihmisille tuo on iso miinus. Jos jälkilähetykset saadaan kuntoon ja vielä siten, että aikapalkki ei spoilaa jatkoajan kestoa kuten Gamecenterissä, tuote on hintaansa nähden erinomainen.
 
Tosin Valioliigan myötä Viasatin kattauksesta tulee niin laaja, että sen pilkkominen osiin voisi jo olla jopa ihan järkevää. Esim. siten, että kaikki urheilu maksaisi vaikkapa 30-35 euroa kuussa ja pelkkä lätkä tai pelkkä futis 25€.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Tarkoitatko että tämän hetkinen Viaplay on hintaansa nähden sopiva, kun nostavat hintoja eikä palvelu toimi markkinoidun kaltaisesti? Ongelmana itselleni tällä hetkellä on se, että palvelu ei toimi laadukkaasti tai osaltaan ollenkaan. Itse reklamoinkin asiasta ja odotan asiakaspalvelun vastausta, joka muuten yllättävästi jälleen kestää. Hinta on mielestäni hyvä jos palvelu toimisi, eikä siinä olisi jatkuvasti ongelmia. Olkoonkin että osa on kolmannen osapuolen aiheuttamia, mutta näin kuluttajan asemassa sillä ei ole merkitystä Suomessa.

Minä kirjoitin mietteitäni lähinnnä vaan siitä, että kanavien/lajien jakelijat joutuvat paketoimaan sisältöjä. Tätä kun usein arvostellaan.

Itse käytän pääsääntöisesti kaapeli-tv kautta kun sieltäkin kaikki matsit näkyy. Muutaman kerran kaudessa verkon yli.
 

Fowler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Kuinka paljon olisit valmis maksamaan paketista, joka sisältää pelkästään sen NHL:n? Kuinka paljon uskoisit Viaplayn saavan lisää tilaajia, jos he tarjoaisivat tällaisen paketin? Entä kuinka moni täyden urheilupaketin tilaaja vaihtaisi tähän änäripakettiin?

Ehkäpä Viasat ei oleta, että sinua kiinnostaa NFL ja La Liga. Ehkä he sen sijaan olettavat, että muutama euro kuussa lisämaksua noista sarjoista ei ole sulle niin merkittävä summa, että se saisi sinut jättämään Viaplayn tilaamatta. Ainakin tähän asti he ovat ilmeisesti olleet tässä oikeassa, koska olet Viaplaytä tilannut.

Viittasin jo ensimmäisessä viestissäni siihen, että tiedän varsin hyvin miten tämä kuvio menee. Viasat haluaa tehdä rahaa, se on aivan selvää.

Kyse on siitä, että olen Viaplayn asiakas jota vituttaa. Viaplayn hinta näyttää nousevan jatkuvasti, mutta NHL-fanille palvelu pysyy täsmälleen samana. Jos korotetulla hinnalla saisi edes sen oikean Game Centerin, eikä tätä riisuttua versiota, niin se vielä jotenkin menisi, mutta ei taida tapahtua. Erityisesti vituttaa tämä sinun tekemäsi (ja ihan varmasti paikkansa pitävä) päätelmä siitä, että Viaplay olettaa että minua ei haittaa muutaman lisäeuron maksaminen. Viaplay voi tehdä tämän oletuksen, koska tietävät että heillä on yksinoikeus NHL:ään. Samalla se on silti asiakkaan silmään kusemista. Jos ostamani palvelun hinta nousee, niin tietenkin oletan saavani myös parempaa palvelua. Näin ei Viaplayn tapauksessa todellakaan ole. Sehän tässä ongelma onkin kun kunnon kilpailua ei ole; asiakkaita voi kohdella miten haluaa ja toiminnassa voidaan mennä sieltä missä aita on matalin.

Jos Viaplay olisi moitteetta toimiva palvelu, niin voisin jättää tämänkin valittamisen vähemmälle, vaan ei ole. Tämänhetkinen tilanne hyvänä esimerkkinä jälleen kerran. Toinen mieleen muistuva tapaus on kun jonain playoff-keväänä Viaplay oli poissa toiminnasta about viikon tai kaksi. Maksele siinä sitten tyytyväisenä kun kauden huippuhetket jää katsomatta.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Pienoinen OT, mutta onko mitään VPN:ää, joka toimisi myös mobiililaitteilla? Sen verran tulee reissailua, että välillä olen ihan iPadin varassa joutunut olemaan...
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Pienoinen OT, mutta onko mitään VPN:ää, joka toimisi myös mobiililaitteilla? Sen verran tulee reissailua, että välillä olen ihan iPadin varassa joutunut olemaan...
Vaikkapa F-securen Freedom. Googlaamalla löytyy ilmaiskoodeja käyttöön.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös