Vyön alle lyömistä joo, ettäs kehtaatkin! SaiPa-pelit ja Tappara-pelit ovat kuules kaksi täysin eri asiaa, eikä identtisiä maaleja olekaan!Tilanteiden ja tapahtumien mukaanhan kaikki elää ja liikkuu, vai pitäisikö ajatella, että kun se oli MELKEIN samanlaista SaiPa-pelissä, niin jumitetaas sit tähän. Halveksin mun esilleottoani tällaisessa valossa! En ole edes kirjoittanut nimeäni adressiin ja kun naisia on todella vähän näillä foorumeilla, niin tunnen tuon "pystypäiset ja objektiiviset naiset"kohdistuvan myös meikäläiseen...
...FASlapselle on ottanut koville tappio näemmä. Siihen ojennan nessun.
Naiset. Sen kerran kun otat ne kohteliaasti mukaan johonkin ihmisryhmään etkä vain puhu äijistä tai miehistä, niin sitten se on halveksittavaa sormella osoittamista.
Tähänhän on ihan reilua reagoida ottamalla sinut nyt sitten tosiaan silmätikuksi ja sormella osoitettavaksi.
Sinulta löysin tuolta viestin missä kehuskelit että ei ole partaa Oulussa päristelty vaikka olisi voitu, antaen ymmärtää että siellä ollaan objektiivisia ja järkevästi peliin suhtautuvia, analyyttisiä jääkiekkoihmisiä, ja minä siihen väittämään että eiköhän syy parran pärisemättä jättämiseen ole lähinnä siinä kun Kärpät on sattumoisin näitä pelejä tässä aika urakalla voittanut, koska eipä silloin tee mieli kitistä yhtään niin paljon kuin tappio niskassa.
Nyt kun Kärpät on dunkkuun ottanut on adressit pistetty pystyyn ja mangutaan kahvakiekosta ja ties mistä. Minusta tämä tämmöinen on parran päristelyä. Ja se alkoi heti kun Kärppiä kohtasi turpasaunat.
Minä olin oikeassa. Sinä olit väärässä. Minä olen paras. Sinä olet huonoin.
Todellisuudessa en nyt sinua halunnut mitenkään silmätikuksi nostaa, mutta sinulta löytyi tuolta tuo yksi kommentti ja chargerilta yksi ja otin ne lainaukseen. Olihan teitä samanmielisesti ajattelevia ties kuinka monta muutakin, mutta nyt osui lottopallo sinun kohdallesi. Älä suotta hermostu.
Ja tuohon että tappio Kärpille otti koville... no, ainahan ne ottaa, mutta olihan se aika odotettavaa että Kärpät todennäköisesti on SaiPalle liian kova joukkue. Ei se nyt niin kauheasti kupoliin ottanut. Joku jos otti koville niin se oli tappio pronssipelissä Lukolle. Melkein tekisi mieli perustaa addressi jossa vaaditaan Rauman upottamista mereen.
Koitahan säkin skarpata tappiosta siellä rajan tuntumassa vai missä lienetkin. Katkeruutesi Kärppiä kohtaan ei anna uskottavuutta tekstillesikään.
En minä ole Kärppiä kohtaan katkera yhtään. Minähän olen herranjestas teidän orkesterivaunussa. Ennemmin soisin mestaruuden Kärpille kuin Tapparalle. Mutta tuohon Kärppä-fanien yhtäkkisesti alkavaan nillitykseen on ollut ihan pakko puuttua, jos ei muuten niin ihan sen takia että sieltä ei ehkä ensi kerralla niin kovasti noustaisi jalustalle julistamaan että me ollaan oikeamielisiä ja objektiivisia. Muistaisitte oman kuolevaisuutenne ja kitiseväisyytenne, joka meitä kaikkia täällä riivaa.
Nuo objektiivisuus-kommentit Kärppä-leiristä siis kyllä jäivät takaraivooni ja nyt ne on ollut mukava tonkia esille ja osoitella sormella ja lällättää että katsokaa mitä sanoitte silloin ja mitä teette nyt, hähähäää, olette pussissa johon itse olette toisenne puhuneet. Ei se ole katkeruutta Kärppiä vastaan, vaan ihan semmosta normaalia puukon kääntämistä ja haavan suolaamista, minä olen sen verran kusipää että tykkään moista harrastaa kun paikka on. Ja nyt niitä paikkoja on sieltä tullut ihan liukuhihnalta, pakkohan silloin on vastapalloon tintata.
Hei, voitte lämmittää itseänne sillä ajatuksella että tuolla objektiivisuus-kommentilla ootte päässyt mun ihon alle! Kelatkaa miten hieno saavutus!