Tää on vähän vyön alle lyömistä hakea vanhoja viestejä, mutta oli pakko nämä käydä tuolta Kärpät-SaiPa-ketjuista hakemassa ja kääntää nyt vähän veistä haavassa, sen verran pystypäin siellä silloin vannotettiin että objektiiviset oululaiset eivät kitisisi jos Kärpät kokisi esim. Maxwellin maalin kaltaisen epäselvän tilanteen takia vääryyttä:
Nillitys ja parranpärinät sattumoisin alkoi samantien kun alkoi Kärppien peli takkuamaan ja tuli häviöitä. On väsynyttä sanoa mitäs minä sanoin, mutta mitäs minä sanoin.
Jotain sairasta iloa koen tästä tilanteesta, että nyt kun Kärpät on ottanut takkiin ja hävisi viimeksi vieläpä lähes identtisellä tavalla tehdyllä maalilla kuin tuo kuuluisa Maxwellin maali, niin pystypäisten ja objektiivisten herrasmiesten ja -naisten riveistä onkin lähtenyt ne kaikista kitkerimmät itkut, jopa siinä määrin että jotain saatanan Tapparaa kieltävää nettiadressia on naama peruslukemilla ruvettu perustamaan.
Vyön alle lyömistä joo, ettäs kehtaatkin! SaiPa-pelit ja Tappara-pelit ovat kuules kaksi täysin eri asiaa, eikä identtisiä maaleja olekaan!Tilanteiden ja tapahtumien mukaanhan kaikki elää ja liikkuu, vai pitäisikö ajatella, että kun se oli MELKEIN samanlaista SaiPa-pelissä, niin jumitetaas sit tähän. Halveksin mun esilleottoani tällaisessa valossa! En ole edes kirjoittanut nimeäni adressiin ja kun naisia on todella vähän näillä foorumeilla, niin tunnen tuon "pystypäiset ja objektiiviset naiset"kohdistuvan myös meikäläiseen.
Vaikken nimeäni tuonne oli laittanut, en teilaa aloittajaa. Ajankohta sai tietysti vastapelurit pilkkaamaan ja ivaamaan, vaikka ITSE ASIA ON ÄÄRETTÖMÄN TÄRKEÄ! Yrittäkää nyt erotella maidot ja vellit herranjestas asioissa! Tottahan se on, että kahvaus on pilannut paljon peleistä. Ne, jotka sitä diggaa kai sitten entistä pontevammin ensi kaudellakin sitä lajia "kehittävät". Älkää sitten vaan tulko itkemään, kun hitainkin tajuaa mihin se johtaa.
FASlapselle on ottanut koville tappio näemmä. Siihen ojennan nessun.