Mä kyllä lähestyin omalta näkökannaltani kysymystä Ojanen vs Helminen. En edes ajatellut tilastoja, koska en ole mikään tilastoniilo ollut koskaan. En myöskään seuraa muiden joukkueiden pelaajien touhuja samalla tapaa kuin Kärppien, epäilen, ettet säkään ole kauhean kiinnostunut Kärppäikonienkaan hommista. Ainoastaan se tuntuma, mikä mulle on näistä herroista jäänyt on ollut Raipelle plussaksi. Mitään selittelyjä tunteelle on vaikea antaa. Sä tartuit tuohon liiga-sanaan turhan kärkkäästi, kun en sitä sun tavallasi edes tarkoittanut. Tilastoja voit katsella ja muistella rauhassa, kun klikkasin Ojasen vastapainoksi Helmisenkin. Mua ei itseäni tilastot kauheasti ole kiinnostanut koskaan, koska elän enemmän tunteella kuin numeroilla. Anna siis olla ja muutkin.Piste.
Eli et seuraa muiden joukkueiden pelaajien tekemisiä niin paljoa mitä Kärppien, mutta voit kuitenkin sanoa Janne Ojasen olleen kuvottava, väenväkisin piste-ennätyksiä hakeva pelaaja, jolla ei ollut pelillisesti mitään annettavaa?