Addressi Kalervo Kummolan erottamiseksi!

  • 75 680
  • 636
Tila
Viestiketju on suljettu.

Sakkeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Lahko
Kisat meni miten meni en siksi tätä adressia allekirjoittanut.

Syy Kummolan erottamiselle on enemmänkin se, että kaveri ajattelee palkkapussiaan enemmän kuin jääkiekkoa ja latelee medialle kiukuspäissään kommentteja hetken mielijohteesta kuin mikäkin kakara.

edit: ja jotain Kummolan kansansuosiosta kertoo sekin, että kaveria ei tosiaan eduskuntaan valittu vaikka kuinka onkin mediassa esillä ja rahaakin oli kampanjaan upotettu oikein urakalla.
 
Viimeksi muokattu:

Jasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go on... Narrit...
Itse allekirjoitin ketjun myös kummolan vuoksi, en tämän vuoden mm menestyksen perusteella, eihä tuolla joukkueella ollut edes periaatteessa mahdollista menestyä.

-Kummolan diktatuuri on tappanut ja tappaa kilpailun suomalaisesta jääkiekkoilusta ja samalla katoaa myös juniorityö mestis ja alempien tasojen seuroista (suljettu liiga). Samalla yritetään tekohengittää joukkueita joilla ei taloudellisia edellytyksiä ole liigaan ja samalla tehdään näitä inside diilejä joilla joukkueet sinne valitaan eikä taata tasapuolista asemaa kaikille joukkuelle/paikkakunnille. MISSÄ MUUALLA ON SULJETTU YLIN SARJATASO? Ja kaikki nämä päätökset on tehty kummolan kabinetissa.

-Seuraavaksi juuri nämä saunaporukat ensin valitaan GM:t ja joukkueenjohtajat, sun muut sutenöörit ja sitten vasta valmentaja, eikö tämä pitäisi mennä juuri päin vastoin että ensin valitaan valmenta ja tämän jälkeen valitaan valmentajan kanssa yhteistyössä sellaiset taustajoukot jotka sitoutuvat noudattamaan valmentajan linjoja? Ja edellä puhutusta juti hommasta en ymmärrä miten joku voi väittää jutin osaavan hoitaa joukkueenjohtajan hommia koska on aiemmin pelannut 30v jääkiekkoa, minä en ainakaan oppinut itse pelatessa muuta kuin että varmaan nuo matkat, ruokailut ja oheishommat pitää jj:n hoitaa, mutta tuskin olisin valmis jj:ksi kuitenkaan. Mielenkiinnosta kysyisin että mikähän se virran toimenkuva siellä maajoukkueessa on?

-Enempää en jaksa edes paneutua tähän asiaan nyt, paitsi että voisi se kummola muuttaa myös pikkasen sitä heinolalaista asennettaan ja kestää kritiikkiä, eikä päästellä niitä lapsellisia leiskautuksiaan lehdistölle. Ei nimittäin herra osaa louskuttaa muuta kuin mitä se sylki suuhun tuo ja pyyhkisi joskus ne hiet otsaltaan kun tv:ssä esiintyy.

-Ja jos vielä pikasesti tartutaan itse asiaan naurattaa nuo Ruutu ja Sihvosen mollaamiset eikö se herra kertakaikkiaan kestä yhtään kritiikkiä? Jos ei muuten usko niin hiillostetaan se alas pallilta. (Itse ilmoittaudun vapaaehtoisesti boikotoimaan sm-liiga pelejä kunnes kummolasta on päästy LOPULLISESTI! eli minua ei katsomoissa nähdä enkä kausikorttia osta ennen kuin herraylijumala on astunut alas palliltaan)
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Viestin lähetti Pula-ajan Tretjak
Ja siihen Summasen erottamiseen.. jos tosiaan on syyt siihen, että arvostelee jatkuvalla syötöllä työkavereita ja muita organisaatioon kuuluvia, niin se tulehduttaa nopeasti firmassa kuin firmassa henkilösuhteet ja silloin tulee yleensä vastoinkäymisiä. Pelaajia toisaalta valmentajan kuuluu arvostella ja ohjata parhaansa mukaan. Jokaisella on oma tyylinsä ja sitä joko kestää/sietää tai ei siedä. Jos itse en tulisi jonkun esimiehen kanssa yhtään toimeen, niin en hänen kanssaan kyllä töitä tekisi. Mutta en usko, että se oli Summasen potkujen syynä.

Perhana suomen kokosen maan maajoukkueen päävalmentajan pitäs olla sen luokan diktattori, että saa itse valita sopivat miehet hoitamaan niitä tärkeitä asioita....

Nyt siellä on joku Jutila ja Kurri. Ei hyvää päivää, Jutilankin suojatyöpaikka on häväistys suomalaista kiekkoa kohtaan. Ei mikään ihme, että Sumppi anto palaa Kurriakin kohtaan, löysä johtaja...

Jos MÄ saisin päättää niin maajoukkueesta lähtis samantien: Jutila, Westerlund, Kurri, Virta + Kummola kanssa pois. Westerlundilla saattas löytyä joku muu virka ja Virta voi mennä vaikka vastustajan vaihtoaition taakse irvisteleen niille pelaajille.

Uusiksi naamoiksi tulis: Summanen, summanen, summanen, kekkonen, kekkonen, kekkonen... Eli Summanen päävalmentajaks ja saa itse valita joukkueenjohtajan, "general managerin" ja apuvalmentajan.
 

Carlos

Jäsen
Täältäkin lähtee allekirjoitus. Ihan siitä yksinkertaisesta syystä että aika ajoin on hyvä vaihtaa miehiä, Kummola on ollut ruorissa aivan liian kauan. Missä ja milloin hänet on muuten valittu ja minkälaiselle kaudelle? Itsevaltias tyyliin Berlusconi?

Ja Kurrin pyörimistä kiekkoympyröissä en ymmärrä niin pätkääkään. Pelaamisen hän osasi hyvin, mutta siihen ne kiekkolahjat sitten jäivätkin. Ulosanti on erittäin huono, eikä hän tunnu ymmärtävän itse pelistä oikein mitään. Tai muutenkaan mistään mitään. Tosin se läheltä ylös -mantra voi olla oikein, mutta hän itse ei sitä osannut toteuttaa edes pelaajana.

Ihan turha äijä.
 

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Viestin lähetti Brunberg

Uusiksi naamoiksi tulis: Summanen, summanen, summanen, kekkonen, kekkonen, kekkonen... Eli Summanen päävalmentajaks ja saa itse valita joukkueenjohtajan, "general managerin" ja apuvalmentajan.

Tästä ja monesta muusta Summasintoilusta herää mielee toive THE Summasen paluusta maajoukkueen peräsimeen ja sen jälkeen THE kyntö jossain B-sarjan rajamailla. Ei sillä, että mulla olis jotain Summasta vastaan, mutta alkaa hiljalleen tämä naurettava Summaskultti jo hiertämään ikävästi.

Ai niin, Kummolalle kenkää, kiitos.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikka allekirjoitinkin heti alussa tämän addressin, niin taitaapa se olla niin, ettei meidän "lahkolaisten" mielipiteellä ole paskankaan väliä. Kummolan tuoli ei horju, koska Suomesta ei löydy ketään, kuka sitä tuolia horjuttaisi. Niinpä Kalervo toimii diktaattorina juuri niin kauan kuin itse haluaa!
 

Jasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go on... Narrit...
Eihän se taida olla kuin joku vaivainen prosentti jotka sitä summasta sinne haikailee, itselleni on melkein sama kuka siellä on kunhan saa itse valita tiiminsä, joten ääneni olen antanut vain kummolan potkuille (tietysti samalla saunaklubille)!

Ja pakkohan se on saada muut päättäjät huomaamaan kansan olevan tosissaa, jos ei muuten niin katsomolakolla :)
 

Pena

Jäsen
"Kultti" ja "lahko"-ilmaukset kaikista Summasen erottamista ihmettelevistä ja etenkin kritisoivista ihmisistä ovat erittäin hyviä valintoja Kummolalta ja hänen taustajoukoiltaan, se antaa heidän toivomansa negatiivisen sävyn tuolle joukolle, sillä kuka nyt kulttiin tai lahkoon tunnustaisi kuuluvansa?

Lisäksi kaiken maajoukkueen päävalmentajaan, joukkueen johtoon tai Kummolaan itseensä kohdistuvan kritiikin yhdistäminen tähän "Summasen kulttiin" on myös PR mielessä loistava tempaus, "lahko"-kortti voidaan aina vetää esiin ja enää ei tarvitse perustella tekemisiään. Ei Kummola ole PR-hommissa mitään eilisen teeren poikia, sen huomaa kyllä.

Itse uskoisin sillä perusteella, mitä olen Kummolaa julkisuudessa nähnyt, että erottamisen pääsyynä oli median kärkäs tarttuminen parin työssään epäonnistuneen Summaselta saamaan palautteseen ja pitääkseen yllä illuusiota asiansa osaavasta päälliköstä Kalervo-poika päätti erottaa Summasen rauhoitellakseen mediaa. Ei mitenkään vahva päätös, mielestäni. Ja sama mies jaksaa jeesustella Iltalehdessä, että "suomalaisen jääkiekkoilun etu pitäisi olla tärkein asia". En näe hänen ratkaisujensa olevan linjassa mm. tuon kommentin kanssa.

Itse en hae Summasen paluuta (vaikken sitä huonokaan ratkaisuna pitäisi), mutta päävalmentajana on mielestäni tällä hetkellä siihen kykenemätön mies. Taktisesta osaamisesta en voi kommentoida, mutta auktoreettia tarvitaan, jotta saadaan tuloksia aikaan. Westerlundin pätevyyttä päävalmentajaksi kuvaa hyvin hänen kommenttinsa Latvia-pelin jälkeen: "olisi pitänyt saada joku sinne maalille". Olisikohan, Erkka, päävalmentajan pitänyt sanoa tuo pelaajille jo pelin aikana? Vai sanoitko, eikä kukaan uskonut? Kumpikaan ei mielestäni ole kykenevän päävalmentajan merkki.

Kummola tekee kyllä ratkaisunsa mediaa miellyttääkseen, mutta en usko, että Kummola tulee vaihtamaan päävalmentajaa vaihtamaan, sillä siten hän joutuisi tunnustamaan tehneensä hätiköidyn ratkaisun erottaessaan Summasen. Kalervon aika on ohi.

Allekirjoitan addressin:

Pena
 

Wiipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kansalaisliike Kalervo Kummolan erottamiseksi.

Viekää adressin viestiä eteenpäin kaikissa yhteyksissä. Kalervo Kummolasta on päästävä eroon ennenkuin hän saa tehtyä enempää vahinkoa Suomen kiekkoilulle. Alamäki alkoi liigan sulkemisella. Suomessa totutaan jo liigassa peleihin joissa itse ottelun lopputuloksella ei ole merkitystä. Liigassa pelataan lähes koko kausi täysin merkityksettömiä otteluita. Tätä taustaa vasten ei tarvitse enää ihmetellä, että Suomi on tippumassa myös maajoukkueen osalta muiden maiden kyydistä.

Allekirjoitan adressin.
-Wiipuri-
 

Pertsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Summasen potkut, vituiksi menneet MM-kisat joihin oltiin "tyytyväisiä", ärsyttävät lausunnot julkisuudessa..

Minä allekirjoitan.
Pertsa
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Pena
"Kultti" ja "lahko"-ilmaukset kaikista Summasen erottamista ihmettelevistä ja etenkin kritisoivista ihmisistä ovat erittäin hyviä valintoja Kummolalta ja hänen taustajoukoiltaan, se antaa heidän toivomansa negatiivisen sävyn tuolle joukolle, sillä kuka nyt kulttiin tai lahkoon tunnustaisi kuuluvansa?

Nämä kyseiset ilmaukset myös hyvin kuvaavat sitä, mitä mieltä ollaan ns. vapaasta, avoimesta keskustelusta ja mielipiteenvapaudesta. Selviä tuulahduksia 70-luvulta.

Asioista eri mieltä olevat leimataan suoraan vähemmistöksi, hörhöiksi (termi kultti tai lahko), joita ei kannata ottaa vakavasti. Näin valtavirtaa puhutellaan, ja kukapa ei haluaisi olla leimautumatta näiden termien alle.

Tavallaan jos käännetään koko asia ylösalaisin, missä ovat Kummolan puolustajat jos kiekkonero Pekka Jalosta ei nyt lasketa mukaan? Missä addressi?
 

Jasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go on... Narrit...
Viestin lähetti jester

Tavallaan jos käännetään koko asia ylösalaisin, missä ovat Kummolan puolustajat jos kiekkonero Pekka Jalosta ei nyt lasketa mukaan? Missä addressi?

Taitavat olla harvassa nuo kummolaa puolustavat tahot, eiköhän se rajoitu lähes siihen kummolan sauna "lahkoon" se jengi :)
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Osallistun ilomielin!
 

Wiipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kalervo Kummola on jo 60-vuotias eläkeläinen.
Eikö olisi jo aika antaa tilaa nuoremmille, dynaamisimmille ja osaavimmille henkilöille?

Mene pois Kalervo!

-Wiipuri-
 

Wiipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti SergeiK
Kuinka monta kertaa arvon nimimerkki Wiipuri aikoo allekirjoittaa tämän adressin?

Koskaan aikaisemmin en ole mitään adressia allekirjoittanut ennen tätä Kalervon eroadressia, mutta nyt tässä ollaan niin loistavan asian kanssa liikenteessä, että yksikään allekirjoitus ei toivottavasti ole ollut turha.

Jos pääsemme Kummolasta eroon niin voin sen kunniaksi allekirjoittaa tämän adressin ainakin kymmenen kertaa.

Kummola, eroa!

Allekirjoitan kuudennen kerran
-Wiipuri-
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Viestin lähetti Wiipuri
Kansalaisliike Kalervo Kummolan erottamiseksi
Tietenkin kannattaisi itse kunkin tutustua Jääkiekkoliiton toimintasääntöihin ja liittovaltuuston kokoonpanoon. Siis joka kolmas vuosi liittokokous valitsee kesäkuussa valtuuston, joka puolestaan valitsee hallituksen pj:n eli liiton puheenjohtajan.
Jos muutosta halutaan, niin kyllä sitä nyt pitäisi jonkun astua voimalla esiin Kummolaa haastamaan ja sitä kautta tehdä liittovaltuuston vaalista puheenjohtajavaali. Kummolahan ei tässä vaiheessa eroa ja tuskin edes kieltäytyy jatkoehdokkuudesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös