Addressi: Jääkiekon Sm-liiga lopetettavaksi, uusi nimi keksittava lajille.

  • 11 722
  • 152

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parempi provoyritys

Viestin lähetti Carlos
Sergei, jos kävelet kadulla, ja joku tulee pyytämään allekirjoitustasi johonkin Save the pulut ry:n adressiin, etkä halua pelastaa puluja, niin mitä teet?

a) jatkat kävelemistä, ja toteat että et allekirjoita

b) kirjoitat siihen adressiin 20 riviä tekstiä siitä miten säälittäviä kaikki edelliset ovat?
Valitsisin kohdan A tuossa skenaariossa. Asian muuttaisi tosin se että jos samat heebot pyörisivät kotikadullani joka helvetin päivä heiluttamassa banderollejaan ja vaatimassa joka päivä eri asioita. Jossain vaiheessa menisi kuppi nurin ikkunani alla pyöriviin maihinnousutakkisiin sivareihin. Silloin valitsen kohdan C:n eli kantaisin pitkätukat hiuksista repien parinsadan metrin päähän kotiovestani ja sanoisin lyöväni niitä töttiin, jos ne tulevat sadan metrin päähän talostani.

Te järjestätte näitä virtuaalimielenosoituksia eli koko ajan pukkaa ketjuja "Näin liigassa pelataan" ynnä muuta schaissea. Minua ei ärsytä aihe, vaan se että joka kerta kun koetan lukea Jatkoaikaa näitä ketjuja on SM-liigaosio täynnä.
Aivan sama asia oli ennen IFK-ketjuilla, kunnes ne jostain syystä piilotettiin joukkuevalikoiden taakse. Miksiköhän?

Ja vitutus ei johdu JHagin luuloista huolimatta kateudesta IFK:n organisaatiota kohtaan. Muuten JHag, et ole sattumoisin Oulusta kotoisin?

Mistäs Cairns on päätellyt että olen kommunisti?
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parempi provoyritys

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Valitsisin kohdan A tuossa skenaariossa. Asian muuttaisi tosin se että jos samat heebot pyörisivät kotikadullani joka helvetin päivä heiluttamassa banderollejaan ja vaatimassa joka päivä eri asioita. Jossain vaiheessa menisi kuppi nurin ikkunani alla pyöriviin maihinnousutakkisiin sivareihin. Silloin valitsen kohdan C:n eli kantaisin pitkätukat hiuksista repien parinsadan metrin päähän kotiovestani ja sanoisin lyöväni niitä töttiin, jos ne tulevat sadan metrin päähän talostani.

Te järjestätte näitä virtuaalimielenosoituksia eli koko ajan pukkaa ketjuja "Näin liigassa pelataan" ynnä muuta schaissea. Minua ei ärsytä aihe, vaan se että joka kerta kun koetan lukea Jatkoaikaa näitä ketjuja on SM-liigaosio täynnä.
Aivan sama asia oli ennen IFK-ketjuilla, kunnes ne jostain syystä piilotettiin joukkuevalikoiden taakse. Miksiköhän?

Ja vitutus ei johdu JHagin luuloista huolimatta kateudesta IFK:n organisaatiota kohtaan. Muuten JHag, et ole sattumoisin Oulusta kotoisin?

Mistäs Cairns on päätellyt että olen kommunisti?


- No voi hellantuuteli sentään, Sergeillä on paha mieli. Eihän sinua ole kukaan kutsunut tai pakottanut tätä ketjua lukemaan, ei edes käymään Jatkoajan sivuilla.

Olet ilmeisesti sellainen henkilö joka tuntee pakonomaista tarvetta tunkea itsensä ja ajatuksensa kaikkiin asioihin jotka eivät sinulle kuulu. Olet tyyppi joka esimerkiksi kaupassa huomaa pariskunnan keskustelevan siitä kannattaako sitä kaljaa ostaa viikonlopuksi, muut normaalit ihmiset kulkevat ohi mutta sinulla on asiasta oma vankka mielipide ja tunnet pakonomaista tarvetta punkea pariskunnan seuraan ja kertoa oma mielipiteesi asiasta josta sinulta ei ole kysytty mitään. Sönkötät aikasi ja pariskunnan mies hermostuu ja tempaisee turpaan sinua, siellä sitten olet hämilläsi kaupan lattialla perseelläsi taas ja ihmettelet rillejä oikoen: ettei olis kun tarvinnut kuin ohi kävellä eikä olis saanut turpaansa, eihän tämä asia minulle edes kuulunut...

Jos tulee paha mieli kun käy Jatkoajan sivuilla, älä käy, miksi kiusaat itseasi jos siitä tulee sinulle paha mieli. Soita vaikka Anneli Tempakan ohjelmaan: olen erilainen nuori. Saat varmasti sieltä tukea ja ehkäpä samanmielisiä ystäviä itsellesi. Tunnetko nyt lukiessasi pakonomaista tarvetta vastata tähän viestiin? Älä turhaan tee sitä, tämä on äänestysketju, vapaudu pakkomielteestäsi, laita kone kiinni ja soita vaikkapa Annelille. Joo Punalippu äänestää toiseen kertaan...
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parempi provoyritys

Viestin lähetti Punalippu
Älä turhaan tee sitä, tämä on äänestysketju, vapaudu pakkomielteestäsi, laita kone kiinni ja soita vaikkapa Annelille..
Jatkoajan keskustelun säännöt: Kaikki gallupit ja äänestykset on avattava vapaaseen keskusteluun. Tämä koskee todellakin kaikkia aiheita.

Ja sinä, Punalippu (tuostakin nimestä Cairns saattaisi muuten vetää jotain johtopäätöksiä) olet niitä ihmisiä joka huutaa junassa kännykkään kahden tunnin maratoonipuhelun helvetinmoisella äänellä "...jaa, niinkö se Riku sano? On se aika veijari. Sen yksikin kerta oltiin ... Mitä? Ai, missä? No, junassa! Ei, ei se niitä häiritse. Mulla hiljainen ääni. He-heh.Kuten tiedät. ". Sitten ihmetellet kun joku häiriintyy ja vetää turpaan. Siellä sitten olet hämilläsi junapenkkien välissä lattialla läskillä perseelläsi taas ja ihmettelet rillejä oikoen: ettei olis kun tarvinnut kuin käyttäytyä julkisella paikalla eikä olis saanut turpaansa, ja oikeesti sinua ei edes kiinnostanut se Riku...
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En allekirjoita, ja olen Sergei_Krivokrasovin kanssa täysin samaa mieltä. Itse yritän viihtyä SM-liigan kiekkotapahtumissa. En tiedä olenko hölmö vai puusilmä, sillä itse peliä pahempaa tuskaa minulle on kuunnella muiden itkemistä ja rutinaa pelin tasosta.

Noh, sehän on nykyajan trendi että kaikesta pitää valittaa ja itkeä. Voikaa siis hyvin ja tervetuloa taas jäähalliin kärsimään.
 

theref

Jäsen
Niin, kukaan ei pakota ketään menemään hallille katsomaan tuota säälittävää rusettiluistelua.

Jos tahtoo maaleja, taklauksia, tappeluita ja vauhtia kentälle, niin ehkä muutto johonkin toiseen maahan auttaisi?

En allekirjoita minäkään.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parempi provoyritys

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Empäs relaa. Galluppeihin ynnä muihin vapaaseen jutusteluun löytyy ihan oma foorumi . Joskin chattaily on sielläkin kielletty.

Mene sitten sinne chättäilemään...

Ja nimi alle addressiin.
Yuppi
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Minäkään en allekirjoita. Sergei puhuu paljon ja asiaa.

Minäkään en ymmärrä, kuinka aina löytyy kasapäin ihmisiä, joille rutina on puoli elämää. Jos Sm-liigassa alettaisiin taas tappelemaan ja taklaamaan enemmän, olisi asiat siltikin päin sitä itseään. Kohta jo löytyisi tuhat ihmistä, joita ärsyttäisi suuresti pienet maalimäärät ja joiden mielestä laji pitäisi nimetä uudelleen luistelunyrkkeilyksi.

Ainainen rutina on todellakin tylsää, turhaa ja ärsyttävää. Se ei johda mihinkään.

Ainiin, minä olen ainakin nauttinut tällä kaudella enemmän kuin yleensä. Ei ole tarvinnut turhautua, kun oman joukkueen peli ei kulje odotetulla lailla.....
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti theref
Niin, kukaan ei pakota ketään menemään hallille katsomaan tuota säälittävää rusettiluistelua.

Jos tahtoo maaleja, taklauksia, tappeluita ja vauhtia kentälle, niin ehkä muutto johonkin toiseen maahan auttaisi?

En allekirjoita minäkään.

Jenkeissä olisi varmasti viihdyttävämpää kiekkoa tarjolla, mutta onko se liikaa pyydetty että näin voisi olla sm-liigassakin? Mitä järkeä on tyytyä tällaiseen kahvaukseen&pumpulikiekkoon, mitä sm-liigassa nyt pelataan, kun täysin toteutettavissa olevilla muutoksilla saataisiin huomattavasti enempi mielenkiintoa kentälle?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parempi provoyritys

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov

1. Aivan sama asia oli ennen IFK-ketjuilla, kunnes ne jostain syystä piilotettiin joukkuevalikoiden taakse. Miksiköhän?

2. Muuten JHag, et ole sattumoisin Oulusta kotoisin?

3. Mistäs Cairns on päätellyt että olen kommunisti?

Vastaan oman numerointini mukaan:

1. Olen tarkistanut tämän asian vielä uudelleen Jatkoajan päätoimittajaa lähellä olevista lähteistä ja HIFK-ketjut eivät olleet syynä joukkuevalikoiden tekemiseen. Myös Jypin giganttinen sisäinen viestintä tapahtuu oman valikon takana lähinnä siitä syystä, että muulle SM-liigaosiolle saadaan enemmän painoarvoa. Itse pidän uudistuksesta ja ilokseni huomaan, että HIFK on edelleenkin joukkue, joka kiinnostaa eniten.

2. Syntyperäinen Espoolainen - ja ylpeä siitä! Mistäs tuon vetäisit...? Rohkenenko tiedustella mistä olet itse kotoisin? Asialla ei ole minulle mitään merkitystä, mutta kun nyt kerroin itsestänikin, niin korrektiussyistä vastannet.

3. Öh. Eivätkös kaikki jyväskyläläiset ole vähintään pitkätukkaviherpiipertäjiä ja / tai kommareitakin? Siellähän on vain humanististen tieteiden ikuisopiskelijoita ja kun siihen yhdistetään Suomen suurin ravintolapaikkamäärä ja polkupyörien (!) määrä asukaslukuun nähden, voidaan päätellä, että jengi suhailee siellä jurripäissään fillareilla "luennoilta" tai "tenteistä" tuopin taakse parantamaan maailmaa ja valittamaan, kun 20. vuoden opiskelijoille ei anneta enää lainaa ja omat lapset alkavat tulla vastaan yliopiston käytävillä. Se on minulle toistaiseksi arvoitus, että miten helvetissä Nykäskylässä voi olla oikeasti niin hyvännäköisiä naisia -ja paljon- näiden hämyjen seassa? Ja joko-joko pallon lisäksi menestyvä jääkiekkojoukkue?
 

Shane

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parempi provoyritys

Viestin lähetti JHag
3. Öh. Eivätkös kaikki jyväskyläläiset ole vähintään pitkätukkaviherpiipertäjiä ja / tai kommareitakin?

Tiedä sitten, onko tuo heitetty vitsinä vai mitä, mutta vastaanpa kuitenkin, että asia ei onneksi ole näin. Tutkiskelepas hieman vaikkapa viime vaalien tuloksia, ja vihreiden kannatusta eri kaupungeissa. Kyllähän se on täysi fakta, että mitä etelämmäksi mennään, sitä useammin viherpiipertäjiä kävelee vastaan..

Viestin lähetti pokki
minä olen ainakin nauttinut tällä kaudella enemmän kuin yleensä. Ei ole tarvinnut turhautua, kun oman joukkueen peli ei kulje odotetulla lailla.....
Aivan täsmälleen samaa mieltä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti pokki

Jos Sm-liigassa alettaisiin taas tappelemaan ja taklaamaan enemmän, olisi asiat siltikin päin sitä itseään. Kohta jo löytyisi tuhat ihmistä, joita ärsyttäisi suuresti pienet maalimäärät ja joiden mielestä laji pitäisi nimetä uudelleen luistelunyrkkeilyksi.

Kova veikkaus on, että kyseessä olisivat tuskin samat ihmiset, jotka nyt "rutisevat". Ennemminkin ne henkilöt, jotka nyt hyväksyvät pelin tason ja valittavat muiden "rutisemisesta".


Ainainen rutina on todellakin tylsää, turhaa ja ärsyttävää. Se ei johda mihinkään.

Entä silloin, kun se on aiheesta? Mitä jos aina rutistaan jostain sen takia, että kun yksi epäkohta on korjattu, on toinen noussut jo esiin?
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Re: Addressi: Jääkiekon Sm-liiga lopetettavaksi, uusi nimi keksittava lajille.

Viestin lähetti rapster
Samaa mieltä mistä? Oletko tyhmä vai vain laiska? Mikä adressi on sellainen, jossa ei ole perusteita asialle, tai mainittuna edes asiaa, jota vastustetaan/puolletaan?

Miten paljon tehoa kuvittelet tällaisella ketjulla olevan?

Jos tehdään jotain, tehdään se kunnolla.


No on näemmä hiuka, ku 5 sivua jo eri kavereita lyöny jonkin sortin puumerkin tai kannanoton...:) ja epäilisin, että turhautuneesti laiskistunut (voinee henkilö itse tarkentaa)

ja hep!! Täällä ollahan, mihkä mää pistän??? Tohon vai? Just... m-a-s-a-m-a-n.... ja koskas aletaha?

Viestin lähetti Sergei Krivokarov[/B]Re: Re: Parempi provoyritys

Ilmeisesti siellä Jyväskylässä kasvaa niin dumb-ass porokkaa, että todella luulee, että tällä fistaamisella olisi jotain seksuaalista merkitystä. Ja sitten luullaan, että kun joku ihmettelee teidän pikku protestianne, niin olenkin teidän agenttianne vastaan? Joo, muta-vuskin great, sbashiba. Onko tämä NikitaHrutsevmainen lähestymistapa? Jos et ole meidän kanssamme samaa mieltä, olet meitä vastaan? Onko odotettavissa että Leonid Breaznev soittaa pian ovikelloani?


Mitä vitun hyötyä on tunkea Jatkoajan keskustelupalstaan syvimpiä tuntojaan? Silloin se on itkemistä. Itkeminen on prosessi, jossa seistään rivissä rynkyn kanssa ja annetaan veren valua poskia pitkin kunnes kykenee maistamaan tuskan maun suussaan. SM-liiga on tuote ja jos te todella uskotte, se tuote on markkinoitu juuri Neuvostoliitolle, olette typerämpiä kuin ne veteraanit, jotka kuvittelivat rintamalla puolustaen omien oikeuksien polkemisesta saavansa muutosta aikaan. Päivän päätteeksi hihkutaan tyytyväisyyttä siinä nuhjaantuneessa palveluspuvussa. Helvetti Koskela, tänään me kerättiin sata vihulaista. Vittu, tehdään eroa suomalaisen ja ryssän kanssa. Alas kommunismi" Siinä missä nuo Koskelan keräämät Neuvostoliittolaisten sotilaspassit eivät muuttaneet mitään muuta kuin itsenäisyyden säilymisen, muuttaa asioita nettipalstalla manaaminenkin. Se on pahan olon purkua. Eli taistelua suurta järjestelmää vastaan joka polkee tavallisen ihmisen oikeuksia.[/B]


Sori... tää oli sitten ihan vaan huumoria.... älä ota sergei liian tosissas, jookosta?

mutta edelleenkin pysyn alkuperäisen asian puolella!
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sergei, täällä mä vaan chattaan ja odotan rynkky ojennuksessa vastauksiasi.

Shane: Läppäähän se, mutta on siinä pieni osa tottakin. Katsot asiaa ehkä liian sisältä, mutta ulkopuolisen silmiin Jykylän katukuvassa (kesällä) on hyvin paljon miehiä poninhännissään, joissa on noin 4 hiuskarvaa / häntä. Lisäksi varustukseen kuuluu maihari ja pyöreät rillit + polkupyörä. Ja kommareiksihan Cairns teitä taisi syyttää...Eikös Jykylässä ole kuitenkin vähintäänkin tukeva vasemmistoenemmistö kaupunginvaltuustossa? Itse äänestin viime vaaleissa muuten espoolaistyyliin.....RKP:n ehdokasta! Ja kyllä, häpeän Etelä-Suomen viherpiipertäjiä ja myönnän, että täällä on kaikkea enemmän, myös heitä. Olkaa onnellisia naisistanne ja ravintoloistanne + puhtaasta ilmasta. Meikäläisen lande sijaitsee nimittäin 50 km teiltäpäin, Jämsässä.

PS.
Pelastakaa pulut! Tappakaa bambit!
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Eikös Jykylässä ole kuitenkin vähintäänkin tukeva vasemmistoenemmistö kaupunginvaltuustossa?
No ei nyt ehkä tukeva, mutta enemmistö kuitenkin; SDP 20, kokoomus 12, keskusta 10, vihreät 7, vasemmistoliitto 5, kristillisdemokraatit 4, SKP 1

ulkopuolisen silmiin Jykylän katukuvassa (kesällä) on hyvin paljon miehiä poninhännissään, joissa on noin 4 hiuskarvaa / häntä. Lisäksi varustukseen kuuluu maihari ja pyöreät rillit + polkupyörä.
Tottahan tuo on, pakko myöntää. Onneksi suuri osa näistä on kuitenkin opiskelijoita, jotka ovat kirjoilla jossain muualla, eivätkä he näin ollen välttämättä pääse Jyväskylän/Keski-Suomen vihreitä äänestämään.

Alkaa menemään aika pahasti aiheen vierestä taas kerran..
 
Viimeksi muokattu:

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hei pojat, keskitytäänpä vaiheeksi ketjun aiheeseen. Siitähän tämä keskustelu alkoi ja nyt keskustelemme kaikkia varmasti kiinnostavasta aiheesta, nimittäin siitä, millä puolueella on enemmistö Jyväskylän kaupunginhallituksessa. Cairns selvästi ilmaisi, että tässä ketjussa joko kirjoitetaan jos ollaan mukana tai sitten ei kirjoiteta. Sitten kirjoitettiin, kun ei oltu mukana ja nyt mennäänkin Jyväskylän kaupunginhallituksessa.

Mitä itse tekstiin tulee, mukana ollaan.
 

TiE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barca
Viestin lähetti pokki
Minäkään en allekirjoita. Sergei puhuu paljon ja asiaa.

Minäkään en ymmärrä, kuinka aina löytyy kasapäin ihmisiä, joille rutina on puoli elämää. Jos Sm-liigassa alettaisiin taas tappelemaan ja taklaamaan enemmän, olisi asiat siltikin päin sitä itseään. Kohta jo löytyisi tuhat ihmistä, joita ärsyttäisi suuresti pienet maalimäärät ja joiden mielestä laji pitäisi nimetä uudelleen luistelunyrkkeilyksi.

Ainainen rutina on todellakin tylsää, turhaa ja ärsyttävää. Se ei johda mihinkään.

Ainiin, minä olen ainakin nauttinut tällä kaudella enemmän kuin yleensä. Ei ole tarvinnut turhautua, kun oman joukkueen peli ei kulje odotetulla lailla.....

Jaa että rutinaa, ketäs täällä nyt wineekään.
 

Donald_22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit
Mukana ollaan.
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
äijä

P.S. Ehdotus liigan uudeksi nimeksi: minun mailani rakastaa deodoranttia, jota käytät. Jos sinä et tykkää mailastani, niin voisitko ystävällisesti heittäytyä mahdollisimman luovasti, kiitos!
Eli ELUNMMRDJKJSETMNVYHMLK-liiga.
(Skotlanti kutsuu).
 

Bigem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Espoo Panthers.
Jepjep, Bigem sainaa. Liikaa turhautuneisuuden tiloja aiheuttanut tämä kausi.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti äijä
Ehdotus liigan uudeksi nimeksi: minun mailani rakastaa deodoranttia, jota käytät. Jos sinä et tykkää mailastani, niin voisitko ystävällisesti heittäytyä mahdollisimman luovasti, kiitos!
Eli ELUNMMRDJKJSETMNVYHMLK-liiga.
(Skotlanti kutsuu).

Erinomainen idea! Sen verran lyhyt ja ytimekäs nimi, että pannaan nyt siihen perään kuitenkin vielä OKKJPPJHH kun se jotenkin rimmaa.

Siis: ollaan kuiteski kavereita jooko pusi pusi ja hali hali.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös