Valitsisin kohdan A tuossa skenaariossa. Asian muuttaisi tosin se että jos samat heebot pyörisivät kotikadullani joka helvetin päivä heiluttamassa banderollejaan ja vaatimassa joka päivä eri asioita. Jossain vaiheessa menisi kuppi nurin ikkunani alla pyöriviin maihinnousutakkisiin sivareihin. Silloin valitsen kohdan C:n eli kantaisin pitkätukat hiuksista repien parinsadan metrin päähän kotiovestani ja sanoisin lyöväni niitä töttiin, jos ne tulevat sadan metrin päähän talostani.Viestin lähetti Carlos
Sergei, jos kävelet kadulla, ja joku tulee pyytämään allekirjoitustasi johonkin Save the pulut ry:n adressiin, etkä halua pelastaa puluja, niin mitä teet?
a) jatkat kävelemistä, ja toteat että et allekirjoita
b) kirjoitat siihen adressiin 20 riviä tekstiä siitä miten säälittäviä kaikki edelliset ovat?
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Valitsisin kohdan A tuossa skenaariossa. Asian muuttaisi tosin se että jos samat heebot pyörisivät kotikadullani joka helvetin päivä heiluttamassa banderollejaan ja vaatimassa joka päivä eri asioita. Jossain vaiheessa menisi kuppi nurin ikkunani alla pyöriviin maihinnousutakkisiin sivareihin. Silloin valitsen kohdan C:n eli kantaisin pitkätukat hiuksista repien parinsadan metrin päähän kotiovestani ja sanoisin lyöväni niitä töttiin, jos ne tulevat sadan metrin päähän talostani.
Te järjestätte näitä virtuaalimielenosoituksia eli koko ajan pukkaa ketjuja "Näin liigassa pelataan" ynnä muuta schaissea. Minua ei ärsytä aihe, vaan se että joka kerta kun koetan lukea Jatkoaikaa näitä ketjuja on SM-liigaosio täynnä.
Aivan sama asia oli ennen IFK-ketjuilla, kunnes ne jostain syystä piilotettiin joukkuevalikoiden taakse. Miksiköhän?
Ja vitutus ei johdu JHagin luuloista huolimatta kateudesta IFK:n organisaatiota kohtaan. Muuten JHag, et ole sattumoisin Oulusta kotoisin?
Mistäs Cairns on päätellyt että olen kommunisti?
Jatkoajan keskustelun säännöt: Kaikki gallupit ja äänestykset on avattava vapaaseen keskusteluun. Tämä koskee todellakin kaikkia aiheita.Viestin lähetti Punalippu
Älä turhaan tee sitä, tämä on äänestysketju, vapaudu pakkomielteestäsi, laita kone kiinni ja soita vaikkapa Annelille..
Minua vituttaa tämän ketjun hyödyttömyyden ohella näiden....
Empäs relaa. Galluppeihin ynnä muihin vapaaseen jutusteluun löytyy ihan oma foorumi . Joskin chattaily on sielläkin kielletty.Viestin lähetti mikkoz
Relax. Vitutukseen on ihan oma ketju.
Empäs relaa. Galluppeihin ynnä muihin vapaaseen jutusteluun löytyy ihan oma foorumi . Joskin chattaily on sielläkin kielletty.
Viestin lähetti theref
Niin, kukaan ei pakota ketään menemään hallille katsomaan tuota säälittävää rusettiluistelua.
Jos tahtoo maaleja, taklauksia, tappeluita ja vauhtia kentälle, niin ehkä muutto johonkin toiseen maahan auttaisi?
En allekirjoita minäkään.
1. Aivan sama asia oli ennen IFK-ketjuilla, kunnes ne jostain syystä piilotettiin joukkuevalikoiden taakse. Miksiköhän?
2. Muuten JHag, et ole sattumoisin Oulusta kotoisin?
3. Mistäs Cairns on päätellyt että olen kommunisti?
Viestin lähetti JHag
3. Öh. Eivätkös kaikki jyväskyläläiset ole vähintään pitkätukkaviherpiipertäjiä ja / tai kommareitakin?
Aivan täsmälleen samaa mieltä.Viestin lähetti pokki
minä olen ainakin nauttinut tällä kaudella enemmän kuin yleensä. Ei ole tarvinnut turhautua, kun oman joukkueen peli ei kulje odotetulla lailla.....
Viestin lähetti pokki
Jos Sm-liigassa alettaisiin taas tappelemaan ja taklaamaan enemmän, olisi asiat siltikin päin sitä itseään. Kohta jo löytyisi tuhat ihmistä, joita ärsyttäisi suuresti pienet maalimäärät ja joiden mielestä laji pitäisi nimetä uudelleen luistelunyrkkeilyksi.
Ainainen rutina on todellakin tylsää, turhaa ja ärsyttävää. Se ei johda mihinkään.
Viestin lähetti rapster
Samaa mieltä mistä? Oletko tyhmä vai vain laiska? Mikä adressi on sellainen, jossa ei ole perusteita asialle, tai mainittuna edes asiaa, jota vastustetaan/puolletaan?
Miten paljon tehoa kuvittelet tällaisella ketjulla olevan?
Jos tehdään jotain, tehdään se kunnolla.
Viestin lähetti Sergei Krivokarov[/B]Re: Re: Parempi provoyritys
Ilmeisesti siellä Jyväskylässä kasvaa niin dumb-ass porokkaa, että todella luulee, että tällä fistaamisella olisi jotain seksuaalista merkitystä. Ja sitten luullaan, että kun joku ihmettelee teidän pikku protestianne, niin olenkin teidän agenttianne vastaan? Joo, muta-vuskin great, sbashiba. Onko tämä NikitaHrutsevmainen lähestymistapa? Jos et ole meidän kanssamme samaa mieltä, olet meitä vastaan? Onko odotettavissa että Leonid Breaznev soittaa pian ovikelloani?
Mitä vitun hyötyä on tunkea Jatkoajan keskustelupalstaan syvimpiä tuntojaan? Silloin se on itkemistä. Itkeminen on prosessi, jossa seistään rivissä rynkyn kanssa ja annetaan veren valua poskia pitkin kunnes kykenee maistamaan tuskan maun suussaan. SM-liiga on tuote ja jos te todella uskotte, se tuote on markkinoitu juuri Neuvostoliitolle, olette typerämpiä kuin ne veteraanit, jotka kuvittelivat rintamalla puolustaen omien oikeuksien polkemisesta saavansa muutosta aikaan. Päivän päätteeksi hihkutaan tyytyväisyyttä siinä nuhjaantuneessa palveluspuvussa. Helvetti Koskela, tänään me kerättiin sata vihulaista. Vittu, tehdään eroa suomalaisen ja ryssän kanssa. Alas kommunismi" Siinä missä nuo Koskelan keräämät Neuvostoliittolaisten sotilaspassit eivät muuttaneet mitään muuta kuin itsenäisyyden säilymisen, muuttaa asioita nettipalstalla manaaminenkin. Se on pahan olon purkua. Eli taistelua suurta järjestelmää vastaan joka polkee tavallisen ihmisen oikeuksia.[/B]
No ei nyt ehkä tukeva, mutta enemmistö kuitenkin; SDP 20, kokoomus 12, keskusta 10, vihreät 7, vasemmistoliitto 5, kristillisdemokraatit 4, SKP 1Viestin lähetti JHag
Eikös Jykylässä ole kuitenkin vähintäänkin tukeva vasemmistoenemmistö kaupunginvaltuustossa?
Tottahan tuo on, pakko myöntää. Onneksi suuri osa näistä on kuitenkin opiskelijoita, jotka ovat kirjoilla jossain muualla, eivätkä he näin ollen välttämättä pääse Jyväskylän/Keski-Suomen vihreitä äänestämään.ulkopuolisen silmiin Jykylän katukuvassa (kesällä) on hyvin paljon miehiä poninhännissään, joissa on noin 4 hiuskarvaa / häntä. Lisäksi varustukseen kuuluu maihari ja pyöreät rillit + polkupyörä.
Viestin lähetti pokki
Minäkään en allekirjoita. Sergei puhuu paljon ja asiaa.
Minäkään en ymmärrä, kuinka aina löytyy kasapäin ihmisiä, joille rutina on puoli elämää. Jos Sm-liigassa alettaisiin taas tappelemaan ja taklaamaan enemmän, olisi asiat siltikin päin sitä itseään. Kohta jo löytyisi tuhat ihmistä, joita ärsyttäisi suuresti pienet maalimäärät ja joiden mielestä laji pitäisi nimetä uudelleen luistelunyrkkeilyksi.
Ainainen rutina on todellakin tylsää, turhaa ja ärsyttävää. Se ei johda mihinkään.
Ainiin, minä olen ainakin nauttinut tällä kaudella enemmän kuin yleensä. Ei ole tarvinnut turhautua, kun oman joukkueen peli ei kulje odotetulla lailla.....
Viestin lähetti äijä
Ehdotus liigan uudeksi nimeksi: minun mailani rakastaa deodoranttia, jota käytät. Jos sinä et tykkää mailastani, niin voisitko ystävällisesti heittäytyä mahdollisimman luovasti, kiitos!
Eli ELUNMMRDJKJSETMNVYHMLK-liiga.
(Skotlanti kutsuu).