Re: Re: Parempi provoyritys
Viestin lähetti #12
Oho! Olipas nokkela jatkoprovo. Ihanko itse keksit tuon Alpo-sutkautuksen? Kylläpäs siellä pohjoisessa kasvaa vitsikkäitä ja luovia ihmisiä.
Ilmeisesti siellä etelässä kasvaa niin dumb-ass porokkaa, että todella luulee, että tällä nyrkin puimisella olisi jotain seksuaalista merkitystä. Ja sitten luullaan, että kun joku ihmettelee teidän pikku protestianne, niin olenkin teidän agendaanne vastaan? Joo, mutha-fuckin great. Onko tämä georgewbushmainen lähestymistapa?
Jos et ole meidän kanssamme samaa mieltä, olet meitä vastaan? Onko odotettavissa että Hans Blix soittaa pian ovikelloani?
Mitä vitun hyötyä on tunkea Jatkoajan keskustelupalstaan syvimpiä tuntojaan? Silloin se on itkemistä. Itkeminen on prosessi, jossa seistään paikallaan ja annetaan kyynelten valua poskia pitkin kunnes kykenee maistamaan suolan mauon suussaan. SM-liiga on tuote ja jos te todella uskotte, se tuote on markkinoitu juuri SINULLE, olette typerämpiä kuin ne kettutytöt, jotka kuvittelevat kaupungilla kerätessään adressia mehiläisten oikeuksien polkemisesta saavansa muutosta aikaan. Päivän päätteeksi hihkutaan tyytyväisyyttä siinä nuhjaantuneessa maihinnousutakissa.
Hitsi, Leena, tänään me kerättiin sata nimee. Viddu, vähän tehdään difrensee. Alas kapitalismi" Siinä missä nuo Leenan keräämät ruutupaperipalat eivät muuta mitään, ei muuta asioita nettipalstalla manaaminenkaan. Se on ainoastaan pahan olon purkua. Eli itkemistä.
Kuluttaja on kuningas, mutta kun niitä kuninkaita koetataan raijata halliin mahdollisimman monta voittojen maksimoimiseksi. Silloin ei ajatella ryminää eikä räminää, vaan kiekon salonkikelpoiseksi tekemistä. Joukkueen toimitusjohtajien ihannekatsojia ei ole hallin halvimmalla fanipaikoilla seisovat "vitun puusilmä"-mantraa huutavat pelipaitaan verhoutuneet fanit. Vaan ne perheenisät, jotka raijaavat koko perheensä hupia katsomaan farmari Ford Focuksellaan ja maksavat pääsylippujen, parkkimaksujen ja oheistuotteiden muodossa yhdestä pelistä noin sata euroa. Siinä ei paljon IFK-fanin, joka on maksanut kausikortistaan jotain 300 euroa sana paina.
"En uusi kausikorttiani" So what? Jos tuon Focuksen saa houkuteltua neljä kertaa ajamaan hallin parkkipaikalle, on tuokin kausikortti korvattu enemmän kuin täysmääräisenä.
Joo, totta kai tämä perheenisä haluaa kunnon viihdettä. Mutta sitä ei hänen kantiltaan kuuluu loukkaantumiset ja tappelut. Niitä SM-liiga pyrkii karsimaan tehdäkseen lajista salonkikelpoista.
SM-liiga on suunnattu mahdollisimman laajalle yleisölle ja sen takia siitä tulee kuin pahamaineinen TV-kanava MTV3. Hömpää ilman sisältöä ja ennenkaikkea ilman sielua. Se ei saa ärsyttää ketään ja siitä pitää tulla haalean hyvä mieli. Niin kauan kuin Sm-liiga saa pumpattua maksimaalisen rahamäärän tuotteestaan, ovat tuotteen parantamisen perään huudetut parahdukset äänihuulten tuhlausta. Ainoa ääni, jota Urpo Helkovaara kuuntelee, lähtee kassakoneesta.
Kysymys ei ole siitä mitä minä haluan. En halua erillistä kahvaliigaa, jota pelataan kaukalopallosäännöillä. Mutta haluan, että isot miehet lakkaavat tuon hyödyttömän parkumisen. Business is business and Moses is Moses. Joten sorry, että häiritsin, kettutytöt. Jatkakaa banderollien kantoa ja adressien keruuta.
Te voitte vaikuttaa. Toistakaa tuo lause tarpeeksi monta kertaa, niin ehkä itsekin voitte sen uskoa.