Addressi: Jääkiekon Sm-liiga lopetettavaksi, uusi nimi keksittava lajille.

  • 11 693
  • 152
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Asiaa mäki oon mukana!!
 

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kiitän, kuittaan ja kumarran.

Suviurpo liigalle stoppi. Oldtime hoki bäkkiin.

Tarantula
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Re: Re: Parempi provoyritys

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Ilmeisesti siellä etelässä kasvaa niin dumb-ass porokkaa, että... nyyh... nyyh... Ja sitten luullaan, että kun joku ihmettelee teidän pikku protestianne, niin olenkin teidän agendaanne vastaan? Joo, mutha-fuckin great... nyyh... nyyh... Mitä vitun hyötyä on tunkea Jatkoajan keskustelupalstaan syvimpiä tuntojaan?... nyyh... nyyh... SM-liiga on tuote ja jos te todella uskotte, se tuote on markkinoitu juuri SINULLE, olette typerämpiä kuin ne kettutytöt... nyyh... nyyh... Siinä missä nuo Leenan keräämät ruutupaperipalat eivät muuta mitään, ei muuta asioita nettipalstalla manaaminenkaan. Se on ainoastaan pahan olon purkua. Eli itkemistä.... nyyh... nyyh... Siinä ei paljon IFK-fanin, joka on maksanut kausikortistaan jotain 300 euroa sana paina. "En uusi kausikorttiani" So what?... nyyh... nyyh... Kysymys ei ole siitä mitä minä haluan. En halua erillistä kahvaliigaa, jota pelataan kaukalopallosäännöillä. Mutta haluan, että isot miehet lakkaavat tuon hyödyttömän parkumisen.... nyyh... nyyh...

Olihan muuten pisin itkuvirsi minkä jatkoajasta olen aikoihin lukenut! Huh!

Tähän ketjuun ei ole PAKKO osallistua. Tässä ketjussa EI ole tarkoitus keskuskestella. Tässä ketjussa ON tarkoitus allekirjoittaa adressi, mikäli niin haluaa.

Liian yksinkertaista ymmärrettäväksesi?
 

TiE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barca
Mukana

TiE kuittaa ja toivoo lisää miinoja ja laitojen kolinaa kentälle.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olen mukana!

...ja ihmettelen ihmisiä, joilla on tarve osallistua yksinkertaiseen adressiin kertomalla aanelosen verran perusteita, miksi adressi on tyhmä. Pelkkä nimen poisjättäminen riittänee mielenosoitukseksi?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan samaa mieltä.

Lintu allekirjoittaa!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Häpeän, kyseinen peli ei ole enää jääkiekkoa jota tuolla kaukalossa pelataan, joten nimi siis alle.

vlad#16.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Parempi provoyritys

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Tai saattaa olla että HIFK fanit ovat omaksuneet Alpo Suhoselta tämän itkemismentaliteetin ja itkevät aina kun maailma kolhii tai punaviini on poimittu väärästä laaksosta.

Tai ehkä mielipiteissä on sitä, mitä heillä on aina ollutkin. Itse en sitä voi laskea itkuksi, jos mielipiteensä, joka on aina ollut sama sanoo ;)

No jos tämä on itkua niin olkoon :) ja palataan alkuperäiseen linjaan: Tatzka toista kertaa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Re: Re: Re: Re: Parempi provoyritys

Viestin lähetti Tinde
Olihan muuten pisin itkuvirsi minkä jatkoajasta olen aikoihin lukenut! Huh!

Tähän ketjuun ei ole PAKKO osallistua. Tässä ketjussa EI ole tarkoitus keskuskestella. Tässä ketjussa ON tarkoitus allekirjoittaa adressi, mikäli niin haluaa.

Liian yksinkertaista ymmärrettäväksesi?

Jatkoajan keskustelupalstan säännöt
"Chattaaminen" on keskustelupalstoilla kiellettyä. Tämä koskee myös meneillään olevien otteluiden aikaista tilastoseurantaa. Chattiviesteiksi katsotaan kaikki sellaiset viestit, jotka eivät sisällä omaa perusteltua mielipidettä. Chattaamista ja muuta jutustelua varten on omat kanavansa, kuten #jatkoaika-kanava

Ei taida Jatkoajan säännötkään sallia näitä BU-HUU adresseja - varsinkaan kun ketjun avausviestissä toitotaan, ettei ketjussa saa esiintyä yhtään perusteltua mielipidettä. Sen jälkeen saadaan aikaiseksi ketju, joka jatkuu ajasta iäsyyteen. Ja sitten ketjun avaaja tulee itkemään että mitä tässä ketjussa perustelet mielipiteitäsi. Öö..ö? Eikös se ole tämän palstan tarkoitus? Mahdanko saada pelikieltoa liian perusteltujen mielipiteiden esittämisestä. "Liikaa tekstiä! Kirjoita Kettu Kuittaa tai mukana"

Minua vituttaa tämän ketjun hyödyttömyyden ohella näiden "SM-liiga ei ole entisensä", "Kaukalopallosäännöt liigaan", "Urpo on mammari" sikiäminen palstalle. Kun IFK-aiheista ("Aigars himaan", "Pentti on Pentti osa XIIII") päästiin, niin nyt samat heebot spämmäävät palstaa yleisellä liigamarinalla. Pitäisikö tänne SM-liigapuolelle perustaa oma "SM-liiga sucks palsta?" Itseänikin jännittää kuinka sisällöttömiksi nämä viestit voivat enää mennä. Idea Cairnsille; avaa ketju jossa jokainen voi laittaa haluamansa määrän huutomerkkejä peräjälkeen. Aiheen voit keksiä itse. Todennäköisesti se liittyy parkumiseen liigan nykytasosta.

Mutta voi anteeksi Tinde. Tuliko liikaa rivejä? Alkoiko pikkusimmuja väsyttää tällaisen tekstimäärän lukeminen...?
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Parempi provoyritys

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Minua vituttaa tämän ketjun hyödyttömyyden ohella näiden "SM-liiga ei ole entisensä", "Kaukalopallosäännöt liigaan", "Urpo on mammari" sikiäminen palstalle. Kun IFK-aiheista ("Aigars himaan", "Pentti on Pentti osa XIIII") päästiin, niin nyt samat heebot spämmäävät palstaa yleisellä liigamarinalla. Pitäisikö tänne SM-liigapuolelle perustaa oma "SM-liiga sucks palsta?" Itseänikin jännittää kuinka sisällöttömiksi nämä viestit voivat enää mennä.

Sergei, jos kävelet kadulla, ja joku tulee pyytämään allekirjoitustasi johonkin Save the pulut ry:n adressiin, etkä halua pelastaa puluja, niin mitä teet?

a) jatkat kävelemistä, ja toteat että et allekirjoita

b) kirjoitat siihen adressiin 20 riviä tekstiä siitä miten säälittäviä kaikki edelliset ovat?

Kyllä täällä muutkin elämöivät SM-liigan tylsyydestä, kuin Hifk-fanit. Mutta tiedoksesi, tunnen monta perheenisää, jotka ennen veivät poikiaan matsiin, mutta eivät enää viitsi, koska peli on niin jumalattoman tylsää. Kirkossakin on enemmän tunnelmaa, ja iloisempi meininki, kuin nykyajan liigassa.

Ymmärrän kyllä että Sinä olet liigaan nyt tyytyväinen, koska Jyp on pitkästä aikaa ylemmillä sijoilla, ja J-kylässä ei nyt ole juuri koskaan muutenkaan ymmärretty oikean jääkiekon päälle. Se on siis ihan hienoa, että joku vielä tästä nykymenosta tykkää.

Sen sijaan suuri osa meistä tänne kirjoittaneista, ei ole eläissään nähnyt yhtä tylsää kiekkokautta kuin nyt olemme nähneet. Sen haluamme tässä julkituoda, suothan sen meille. Kukaan ei pyytänyt sinua olemaan samaa mieltä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hyvä teksti Carlos. Veli Sergeillä taitaa olla tämä pikkuseuran miehen "huomatkaa nyt mutkin" -vaihe päällä ja nytkin hän hykertelee, kun moni on tarttunut hänen itkuunsa. Kyllä, Sergeihän täällä itkee, muut toteavat tilanteen.

Sergei: Sen sijaan, että käyt marisemassa ikimuistoista nettietikettiä halveeraten adressitarkoitukseen perustetussa ketjussa, tee jotain konkreettista. Avaa SM-liigaosioon esimerkiksi ketju nimeltä "Onko marina SM-liigan tylsyydestä turhaa?". Lupaan käydä siellä ihan oikeasti keskustelemassa.

Ja eihän sinua harmita, että itse esille ottamissasi HIFK-kirjoittajissa on usealla vuosikymmenten kokemus jääkiekosta sekä pelaajana että katsojanakin? Kompetenssia löytyy vertailujen tekemiseen. Jyväskylässä on aika hiljaista sillä kohtaa kaupunginarkistoa, missä lukee "jääkiekkoperinteet".

Mainittakoon, että edellinen kappale ei sisällä mitään ylenkatsomista tämän päivän Jypiä kohtaan. Ne matsit, joita minä olen tällä kaudella Jypiltä nähnyt, ovat olleet viihdyttävää vauhtikiekkoa, missä kontakteillakin on osansa. Jyp on sarjasijoituksensa vilpittömästi ansainnut ja toivotan onnea playoffeihin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parempi provoyritys

Viestin lähetti Carlos
Kyllä täällä muutkin elämöivät SM-liigan tylsyydestä, kuin Hifk-fanit. Mutta tiedoksesi, tunnen monta perheenisää, jotka ennen veivät poikiaan matsiin, mutta eivät enää viitsi, koska peli on niin jumalattoman tylsää.

Kyllä - SM-liiga on kuolettavan tylsä! Allekirjoitan, ehdottomasti. Enää ei saa lapsia edes Jokereiden peleihin, teinit kun eivät moista tylsyyttä kuulemma jaksa ja viitsi katsoa. SM-liigassa ei tehdä maaleja, ei saa taklata eikä saa yhtään tapella: "viddu, tuollaista säätämistä katso."

Koita siinä sitten sanoa, että jospa ne tänään pelaisivat. Vastaus on, että "Joo! Ihan varmasti, joo..."
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Arvon kommunisti Sergei,
ennen ketjun avaamista kysyin "parilta taholta" onko ok pistää tälläinen. Vastustusta ei tullut ja koko jutun idea on puoliläppäkin. Eli "nimi alle ja menoksi".

Miksi v**ussa pitää niuhottaa niin tosissaan? :) Ja oikeasti, jatka(kaa) ininää sitten vaikka omassa ketjussa.

Nimi alle:

signed by:
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ystävällinen neuvo

Sergei Provokrasovin "tanssiin kutsuihin" ei kannata vastata, koska se on loppumaton suo. Itse totesin tuon syksyllä enkä ole sen koommin tuon "sarkasmin ammattilaisen" tekstejä kommentoinut. On nimittäin selkeästi hetkiä, jolloin kyseinen henkilö hakee virtuaalimatsia aivan tarkoituksellisesti. Tämä ketju on yksi esimerkki siitä.

Tämä on minun ainoa viesti tähän ketjuun, siinäkin tapauksessa että Provokrasov haluaisi tulla esittelemään "loistavia" sarkastisia taitojaan. Esim. heittämällä jotain "nokkelaa" SaiPan putoamisesta pleijareista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös