Jes!!! Jumalauta meikäläisen valvominen ja "hae lippuja"-painikkeen rämpytys tuotti tulosta eli Pavlikovsky nappasi itselleen kenttäpaikan ja ollaan sentäs jo seuraavan päivän puolella...
Ja tuli tosiaan aika huikea olo kun sain omat liput varmistettua. Ei jeesus, AC/DC! Minulle ensimmäinen ja luultavasti myös viimeinen mahdollisuus nähdä tämä huikea bändi livenä!
Löytyykö mistään stadikan katsomokarttaa? Näkisi vähän missäpäin omat paikat sijaitsevat.
HUOM! acdc.comin mukaan noita fanilippujakin on vielä jäljellä, eli jos vielä joku haluaa varmistaa itselleen liput heti ja jos perse kestää ylimääräiset 40 taalaa fanclubin jäsenyydestä, niin ei kun rekisteröitymään fanclubiin -> www.acdc.com. Ja rahat siis saa takaisin erotessa, jos ei ole ostanut lippuja fanclubin kautta.
Live Nation:lta tuli juuri sähköpostiin uutiskirje:
"Jo eilen loppuunvarattuun AC/DC:n kesäkuiseen konserttiin on nyt saatu lisää paikkoja myyntiin. Lisäpaikkoja on saatu myyntiin n. 2900 kpl ja ne sijaitsevat D-katsomoissa ja kentällä. Lisäpaikat ovat nyt myynnissä Lippupalvelussa."
Live Nation:lta tuli juuri sähköpostiin uutiskirje:
"Jo eilen loppuunvarattuun AC/DC:n kesäkuiseen konserttiin on nyt saatu lisää paikkoja myyntiin. Lisäpaikkoja on saatu myyntiin n. 2900 kpl ja ne sijaitsevat D-katsomoissa ja kentällä. Lisäpaikat ovat nyt myynnissä Lippupalvelussa."
AC/DC:n oikeat ja pitkäaikaiset fanit olivat varmaan mielissään, kun päivän hesari ohjeisti koko kansaa, että loppuunmyydylle keikalle voi saada liput jos liittyy bändin fan clubiin (mukana internet-osoite) maksamalla niin ja niin paljon rahaa. Siis mitä vittua, pitääkö tälle pullamössökansalle kaikki pureskella valmiiksi? Eikö kukaan enää osaa ottaa asioista selvää itse? Ihan perseestä. Jengi varmaan mielissään, kun jokainen radiorock-reiska, joka jäi ilman lippuja liittyy nyt fan clubiin (johon ei varmasti muuten tulisi liittyneeksi) vain saadakseen ne missaamansa liput.
AC/DC:n oikeat ja pitkäaikaiset fanit olivat varmaan mielissään, kun päivän hesari ohjeisti koko kansaa, että loppuunmyydylle keikalle voi saada liput jos liittyy bändin fan clubiin (mukana internet-osoite) maksamalla niin ja niin paljon rahaa. Siis mitä vittua, pitääkö tälle pullamössökansalle kaikki pureskella valmiiksi? Eikö kukaan enää osaa ottaa asioista selvää itse?
No nus nus vaan. Itsekin ostin mm. Metallican keikalle liput fan clubin kautta (jonka jäsen olen ollut vuodesta -94) ja usein tulee muutenkin ostettua etuosto-oikeudella lippuja Welldonen ja Menolipun kautta, mielestäni on vaan ihan naurettavaa, että kukaan ei osaa enää itse ottaa mistään selvää eikä tehdä tehdä mitään itse. Miestäni jos ei näe edes sitä vaivaa, ei ole koko keikan arvoinen. Ehkä tästä en jauha enempää tässä ketjussa, koska AC/DC:stä en edes pidä, paria biisiä lukuunottamatta, enkä myöskään keikalle ajatellut mennä.Pusi pusi kuitenkin, kai keikasta tulee jotenkin hienompi kun on saanut lippunsa tuulipukukansan kanssa tappelemalla eikä oveluudella. Totta puhuen sillä ei ole mitään merkitystä miten haluamansa liput hankkii, kunhan ne jostain saa.
Nyt vain pitää vielä jännittää sitä, ettei Posti hukkaisi lippuja. Tulisivat ennen joulua niin pääsisi siitäkin riesasta.
Täytyy kyllä sanoa että pikkusen yllätyin näin hienosta lippujen menekistä. Edellisellä AC/DC:n stadionkeikalla vuonna 2001 paikka oli vain hiukan yli puolillaan eikä loppuunmyynnistä ollut tietoakaan. Nyt sitten yhtyeen oltua luovalla tauolla 7 vuotta liput suorastaan revitään käsistä vaikka hinnatkin ovat kalliimpia. Mikähän lie syynä tällaiseen AC/DC:n suosion kasvuun? Ihmettelee nimim. Pitkän linjan fani.
Niin ja milläs bändillä onkaan hallussa maailman toiseksi myydyimmän albumin titteli hallussa...Eikä pidä unohtaa, että Black Ice on yksi maailman myydyimpiä levyjä.