AC/DC – maailman paras rockbändi

  • 263 778
  • 1 323
Suosikkijoukkue
Kuhmon Kiva, KalPa, LA Kings
Itse yritin kolmella eri selaimella sisään (explorer, firefox ja opera). Firefox ja Opera tekivät juurikin tuota että kun palkki oli lopussa se heitti sen uudelleen alkuun tai puoliväliin. Explorer sen sijaan päästi suoraan sivuille, kun palkki oli täynnä. En tiedä onko tämä vaan tuurista kiinni, mutta kenttäliput sain!

RRROCK!!!
 
Suosikkijoukkue
Big and Bad & KalPa
Voi jumalauta tätä lippupalvelun sekoilua. Tässä vaiheessa kaikkia varmaan kiinnostaa vitusti onko Metallica loppuunmyynty. Sen lisäksi ainakin minulla kun palkki oli ihan pohjassa ja luulin pääseväni ostovaiheesee, niin eikö perkele heitä palkin puoleen väliin jonoon uudestaan. Onneksi AC/DC-coverbändejä keikkailee ympäri Suomen.

Ja kunnes lopulta luulet pääseväsi ostamaan saat ilmoituksen "ristiriidasta" joka heittää siut jonostakin vittuun.

Mitenkäs on te jotka netistä liput saitte... käytittekö IE:n vai Mozillan selainta? (itsellä firefox, riippuuko selaimesta kun sitä se varmaan valitti, nöret varmaan tietää)

Dirty Deeds Indeed, tule pian "Henkkaan". Nyt voisi hermosauhut tehä terää!
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Liput D-katsomoon kun A:han ei enää vierekkäisiä saanut (uskokoon ken tahtoo). Mutta ii-han tyytyväinen täytyy olla, tuleepa sekin puoli stadikkaa tsekattua ja on kuitenkin katettu.

Iso vittu Kupittaan Euromarketin Lippupalvelulle, jolla kuulemma on vanha käyttöjärjestelmä (tms), eikä lippuja saanutkaan sieltä, ja sehän selvisi vasta jonottamisen jälkeen kassalla!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kappas vaan, odotus kannatti ja kenttäpaikkojen metsästys onnistui, joten stadionilla tavataan.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Itse yritin kolmella eri selaimella sisään (explorer, firefox ja opera). Firefox ja Opera tekivät juurikin tuota että kun palkki oli lopussa se heitti sen uudelleen alkuun tai puoliväliin. Explorer sen sijaan päästi suoraan sivuille, kun palkki oli täynnä. En tiedä onko tämä vaan tuurista kiinni, mutta kenttäliput sain!

RRROCK!!!

Kiitti tästä vinkistä. IE:llä pääsin heti jonoon
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Iso vittu Kupittaan Euromarketin Lippupalvelulle, jolla kuulemma on vanha käyttöjärjestelmä (tms), eikä lippuja saanutkaan sieltä, ja sehän selvisi vasta jonottamisen jälkeen kassalla!

Turussa hoidetaan asiat niin miten parhaaksi nähdään. Meinaan on kyllä vuoden asiakaspalveluteko.
Toiveet keikasta jo menneet, mukavaa vain seurata miten tämäkin farssi loppuu. Ilmoittanee varmasti, että "tilaisuus loppuunmyyty, parempi mäihä ensi kerralla". Trokarit jylläävät jälleen.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
WOOHOU!!!

Kyllä kannatti jonotella ja sadatella, yhtäkkiä järjestelmä vain päästi sisään ja nyt on kaksi lippua E-katsomosta.
 

spa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
thundeeeeee....

JEE, 4 kenttälippua tulossa.

Aamun tunteet menneet ketutuksesta iloon. 4 minuuttia ennen 9.00 deadlinea firefox jumahti, koska etsin netistä suomen virallista kellonaikaa, ja löytämäni sivu käytti javaa, joka pisti koko selaimen kyykkyyn. Sitten nopeasti avaamaan Operaa ja eikun jonoon, joka ei kovin nopeasti edennyt.

Lopulta Firefox käynnistyi uudelleen ja menin kokeilemaan Lippupalvelun sivua...Sain monen jo mainitseman suojausasetus herjan. Päätin aloittaa alusta etusivulta ja poks yhtäkkiä oltiinkin tilaamassa lippuja.

Joskus käy näinkin...onneksi
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Kenttäpaikat tuli, valitettavasti. Itse olisin halunnut hyvät istumapaikat, mutta ne meni näköjään ensimmäisinä... Noh, kai sitä jaksaa kentällä seistä, saisivat tehdä jotain tuolle olutteltalle kuitenkin. Maidenin keikalla ei toiminut ollenkaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä mokasin ilmeisesti siinä, kun vartin verran klikkailin vain ikkunaa pois missä luki jotain "järjestelmässä on liikaa käyttäjiä". Jotain hakua IE kyllä aina koitti ennen tuota ilmoitusta, kun bändin logosta klikkasi.

Uudelleenkäynnistyksen jälkeen alkoi taas palkki näkymään heti.

Tämä on pientä, mutta todellinen taistelu käydään Events Clubin jäsenyyksistä ensi vuodelle, missään ei ole kerrottu milloin niitä tulee myyntiin tai tuleeko niitä. Sen jälkeen ei jäisi yksikään keikka trok.. siis käymättä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Järjestelmä tai selainasetukset ovat ristiriidassa ostoprosessin turvatarkistusten kanssa. Muuttamalla asetuksia voit mahdollisesti suorittaa oston loppuun."

Onneksi en ollut itse menossa, sillä nyt voisi vituttaa...
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
"Järjestelmä tai selainasetukset ovat ristiriidassa ostoprosessin turvatarkistusten kanssa. Muuttamalla asetuksia voit mahdollisesti suorittaa oston loppuun."

Lippupalvelu saa haistaa pitkän perseen.
En olisikaan halunnut AC/DC:tä katsomaan. En tietenkään, viime kesänä olin Maidenin keikalla maha pystyssä ja ensi kesäkuussa ipana alkaisi jo olla siinä iässä että voitaisiin pitkästä aikaa lähteä isänsä kanssa jonnekin, pidemmäksikin aikaa kun pariksi tunniksi.
Vituttaa niin ettei veri kierrä. Joo mitäs läksit ja oma moka ja blaablaa. Haistakaa perse siitä huolimatta.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itse olen mitä todennäköisemmin intissä tuolloin, joten en edes yrittänyt.

Kyllähän se vituttaa, mutta pitää muistaa iltarukouksessa rukoilla, että äijät saapuvat vielä ainakin kerran Suomeen!
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Järjestelmä tai selainasetukset ovat ristiriidassa ostoprosessin turvatarkistusten kanssa. Muuttamalla asetuksia voit mahdollisesti suorittaa oston loppuun."

Onneksi tuo ilmoitus ei haitannut lippujen saantia. Refreshiä vain ja taas pelittää.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Nyt on huojentunut olo. Netistä koitin itse saada, mut eihän se tunnu toimivan millään... Kaveri juuri ilmoitti et sai lipun, koitetaan vielä jos saisin muutamalle kaverillekkin. Nyt on kesällä jotain mitä odottaa!!

edi. Eihän niitä lippuja netin kautta saatu, onneksi backuppina toiminut kaveri sai hommattua.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti (haukotus), tarttiskohan alkaa jonottelee keikkalippua... Eiku perkele, mähän sain lipun jo eilen!!! No hitsinpinpula, jos menis takas koisaamaan.
(Todennäköisesti tän jälkeen kaveri soittaa ja peruu tarjoamansa lipun.)
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kyllähän se vituttaa, mutta pitää muistaa iltarukouksessa rukoilla, että äijät saapuvat vielä ainakin kerran Suomeen!

Itse vahvasti epäilen, sillä bändin haastatteluista on voinut sen tulkita, että loppusuoralla aletaan olla niin levyissä kuin keikoissakin. Toisaalta itsekin jotenkin epätoivoisesti tuohon uskoisin, että tulevat kun nyt jäi liput saamatta, vaikka lippupalvelun nettijärjestelmä siihen kaikki parhaat mahdollisuudet tarjosikin.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Just tuli soitto että kaveri onnistui saamaan liput. Nyt olen aika tyytyväinen. Teille muillekin epäonnisille, älkää luovuttako, onni voi kääntyä.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Järjestelmä tai selainasetukset ovat ristiriidassa ostoprosessin turvatarkistusten kanssa. Muuttamalla asetuksia voit mahdollisesti suorittaa oston loppuun."

Ihan sama ilmoitus tuli myös minulle tuossa reilu vartti sitten. Mutta arpapeliä arpapeliä. Keksinpä jonottaa tuplasti Firefox 3.0.5:lla ja se kannatti. Ei ollutkaan ristiriitaa yllättäen siinä toisessa ikkunassa.

Kenttälippu siis tulossa.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Pitkän taistelun jälkeen liput kentälle tulossa kotia kohti. Meinasi jo epätoivo hiipiä puseroon, mutta klo. 9:23 päästi lippupalvelu sisään. Lippupalvelun sivut olivat jo 8:15 ihan jumissa. Lisäksi edellämainittua asetusongelmaa ilmeni ajoittain. Nyt sitten vaan kesää odottelemaan!
 

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
Ja kunnes lopulta luulet pääseväsi ostamaan saat ilmoituksen "ristiriidasta" joka heittää siut jonostakin vittuun.

Mitenkäs on te jotka netistä liput saitte... käytittekö IE:n vai Mozillan selainta? (itsellä firefox, riippuuko selaimesta kun sitä se varmaan valitti, nöret varmaan tietää)

Dirty Deeds Indeed, tule pian "Henkkaan". Nyt voisi hermosauhut tehä terää!

IE:n selainta käytin...

Mutta mullekin heitteli virheitä ja kaikkea paskaa!

Kun palkki tuli täyteen tuli error sivu, missä valitettiin, että selaimese turva-asetukset (tms.) eivät vastaa blaa,blaa,blaa.

Muokkasin äkkiä asetuksia - ei varmaan mitään hyötyä oikeasti.
Sitte menin uudestaan etusivulle ja klikkailin vaan jatkuvasti sitä banneria mistä pääsee varaamaan lippuja. Tuli varmaan 30-50 kertaa joku ruutu, että "palvelussa on maksimi määrä käyttäjiä. Kokeile myöhemmin uudestaan."

Sitten pääsin vihdoin läpi.


Mutta onhan tuo AIVAN perseestä tuo sivuston toiminta
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kyllä vaan, eli samoija erroreita heitteli itellekin. Ihan syvältä koko sivut ja nyt sitten tulikin tieto, että tilaisuus on varattu loppuun!

Ja wink wink - 40$ fanclub jäsenyyden kautta pääsee edelleen kentälle. Erityiskoodi lippupalvelun sivuille, joka ohjaa tälle varattuun kiintiöön (2 lipun maksimi).
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Jätin palkin rullaamaan kun kävin kahvilla ja oltiin päästy jo puoli väliin. Sitten kokeilin white wolfin konstia ja tuleekin ilmoitus että tilaisuus varattu täyteen. Liput jäi nyt saamatta, mutta täytyy katsella jos niitä tulisi lisää myyntiin... Huuto.netissä on varmaan jo ensimmäiset myynnissä...
 

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
Jätin palkin rullaamaan kun kävin kahvilla ja oltiin päästy jo puoli väliin. Sitten kokeilin white wolfin konstia ja tuleekin ilmoitus että tilaisuus varattu täyteen. Liput jäi nyt saamatta, mutta täytyy katsella jos niitä tulisi lisää myyntiin... Huuto.netissä on varmaan jo ensimmäiset myynnissä...


Ite tsekkasin kans huuto.netin jo tuossa jonotus vaiheessa.... olihan siellä jo 3:lla tyypillä lippuja myynnissä.

Tais sillon olla kalleimmat alkaen 100 € ja halvin 85€.
Mutta siitähän sitä vasta lähdetään huutamaan....
 

Jack Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
YES! Pari lippua sain netin kautta noin klo 10. ihmeellisesti meni kyllä tuo jonotus. Heitti ulos pari kertaa ja sitten aivan yhtäkkiä kun olin jo luovuttanut heitti varaamaan lippuja.

Paikat f 45 katsomosta, varmaan ei mitkään huippupaikat. Joku joka tuntee stdionin vähän paremmin vois kertoa millaiset paikat nuo on. Mutta pääasia että pääsee paikan päälle.

Onnea muille jonottajille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös