Mainos

A-studio

• 233 432
  • 1 627

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Yhtään en halua hänen johtamaansa Aleksanteri-instituuttia valkopestä myöskään. Niin ikään "Venäjän ymmärtämisessä" kunnostautunut taho ja ennen kaikkea turha kuluerä nykyisellään.

Kangaspuro junailtiin likaisesti instituutin johtoon ja monet varmaan muistavat, että instituutin tutkijat olivat kapinassa Kangaspuron valinnasta. Syystäkin. Suomessa olisi tullut tehdä lustraatio, mutta kun ei ole tehty, kärsimme siitä.

Mitä tulee instituuttiin, usko pois, kyllä siellä nykyään on hyviä tutkijoita. Pidän yhtenä parhaista Veli-Pekka Tynkkystä. Jos joku on kiinnostunut Venäjän pyrkimyksistä 2000-luvulla, niin Tynkkynen on aika hyvin niitä kuvannut. Etukäteenkin ja silloin kun varoittaminen Venäjästä sai suomalaiset eturivin poliitikot hänen kimppuunsa.

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Oli oikein hyvä A-talk.

Smith, Sinikukka ja Himanen toivat paljon hyviä näkemyksia Ukrainan ja samalla Euroopan kokonaistilanteesta esille. Harmi, että jopa hieman olen unohtanut kuka mitäkin sanoi, mutta ehkä pääsanomana Euroopan pitäisi pikku hiljaa jämäköityä Putinille kunnon vastukseksi, ja päättää mitä haluamme. Sinikukka oli jopa hieman tuohtunut. Tällä hetkellä Putin pystyy olemaan hyväntuulinen kyselytilaisuudessaan, sillä ei ole todellista halua neuvotteluihin, sillä se etenee rintamalla.
Itse en ole noin jyrkkä Kangaspurolle, olihan hänenkin asenteensa selvästi kuitenkin meidän puolella.
Mielestäni kaikki neljä henkilöä esiintyivät hyvin. Sanoivat asiansa selkeästi ja ymmärrettävästi. Mielenkiintoinen keskustelu kaikenkaikkiaan.

Thusberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sisu Team, KalPa ja Jokipojat
Oli oikein hyvä A-talk.

Smith, Sinikukka ja Himanen toivat paljon hyviä näkemyksia Ukrainan ja samalla Euroopan kokonaistilanteesta esille. Harmi, että jopa hieman olen unohtanut kuka mitäkin sanoi, mutta ehkä pääsanomana Euroopan pitäisi pikku hiljaa jämäköityä Putinille kunnon vastukseksi, ja päättää mitä haluamme. Sinikukka oli jopa hieman tuohtunut. Tällä hetkellä Putin pystyy olemaan hyväntuulinen kyselytilaisuudessaan, sillä ei ole todellista halua neuvotteluihin, sillä se etenee rintamalla.
Itse en ole noin jyrkkä Kangaspurolle, olihan hänenkin asenteensa selvästi kuitenkin meidän puolella.

Sinikukka?

Ai niin. Ellen siis erehdy henkilöstä niin hän taitaa sukujaan olla Saari.

Ihan melkoisen tunnettu henkilö sellaisenaan yhtä sellaisena nuorekkaan vanhana (Ensi vuonna 50 vuotta täyttää hän.) julkisuuden henkilönä aiemminkin menettelevän hyviä näkemyksiä tuoden. Siskonsa nimi myös julkisuuden henkilönä ellen erehdy on Kirsikka Saari ja hänhän on se kirjailija, käsikirjoittaja ja elokuvaohjaaja.

Tiedä sitten tuosta ihmettelystäni kun jostain syystä olin sotkea hänet tosiaan nimen harvinaisuudesta johtuen sitten tähän enemmän julkisuudessa olleeseen Tulikukka de Fresnesiin.

Etunimi kun herättää vähän toisenlaisia juttuja vallan tämän aihealueen ulkopuolisesta yhteydestä jälkimmäisen henkilön osalta, mutta jääköön mielikuva tai juttu tällä erää enempää toteamatta tähän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy