Kokoomus saa jonkun 15-16% kuntavaalituloksen joten eiköhän Orpo sieltä puheenjohtajan paikalta lähde. Saas nähdä kuka tilalle.Ohisalo huutelee Orpolle ”Vastaa kysymykseen”! Kuolen nauruun. Tai vitutukseen. Just Ohari jutteli itse muusta paitsi itse kysymykseen liittyvästä asiasta. Kokoomuksen pitäis kyllä löytyy joku muu kuin Orpo tonne. On liian laihaa mun makuuni.
Tää on ihan karseeta.
Sanoiko Marin tosiaan, että ay-liikettä alettaisiin verottaa? Ei voi olla totta. Vai onko? Jos on, kaivaa kyllä omaa kuoppaansa. Ay-sedät sanoo soo, soo.
H-a kyllä myös vaisu tänään. Marinia ei haasteta ollenkaan.On kyllä oikeasti heikkoja puheenjohtajia. Saramo, Ohisalo, Orpo ja Marin ovat surkeita näissä tenteissä. Henriksson ihan ok, Essyah hyvä, Halla-Aho toiseksi paras ja Saarikko paras. Harkimoa en laske tähän.
No toi mun arvio oli pidemmältä aikaväliltä kuin yhdeltä tentiltä. Toki Saramon arvioin pelkästään tämän tentin perusteella kun en ole muualla häntä vielä nähnyt.H-a kyllä myös vaisu tänään. Marinia ei haasteta ollenkaan.
Näkisin, että Keskustan kannatusprosentti johtuu hallituksesta eikä Saarikosta. Siellä saa olla vaikka Kekkonen johtajana, niin ei se poista sitä faktaa että peruskeskustalaiset näkevät Keskustan punavihreän apurina.En kyllä ihmettele hetkeäkään Keskustan nykyistä kannatusprosenttia jos tämä Saarikko on tosiaan parasta mitä on laittaa eturiviin.
Antti Rinne yskimässä jossain studion nurkassa.Kuka tukehtuu? Onko veli Korona?
Eipä se juuri muuta tee kuin vie pari prossaa Orpolta kannatusta.Hjallis ei tuo pöytään kyllä yhtään mitään. Mitä tuo hänen poppoonsa muutenkaan Suomen politiikkaan tuo? En oikeasti itse keksi yhtäkään asiaa.
Nootti on jo työpöydällä kahtena kappaleena.Sanoiko Marin tosiaan, että ay-liikettä alettaisiin verottaa? Ei voi olla totta. Vai onko? Jos on, kaivaa kyllä omaa kuoppaansa. Ay-sedät sanoo soo, soo.