Vaikka kausi 2012-2013 on vielä kesken niin oikeus ja kohtuus olisi hilata sinne eräs paita, joka kuuluu sellaiselle henkilölle,joka varmasti on tuottanut monelle IFK fanille iloa näiden vuosien aikana. Kimmo Kibe Kille Kuhta. Ajankohta voisi olla vaikka Lokakuu 2013 , jolloin taas pelataan juhlamatsi 116 v . Arvon palstaveljet. Kääntyykö teidän peukalo asian suhteen ylös vai alas ?
Jäähdytetyistä paidoista btw. Henkilökohtaisesti olin sitä mieltä, että sinne olisi ehdottomasti jo aikoinaan hilata numero kymppi DB. Mies kumminkin skulasi 11 kautta Stadilaisnipussa tehden urakalla pinnoja. Ainut mikä jäi uupumaan oli Suomen mestaruus. Itse muistan hyvin, kun mies skulasi ensimmäisen matsin kaudella 1985 .
Jäähdytetyistä paidoista btw. Henkilökohtaisesti olin sitä mieltä, että sinne olisi ehdottomasti jo aikoinaan hilata numero kymppi DB. Mies kumminkin skulasi 11 kautta Stadilaisnipussa tehden urakalla pinnoja. Ainut mikä jäi uupumaan oli Suomen mestaruus. Itse muistan hyvin, kun mies skulasi ensimmäisen matsin kaudella 1985 .