Aika harva jaksaa 90-vuotiaaksi pelata.Luokka 1. paidan jäädytys, about 3 mestaruutta, joista osa merkittävässä roolissa.
Aika harva jaksaa 90-vuotiaaksi pelata.Luokka 1. paidan jäädytys, about 3 mestaruutta, joista osa merkittävässä roolissa.
Nyt ollaan asian ytimessä. Toki pitää suhteuttaa asiat oikeaan perspektiiviin. Kibe Kuhta, jäädyttäisinkö paidan? Kyllä, mutta vain sen takia että -11 mestaruus on uran kruununa. Darren Boyko? IFK sydän, kaiketi. Pitkä ura IFK: ssa, kyllä, mestaruus IFK: ssa? Ei. Joten ei paitaa kattoon, kulttipelaaja ehkä. Kumpi on suurempi pelaaja vai seura? Seura. Joten Suurimman kunnianosoituksen, paidan jäädyttämisen vaatimuksen pitäisi olla: 1. Merkittävä rooli MENESTYNEESSÄ seurassa, ilman muita SM-liiga edustuksia, erityisesti Töölön Vesassa tai sen seuraajassa. As simple as that, seuralla ei menestystä, ei paitaa kattoon. Toki järki käteen, ja Kibelle sen soisin.Aika harva jaksaa 90-vuotiaaksi pelata.
Kumpi on suurempi pelaaja vai seura? Seura. Joten Suurimman kunnianosoituksen, paidan jäädyttämisen vaatimuksen pitäisi olla: 1. Merkittävä rooli MENESTYNEESSÄ seurassa, ilman muita SM-liiga edustuksia.
Mä väittäisin, että seura on aika paljon pelaajaa isompi. Varsinkin, jos pelaaja on aloittanut liigauransa keskimäärin viimeisen 10 vuotta huomattavasti menestyneemmässä naapurikaupungin seurassa.
Mestaruudet lasketaan. Lähe vittuun trollaamasta, runkku, tämä on liian hieno ketju.
Älä hermostu. Nimimerkki sladdi#17 on vetänyt näemmä eilen keittoa ja on käynyt yöllä viisastelemassa vähän joka ketjussa.
Ha ha ha. Vihaa mua! Vihaa meitä! Silloin jos vihatataan on tehnyt jotain oikein. Sääli on surkimuksille.Mä väittäisin, että seura on aika paljon pelaajaa isompi. Varsinkin, jos pelaaja on aloittanut liigauransa keskimäärin viimeisen 10 vuotta huomattavasti menestyneemmässä naapurikaupungin seurassa.