Nieminen on heittänyt myös Twitteriin Kibestä hehkutusta:
Ville Nieminen (TampereenPoika) Twitterissä
Olen todella otettu siitä, että Kibe on huomioitu yli seurarajojen. SM-liigan viimeinen aito ikoni taitaa olla nyt Nieminen itse.
Karalahden ura komeampi kuin Kuhdalla? No, mielipiteensä kullakin. Ja eikös jäädytyksen perusteena nimenomaan pidä olla ura ja ansiot HIFKssa, jolloin vältytään Hjokereiden tyylisiltä rimanalituksilta mallia Tikkasen villapaita Areenan katossa? Peltosen paitaa on turha kattoon hilata ja jos sinne joku nostetaan, niin siinä tapauksessa isä Esan paita, ei Villen.Jos Kiben paita vedetään kattoon, niin rima kyllä madaltuu siihen pisteeseen, että seuraavaksi mietitään jäädytettäviksi Peltosen, Karalahden, Söderholmin ja jossain vaiheessa myöhemmin Petrellin numeroita.
Kiben arvo määrittyy vasta siinä vaiheessa kun koko ikäluokka on eläkkeellä, tuossa vertailussa Kibe pärjää seurauskollisuuden prptotyyppinä hienosti. Mutta edellä mainituista ensimmäisen kolmen urat ovat kokolailla komeammat ja IFK:n leima ihan yhtä pysyvä.
Mä pidän Lennua kattomateriaalina siinä vaiheessa, kun pelaa vielä uransa päätteeksi muutaman kauden IFK:ssa, kuten uskon tapahtuvan.Kibe ja Lennu, molemmat ansaitsevat paidan kattoon. Pidän itse rajana sitä, että pelaajan on täytynyt myös päästä edustamaan Suomea edes yhdessä maajoukkuepelissä.
Sen sijaan ei mitään Lennua kattoon. Siinä jätkässä ei ole mitään omaa tahtoa. Voi pelata totaalisen paskasti tai todella hyvin. Kuten tällä kaudella paskasti IFK:ssa.
Tosin Esa Peltosen #9 kuuluisi olla siellä. .
Helvetin hieno video, kieltämättä silmäkulmat kostuivat tuota katsoessa.
Päätin itse myös kantaa korteni kekoon ja kasata Kibestä videon eilisiltana. Hidastempoinen, huonolaatuinen, pitkäveteinen jäähyväisvideo yhdelle helvetin kovalle pelaajalle, Kimmo Kuhdalle.
KIMMO KUHTA - Legenda. Ikoni. IFK. #9 Nordiksen kattoon.