Todella vilpittömät onnittelut Kärpille! Nousitte komeasti sillasta ja nyt alkaa jatkoerä taas pystypainiasennosta. Uskomaton joukkue toi Oulun Kärpät! Jos voitatte sunnuntaina, ei muuta kun lentokeli TPS:ää vastaan!
Illan pelin ratkaisu oli minun mielestä 2-1 kavennus. Ilman sitä tilanne olisi ollut aivan toinen vikaan erään lähdettäessä. Nyt sai Kärpät uutta virtaa ja se toi voiton.
Lundelin haukkujat voisivat nyt mennä itseensä, ihan oikeesti. Miettikää mitä se mies on tehnyt näissä pleijareissa. Ilman Jania olisi IFK ollut kesälomilla jo pitkään. Ja tänäänkin uskomattomia koppeja. Joskus menee noita helppoja ja nyt kävi niin, ei voi mitään. Ehdottomasti Lundel maaliin sunnuntaina. Se on varmaa että Janin hermot ei petä, ei ne pettäneet tänäänkään.
Jatkoaika oli IFK:lta suorastaan mainio. Kärpät ei saanut oikeastaan edes kiekkoa meidän alueelle, kunnes ... no lopun tiedätte. Mutta kokonaisuutena ei voi valittaa. Jos jollekin joukkueelle häviän mielelläni, se oli tänään Kärpät. Toki terveiset sinne Ilves leiriin myös, tekin olitte loistava joukkue.
Niin ja Favorin ei tätä ratkaissut, ei todellakaan. Sen ratkaisi Kärpät. Muistakaa että Favorin antoi jatkoajalla jäähyn Kärpille. aika rohkea teko!
Sunnuntaina jatkuu taistelu ja uskon että mahikset ovat taas 50/50. Silloin on ihan sama missä se peli on. Itse asiassa taitaa olla meille parempi että se on Oulussa. Siellä on enemmän tilaa pyörittää yv:tä. Siitä olen saletti että tämän vuoden IFK ei nyt antaudu, ei saletisti. Mutta ei antaudu Kärpätkään. Silloin on edessä huima taistelu, jonka voittaja nostaa tänä vuonna kannun vielä ilmaan. Jos se on Kärpät, he ovat sen todella ansainneet. Jos se IFK, samat sanat!
Ketä kiinnostaa lauantai? Aivan turha välipäivä :)
Monelta se peli muuten oikeesti alkaa?