tuuski Kertokaa nyt joku puolueeton onko Italia tosiaan filmannut paljon tässä pelissä kirjoitti:Totti, Totti ja Totti. Ainakin 3 kertaa. Välillä rikkoi itse ja sitten näytteli kuolevaa joutsenta. Sinänsä muuten taisi olla liki kentän huonoin pelaaja, ellei se sitten ollut Kehl.
Onnittelut Italialle voitosta, loppurutistus oli ikimuistoinen. 2 maalia ihan jatkoajan lopulla, tuo on kyllä harvinaista herkkua. Ja olihan siellä se tolppa ja ylärima jo jatkoajan alussa, siinä kohtaa saksalaiset olivat jo helisemässä.
Minusta kyllä aika mautonta, jos joku kutsuu saksalaisia natseiksi, ovatko makaroonit sitten mussolinejä?
Mr Scarface kirjoitti:Joten olen vieläkin kuningas ---
Minulla oli päiväntrioissa kulmapotkut oikein, ja myös Camoranesi/Grosso vaihtoehto löytyi avausmaalinteosta ottelussa, joten ne oikein, mutta aistin, että avausmaali oltaisiin nähty vasta rankkareissa, joten sen verran kusivat p.triot.
snumi kirjoitti:Totti, Totti ja Totti. Ainakin 3 kertaa. Välillä rikkoi itse ja sitten näytteli kuolevaa joutsenta. Sinänsä muuten taisi olla liki kentän huonoin pelaaja, ellei se sitten ollut Kehl.
Onnittelut Italialle voitosta, loppurutistus oli ikimuistoinen. 2 maalia ihan jatkoajan lopulla, tuo on kyllä harvinaista herkkua. Ja olihan siellä se tolppa ja ylärima jo jatkoajan alussa, siinä kohtaa saksalaiset olivat jo helisemässä.
Minusta kyllä aika mautonta, jos joku kutsuu saksalaisia natseiksi, ovatko makaroonit sitten mussolinejä?
Portugalilta löytyy silti Figo ja C. Ronaldo ja se vituttaa sivuunkirjoittanutta paljon enemmän kuin Ranskan ns. tuontijoukkue. Ja portugalilaisten neiteilyt on näissä kisoissa ihan omassa luokassaan.tuuski kirjoitti:Minä odottelen kyllä Italia - Portugalia. Tämä puolen Afrikan joukkue kun ei hirveästi sympatioita herätä: http://jussi.halla-aho.com/jalkapallojatti_ranska.html
Speedye kirjoitti:Cannavaro on kyllä loistava, niin kuin olen aiemmin sanonut: Lempipelaajiani, harmi että pelaa väärässä joukkueessa.
teemu73 kirjoitti:Paska matsi kyllä oli kaikin puolin.
Speedye kirjoitti:Kieltämättä Totti oli taas oma itsensä käsien levittelyjen ja filmien kanssa.
Nännimäinen kirjoitti:Lopuksi oli vielä nautinnollista katsella, kuinka Italian kansallislaulun päälle tyylittömästi viheltäneet saksalaiset itkivät katsomossa.
Trancezz kirjoitti:Totti tarjosi jo normaalilla peliajalla Perrottalle mahdollisuuden ratkaista ottelu ja saksalainen tuli Tottin nilkoille takaapäin täysin keltaisen arvoisesti. Kerrotko minulle tilanteet jossa Totti todella filmasi ja levitteli käsiään? Tosin Tottin kulmat olivat tänään heikkoja.
Onkos Tottilla muuten yhtään korttia filmaamisesta näistä kisoista? Ei ainakaan tule mieleen. Eikös filmit olleet juuri erikoistarkkailussa näissä kisoissa?. Luulisi Tottinkin olevan tuomareiden tarkkailun alla maineensa takia. Kentällä miestä ei juuri näkynyt Borowskin(?) taklauksen jälkeen, mutta pakkohan Totti oli pitää kentällä rankkareita varten loppuun asti.Grainger kirjoitti:Ja tänään peliä katsellessa Tottin filmaamiset tuntuivat lähinnä myytiltä. Helposti mies kaatuu, mutta niin siellä kaatuu kaksi joukkueellista muutenkin. AInoastaan Tottin kaatumiset lasketaan. Tänään esimerkiksi Ballack vei ainoastaan filmausten määrässä. Laadussa silti pahasti jäljessä.
Nännimäinen kirjoitti:Lopuksi oli vielä nautinnollista katsella, kuinka Italian kansallislaulun päälle tyylittömästi viheltäneet saksalaiset itkivät katsomossa.
Miguel kirjoitti:Kun Cannavaro sai jalasta pienen tällin rintaansa, italiaanot pistivät pallon sivurajasta ulos. Sitten pyöritettiin hidastuksia. Sitten pallo oli jo pelissä sivurajan tuntumassa Saksalla.
hylsy kirjoitti:Harvoin Saksa kyllä täysin MM-kisoissa floppaa. Milloinkohan Saksa on viimeksi jäänyt 8:n parhaan ulkopuolelle? 50-luvulla?
Kaivanto kirjoitti:Italia otti arvoturnauksen pudotuspelissä ns. ansaitun voiton. Ennennäkemätöntä!
Kyllä Saksa oli molemmissa kisoissa kahdeksan parhaan joukossa...Henry Blavatsky kirjoitti:Ainakin jompana kumpana vuotena, 94 tai 98 ellei kumpanakin.
hylsy kirjoitti:No tuo tilanne, jossa hän hyppäsi Ballackin selkään ja alkoi sen perään pyöriskelemään nurmella ja viittoilemaan tuomarille. Muuten ei ainakaan kauheasti jäänyt Totin hyppyjä mieleen. Maineensa vanki hänkin.
Siis ihanko oikeasti tuo Halla-Ahon kirjoitus on mielestäsi hyvä ja älykäs?tuuski kirjoitti:Minä odottelen kyllä Italia - Portugalia. Tämä puolen Afrikan joukkue kun ei hirveästi sympatioita herätä: http://jussi.halla-aho.com/jalkapallojatti_ranska.html
Blackie kirjoitti:Kyllä Saksa oli molemmissa kisoissa kahdeksan parhaan joukossa...