Ei voi näistä hinnoista moittia seuroja, niin monta syytä on pitää lippujen hintoja suhteellisen korkeana.
Muukalaislegioona kylvetti Ilveksen viimeisessä pelissä. Huhhuh.
Olisi ollut aika huolestuttavaa, jos EIVÄT olisi kylvettäneet Ilveksen A-nuoria.
Tampereella Ilves ei ole pelannut kolmena päivänä putkeen harjoituspelejä. Hieman eri asia...Jokainen tuo ne ukot, joilla kokee pärjäävänsä. Toivottavasti Tampereella nähdään sitten niitä Ilveksen edustuksen ukkoja.
Tampereella Ilves ei ole pelannut kolmena päivänä putkeen harjoituspelejä. Hieman eri asia...
Liigavahdissa on ilmeisesti maalikoosteita.Onko näistä jotain highlighteja nähtävissä? Saattaa olla ihan hienoja maaleja tehtynä.
Onko näistä jotain highlighteja nähtävissä? Saattaa olla ihan hienoja maaleja tehtynä.
Millaista kiekkoa sä odotit? Kun otat huomioon ajankohdan, yhteiset treenit joukkueen kesken, koronan vaikutukset, karanteenit, uusi pelikonsepti jne.. Siihen nähden mun mielestä viihdyttäviä pelejä jotka varmasti paranee mitä pidemmälle turnaus etenee.Tylsiä pelejä olivat melkein kaikki noista. Miten tuosta 3vs3 pelistä voikin saada noin tylsää? Kirjaimellisesti useassa pelissä vain kytättiin ja pudoteltiin kiekkoa alaspäin. Viihde kaukana minun mielestäni. Ja se helvetin musiikin soittaminen pelin aikana. Aivan pystyyn kuollut idea, kuten olettaa saattoikin.
Millaista kiekkoa sä odotit? Kun otat huomioon ajankohdan, yhteiset treenit joukkueen kesken, koronan vaikutukset, karanteenit, uusi pelikonsepti jne.. Siihen nähden mun mielestä viihdyttäviä pelejä jotka varmasti paranee mitä pidemmälle turnaus etenee.
Huhhuh, jaksuhaleja sinne.Odotin viihdyttävää peliä. Sitä nämä pelit ei ollut vähää alusta. Ja mikä helvetin uusi pelikonsepti? Eikö Turkkusessa ole jatkoaikoja pelattu 3vs3 periaatteella? Onhan se taidetta saada 3vs3 pelistä ihan perkeleen tylsää, hidasta ja kyttäämistä. Kerrassaan huikea konsepti. Onneksi tästä paskasta ei tarvitse penniäkään maksaa.
Huhhuh, jaksuhaleja sinne.
Turussa ei kyllä ole pelattu 2x10min jatkoaikoja varsinkaan niin että ei mee maalista poikki.
Hyvä ettei sun tarvi maksaa.. Oudosti tuntuu kuitenkin kiinnostavan.
Ei ota lainkaan koville, korjasin vain sun virheen tavallisesta jatkoajasta verrattuna tähän uuteen konseptiin. Olis kyllä helvetin tylsää jos kaikki olis samaa mieltä kaikesta. Mä pidin, sä et ja tuon kanssa voi hyvin elää.Tottakai kiinnosti nähdä kuinka megahuikea tämä uusi konsepti on. Nyt kun on nähnyt, niin ei tarvitse aikaa kuluttaa enään tämän parissa. Jaksuhaleja sinne ja koita kestää muidenkin mielipiteet. Yllättävän koville näyttää ottavan, kun joku uskaltaa olla erimieltä.