25/30 pisteen metsästys?Olo tuntuu nyt tyhjältä. Mitä tavoittelemisen arvoista elämässä on enää?
Ai että niitä unisia, jotka tulevat jälkiliukkaille seuraamaan tilanteen kehittymistä Pyhien Kirjoitusten seurantaketjun kliimaksihetkestä. Sen pienen kirpaisun aistii jo etukäteen.Minä olin täällä, tämän takia tätä on kutsuttu pitkäksi perjantaiksi, jo Jeesuskin sen tiesi. 7.4.2023 jää historiaan.
Välimäki ja Kupari voisivat vielä pistää syötöt mieheen.Ja Maccelli avaa syöttöpisteellä myös pistetilinsä tämän yön osalta. Tämä on VALTAISAA RYÖPYTYSTÄ
Kuin 6-1 kerrassaan, vapauttava tunne.Ja Maccelli avaa syöttöpisteellä myös pistetilinsä tämän yön osalta. Tämä on VALTAISAA RYÖPYTYSTÄ
Tämä, onneksi itse nukuin liian pitkät päiväunet ja jaksoin koko yön valvoa, varmaan ekaa kertaa koskaan sillä yleensä oon nukahtanu kesken pahimman jahdin ja aamulla pettynyt kun tulikin taas se 19 pistettä.Ai että niitä unisia, jotka tulevat jälkiliukkaille seuraamaan tilanteen kehittymistä Pyhien Kirjoitusten seurantaketjun kliimaksihetkestä. Sen pienen kirpaisun aistii jo etukäteen.
No perkele on!!Onko Jokiharjulle arvottu vielä syöttöpiste?
Tämä on VALTAISAA! nyt on kaikki tähdet kohdillaanNo perkele on!!
Oliko miten toipunut eilisestä turpasaunasta?Missä olit, kun 20 pisteen haamuraja rikkoutui? Tuijotin ilvestä suoraan silmiin mökin ikkunasta.
On vain yksi eli RANTANEN!Uskomatonta! Kuka teki ratkaisevan pisteen??