20 pisteen metsästys

  • 285 465
  • 1 661

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Minä olin täällä, tämän takia tätä on kutsuttu pitkäksi perjantaiksi, jo Jeesuskin sen tiesi. 7.4.2023 jää historiaan.
Ai että niitä unisia, jotka tulevat jälkiliukkaille seuraamaan tilanteen kehittymistä Pyhien Kirjoitusten seurantaketjun kliimaksihetkestä. Sen pienen kirpaisun aistii jo etukäteen.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Ja Maccelli avaa syöttöpisteellä myös pistetilinsä tämän yön osalta. Tämä on VALTAISAA RYÖPYTYSTÄ
Välimäki ja Kupari voisivat vielä pistää syötöt mieheen.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Miettikää jos Saros ei olisi ollut good modessa niin jopa 25 pistettä olisi saattanut paukkua prkl. mutta ei nyt ahmita liikaa.
 

Vatanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Carolina, Dallas, JYP ja Leijonat
Ja Maccelli avaa syöttöpisteellä myös pistetilinsä tämän yön osalta. Tämä on VALTAISAA RYÖPYTYSTÄ
Kuin 6-1 kerrassaan, vapauttava tunne.
Ai että niitä unisia, jotka tulevat jälkiliukkaille seuraamaan tilanteen kehittymistä Pyhien Kirjoitusten seurantaketjun kliimaksihetkestä. Sen pienen kirpaisun aistii jo etukäteen.
Tämä, onneksi itse nukuin liian pitkät päiväunet ja jaksoin koko yön valvoa, varmaan ekaa kertaa koskaan sillä yleensä oon nukahtanu kesken pahimman jahdin ja aamulla pettynyt kun tulikin taas se 19 pistettä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onko Jokiharjulle arvottu vielä syöttöpiste?
 

Veterano

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Missä olit, kun 20 pisteen haamuraja rikkoutui? Tuijotin ilvestä suoraan silmiin mökin ikkunasta.

Eikä tuo pisteily varmaankaan tähän jää, joten katsotaanpa, mihin asti suomalaiset yltävät...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli kyllä hieno olla osana tätä, yöllä näin Dallasin pelistä livenä Heiskasen syötön ja nyt aamulla Rantasen iloittelut, jolla rikkoutui oma 50 maaliansa ja samassa pelissä tämä historiallinen 20 suomalaispistettä.

Näin myös yöllä pätkän Floridan pelistä kun siinä juuri Sasha pommitti nuoren Meriläisen vaihtoon, joten ei tämä yö ja aamu unohdu ikinä.
 
Tämä tuli puskista. Nukunkohan vieläkin? Miten voikin tuntua näin hyvältä tämmöinen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös