Tarkennetaan että moni pitää tuota lauantain kilahdusta kovana tekona. Nickerson on varmasti kova pelaaja jossain mittapuussa.
Mielestäni kovin moni ei ole täällä pitänyt Nickersonia kovana pelaajana noiden aivopierujen takia, vai? Ainakin multa mennyt ne viestit sitten täysin ohi. Moni on kyllä sitä mieltä, että hullu se on. Kovan kaverista tekee se, että on matsannut myös niiden vieläkin kovempien äijien kanssa. Nickerson osaa myös taklata lujaa, joten sitäkin kovuutta kyllä löytyy.
Tuo koheltaminen on joidenkin mielestä naurettavaa, joidenkin mielestä se on vaan plussaa. Väriä ainakin tuo kaukaloon, ja sitähän täällä moni onkin kaivannut.
Siitä huitomisesta on tehty täällä pastalla ja lehdissä paljon pahempi kuin se tosiasiassa oli. Moni on laittanut näkemyksiään tilanteesta, näkemättä itse tilannetta. Nickerson itse kertoi että se oli puhdas vahinko. Vahvistaa omaa ja monen muunkin näkemystä tilanteesta, sillä lyönti menee mailan kautta käsille. Paljon oli huonoa tuuria tilanteessa ja peleissä näkee todella paljon tilanteita joissa kaverin mailaan kopautellaan vastaavalla tavalla. Onneksi kuitenkaan Erkinjuntille ei käynyt kuinkaan. Sitä en ymmärrä, että täällä huudetaan kurkku suorana viikate-Nickersonista ja siitä, kuinka se yrittää katkoa pelaajien käsiä.
Oli muut mitä mieltä tahansa tästä pelaajasta, niin itse olen ainakin äärettömän tyytyväinen että pelaa juuri Ässissä.
IS-Veikkaajan itku nyt ei ollut mitään uutta. Kuuluu luultavasti tuohon kategoriaan "näkemättä kommentoivat".