2. peli, Ilves-HIFK, 15.3. klo 18.30

  • 27 511
  • 194

Snaipperi

Jäsen
Viestin lähetti Infamous
Kantor, sanotaanpa asia sitten näin:

Vaikka joukkue olisi tunnettu kovuudestaan, ei sen jokainen pelaaja sitä välttämättä ole.

Että Sinäkin ymmärtäisit.



Käsitykset HIFK:n kovuudesta perustuvat menneitten aikojen pelaajien ja valmentajien legendaarisiin saavutuksiin. Kovuus ja kyky fyysiseen peliin on tämän päivän HIFK:n kohdalla pelkkä illuusio.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ensinnäkin onnittelut Ilvekselle kauden ensimmäisestä (ainoasta?) IFK-voitosta, ilmeisen vakuuttavalla tavalla se tuli. En ollu pelissä paikalla itse, mutta jos tosiaan oli niin, että IFK oli tänään vetelä ja taklaavaton *aska, en usko sillä olevan hätäpäivää jatkossa. Nyt viimein on jalat palautettu maan pinnalle ja on selvää, ettei Ilves ole voitettavissa puolivaloin. Olen varma, että ylihuomenna nähdään ärtynyt punainen kissapeto.

Pärän vaisuus alkaa pikkuhiljaa vaivata täälläkin, mikä vialla?

Sarja on tasan nyt, niin se on Turussakin. Keskiviikkona mennään taas lujaa.

edit: Snaipperi, HN on ilvesläisten 'cobol', sinä olet siis teidän 'Tommy'. Loistavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Heksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames
Allekirjoitan sivullisena (Tapparan kannattajana) Snaipperin kommentin ainakin tämän päivän osalta. Hifk jäi todellakin pahasti alakynteen fyysisessä pelissä ja siinä onkin Aralla keskiviikoksi miettimistä, jos aikoo voiton ottaa.
 

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti Pärde
Pärän vaisuus alkaa pikkuhiljaa vaivata täälläkin, mikä vialla?

Sarja on tasan nyt, niin se on Turussakin. Keskiviikkona mennään taas lujaa.

Pärä on turkulainen ja turkulaisethan on neitejä, joten sen takia
Pärä ei saa mitään aikaiseksi tosipeleissä.

No ei maar.. Vakavammin. Mielenkiintoiset asetelmat on Turussa
ja Helsingissä keskiviikkona, jossa kotijoukkueilla pieni pakko
voittaa.

Uskon, että IFK pakka menisi aika pahasti sekaisin mikäli keskiviikkona tulisi nokkaan, koska joukkue on ollut melkoisessa nuosukiidossa, varsinkin kotonaan, ja tärkeimmällä hetkellä tappio voisi sekottaa pakan aika totaalisesti ja Ilves saisi taatusti lisää uskoa tekemiseensä.

Mielenkiintoista nähdä myös jatkuuko Ilveksen fyysinen yliote "suomalaisen jääkiekon kovuuden ilmentymästä" HIFKsta.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Heksa
Allekirjoitan sivullisena (Tapparan kannattajana) Snaipperin kommentin ainakin tämän päivän osalta. Hifk jäi todellakin pahasti alakynteen fyysisessä pelissä ja siinä onkin Aralla keskiviikoksi miettimistä, jos aikoo voiton ottaa.

Jos olisin Aravirta, niin nostaisin Petrellin A-junioreista. Lennussa on enemmän kovuutta kuin koko Ilveksen joukkueessa, mutta en ole Aravirta joten tämä asia ei ole minun päätettävissäni.

Vilpittömät onnittelut Ilvekselle voitosta ja varmasti ansaitsitte sen! Itseäni ei silti hirveästi pelota jatko, koska luotto omiin on kova. Nyt vaan pitäisi jätkien herätä taisteluun ja varmasti monella on parannettavaa paljonkin, esimerkkinä juuri Pärssinen. Itse kuitenkin luotan Pärssisen paineen sietokykyyn ja taitoihin sen verran, että en yhtään ihmettelisi jos hän paukaittaisi vaikka hattutempun ensi pelissä. Ehkä tämä tappio herätti HIFK:n ja tiputti takaisin maantasalle. Nyt saa leijuminen luvan loppua ja HIFK:n pelaajien pitää ruveta taistelemaan verenmaku suussa jatkopaikasta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Munaton IFK

Olipa todella vaisu peli IFK:lta. Ilves oli selvästi hionut taktiikat kondikseen viikonlopun jälkeen ja ensimmäisenä teesinä taisi olla taklauspelin koventaminen. IFK ei sen sijaan vastannut tähän Ilveksen koventuneeseen taklauspeliin lainkaan.

Karvaus- ja maalivahtipelissä ja puolustajien avauksissa IFK karvan verran parempi, mutta kaikessa muussa hävittiin ja rankasti. Tinke Peltomaa oli kentän kiistaton kuningas, kun Karalahtikaan ei ehtinyt taklata kuin kerran Kuhtaa(!).

Nyt olisi itsetutkiskelun paikka punaisten pukukopissa. Jos samanlaisella neitilinjalla jatketaan keskiviikkona, niin kesälomalla ollaan nopeammin kuin moni osasi arvata. Ei hyvältä näytä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Snaipperi
Käsitykset HIFK:n kovuudesta perustuvat menneitten aikojen pelaajien ja valmentajien legendaarisiin saavutuksiin. Kovuus ja kyky fyysiseen peliin on tämän päivän HIFK:n kohdalla pelkkä illuusio.

Yhtälailla illuusiota kuin Ilves legendaarisena taitokiekko joukkueena ja Tampereen jääkiekko perinteet varsinkin Ilves fanien osalta?

Jos HIFK yhdessä ottelussa on hävinnyt Ilvekselle kovuudessa, niin se nyt ei vielä tee illuusiota HIFK:n perinteistä ja siitä, että HIFK on aina ja ikuisesti kovaa pelaava joukkue ja lähes joka ottelussa myöskin kovin. Tämä nyt ikävä kyllä menee tähän mun faija on kovempi kun sun faija väittelyyn, mutta totuus on että HIFK on jossei yksin liigan kovin, niin vähintään jaetulla ykkössijalla ja näin on ollut joka kausi. Sinun vähättelyt on ihan turhia ja tiedät sen itsekin, mutta varmuuden vuoksi ajattelin sinulle sen kertoa jos olit ensimmäisessä liiga ottelussasi tänään.

Onnittelut vielä Ilvekselle varmasti ansaitusta voitosta tänään. Taisto (ei Tammi) jatkuu.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fyysisyys oli tosiaan Ilveksen heiniä tänään. Jätkien täytyy kaivaa haalarit kaapista ja alkaa pelaamaan, keskiviikkona homma näyttänee toisenlaiselta, näin uskon.
Muilla osastoilla ei mielestäni isompaa hätää ollut, ja vaikka Stathosille tulikin enemmän torjuntoja, oli IFK:lla mielestäni enemmän vaarallisia paikkoja. Ei vaan mennyt tänään sisään, ei sitten millään,mm. Viitaluomalla aivan avopaikka ja Järvisellä kaksi.

Oma mielikuvani jälkeenpäin on, että Ilves on varteenotettava pala purtavaksi, mutta IFK tulee homman lopulta viemään. Ilves pelasi kykyjensä äärirajoilla tänään, toisin kuin IFK. Söderholm takaisin, ykkösen peli entiselleen pikkuvammojen parantuessa...kyllä tästä vielä hyvä tulee.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Monessako matsissa itse olet ollut????

Viestin lähetti Ck
Lennussa on enemmän kovuutta kuin koko Ilveksen joukkueessa, mutta en ole Aravirta joten tämä asia ei ole minun päätettävissäni.

Kuulostaa kummalta, että teillä on Jereäkin kovempi jätkä ja ette käytä häntä. Toki Jere tänään yhden kovan ja puhtaan avojään pommin nakkasi, mutta kun piilarit oli unohtuneet kotiin niin vahingossa pisti siinä Kuhdan melkein lasareettikuntoon.

Tämänpäiväinen peli osoitti minusta hyvinkin paikkansa pitäväksi sen, mitä Ipalaiset ovat todistelleet ennen ottelusarjaa, eli hyökkääjistömme on kovempi kuin ifk:lla. Tarkoitan siis taklauspelissä. Edelleenkin myönnän, että puolustuksemme ei ole mitenkään kovaa taklaavaa sorttia.

Keskustelun taso on mielestäni muuttunut paljon asiallisemmaksi tämän päivän pelin jälkeen. Itse olen pitänyt paljon parempana fiksua ja p+erusteltua keskustelua, kuin tätä täällä paljon viljeltyä 7-0 uhoamista. En oikeasti ymmärrä, että voiko tuollaisesta uhoamisesta joku saada itselleen mielihyvää. Taitaakin olla enemmänkin sellaista murkkuikäisien tavanomaista uhoa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Monessako matsissa itse olet ollut????

Viestin lähetti Artsi
Kuulostaa kummalta, että teillä on Jereäkin kovempi jätkä ja ette käytä häntä. Toki Jere tänään yhden kovan ja puhtaan avojään pommin nakkasi, mutta kun piilarit oli unohtuneet kotiin niin vahingossa pisti siinä Kuhdan melkein lasareettikuntoon.

Johtuu siitä, että Lennulla on A-junioreiden pleijarit käynnissä ja johtaa siellä pistepörssiä. Lennulla ei välttämättä ole Aran mielestä vielä niin paljon annettavaa liigan puolella kuin jollain joka nyt pelaa ylhäällä. Omasta mielestäni Lennu menisi hyvin 3. kentässä ja kun Petrell vetelisi pommeja Ilves pelaajiin, niin siinä jäisi teidän Peltomaatkin kakkoseksi vaikka Lennu ei ole vielä edes kahtakymmentä. Toivottavasti myös Aravirta ymmärtäisi kokeilla Petrelliä vaikka jo seuraavassa ottelussa. Ainut ikävä puoli olisi, että silloin A-junnut jäisivät ilman tähteään.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jesss, uho on palannut....

Viestin lähetti Ck
Omasta mielestäni Lennu menisi hyvin 3. kentässä ja kun Petrell vetelisi pommeja Ilves pelaajiin, niin siinä jäisi teidän Peltomaatkin kakkoseksi vaikka Lennu ei ole vielä edes kahtakymmentä.

Hetken jo kuvittelin, että fiksu ja perusteltu keskustelun taso olisi palannut areenalle. Ei hätää, sillä mistään tietämättömät uhoajat nousevat aina kuitenkin esille.

Perusteleppa minulle miksi häntä ei sitten käytetä, jos hän on miestenkin tasolla niin huippu. Ei se ole selitys, että A-junnut kärsii. Tiedän Aran olevan niin paljon itsekäs, että ei mene läpi.

Toki pidän Petrelliä hyvänä junnuna ja mahdollisesti joskus kovana pelimiehenä, mutta vielä hänen paikkansa ei ole siellä missä miehet ottavat mittaa toisistaan.
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kättä lippaan ja kumarrus Timo Peltomaan suuntaan. Siinä vasta pelimies ja herrasmies parhaasta päästä ja voin todeta olleeni onnekas saadessani seurata hänen otteitaan myös Hämeenlinnassa, myös siviilissä. Sydämestäni toivon, että Tinke voisi mestaruusmaljaa nostaa... ei tosin oman joukkueeni kustannuksella, sorry.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parempi voitti.

Parempi joukkue voitti tänään, ei kahta sanaa. Kovin oli saamatonta ja varovaista IFK:n peli. Viime aikoina on vieraissa karvattu kahdella, tänään hyvä jos karvattiin edes yhdellä. Jospa sitten keskiviikkona laitettaisiin taas äijää seinälle, tänään sitä ei tehnyt kuin Ilves. Pelaajista mieleen jäi IFK:sta Stathos, joka pelasi taas hyvän pelin. Ei voinut yhdellekkään maalille paljoakaan ja otti monia hyviä torjuntoja. Ilveksestä mieleen jäi, yllätys yllätys, Peltomaa. Kentän ehdoton kingi tänään.

Södeä kaipailen minäkin kehiin mahdollisimman nopeasti, vaikkei Pikkarainen mitään emämunauksia tehnyt, niin jotenkin välillä hirvittää kun Hank pelaa samalla ylimielisellä tyylillä liigassa kuin A:ssa. Ja virheistähän sitä oppii, mutta ehkä nyt ei ole niiden aika. Saattaa kyllä olla, että Södeä saadaan odotella pidempäänkin, toivottavasti kuitenkaan ei. Tänään ei äijä osannut sanoa mitään pelikunnostaan keskiviikkoa koskien, tilannetta tsekataan päivittäin.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Jesss, uho on palannut....

Viestin lähetti Artsi
Hetken jo kuvittelin, että fiksu ja perusteltu keskustelun taso olisi palannut areenalle. Ei hätää, sillä mistään tietämättömät uhoajat nousevat aina kuitenkin esille.

Perusteleppa minulle miksi häntä ei sitten käytetä, jos hän on miestenkin tasolla niin huippu. Ei se ole selitys, että A-junnut kärsii. Tiedän Aran olevan niin paljon itsekäs, että ei mene läpi.

Toki pidän Petrelliä hyvänä junnuna ja mahdollisesti joskus kovana pelimiehenä, mutta vielä hänen paikkansa ei ole siellä missä miehet ottavat mittaa toisistaan.

Mielestäni perustelin sen jo tuossa edellisessä tekstissäni. Tiedä sitten johtuuko minun huonosta kirjoitustaidosta vai sinun huonosta lukutaidosta se ettet ymmärtänyt. Voin kuitenkin laittaa sinulle uudestaan ne kohdat mistä tämän pitäisi selvitä.

Sinä pyysit perustelemaan: "Perusteleppa minulle miksi häntä ei sitten käytetä, jos hän on miestenkin tasolla niin huippu."

Ja ennen kuin kysyit olisit voinut lukea vastauksen, joka oli siis: "Lennulla ei välttämättä ole Aran mielestä vielä niin paljon annettavaa liigan puolella kuin jollain joka nyt pelaa ylhäällä."

Minä en myöskään tuossa tekstissäni väitä Petrellin olevan miesten tasolla mikään huippu. Ainostaan taklauspelissä pidän häntä jopa liigatasolle kovana. Minähän sanoin että: "Omasta mielestäni Lennu menisi hyvin 3. kentässä". Tämäkin on vain minun vaatimaton mielipiteeni eikä tuo 3. kentässä pelaaminen mielestäni kuvasta mitään huippupelaajan (esim. Pärä, Kuhta) pelipaikkaa.

Minun väitteeni/mielipiteeni on, että Lennu vie kovuudessa Peltomaata jos ei nyt 100-0, niin kuitenkin. Tämä oli siis minun mielipiteeni. Sinun mielipiteesi voi olla ihan eri ja ymmärrän sen. Toivoisin sinulta nyt vuorostasi perusteluita väitteellesi jossa sanoit "Hetken jo kuvittelin, että fiksu ja perusteltu keskustelun taso olisi palannut areenalle." ja kohdistit tämän minuun vaikka tuo minun kirjoitus oli mielestäni perusteltu. Ehkäpä tuo sinun avauslause olikin sinulle itsellesi? Mene ja tiedä?
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vaikkapa tässä....

Viestin lähetti Ck
Lennussa on enemmän kovuutta kuin koko Ilveksen joukkueessa, mutta en ole Aravirta joten tämä asia ei ole minun päätettävissäni.


Tämä on mielestäni uhoamista, eikä perustu mihinkään näyttöön.

Uskotko todellakin tietäväsi jääkiekosta enemmän kuin Aravirta, koska kyseenalaistat Aran päätöksen pitää Petrell toistaiseksi siinä hänelle sopivammassa sarjassa.

Sanoit ettet pidä häntä todellakaan minään huippuna, mutta hänessä on mielestäsi enemmän kovuutta kuin koko Ipan joukkueessa. Eikö tämä ole uhoamista???? Toporowski, Peltomaa, Rajamäki.........?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sorry Ipa

..paikalla piti tänään olla HIFK, kova ja kontaktihakuinen joukkue. Matkaan olikin lähetetty aikakoneella meidät alpon aikaan vienyt neppaileva tätikerho. Voi herranjestas sentään, toivottavasti ei häiritty kauheasti, yritettiin kyllä olla silleen huomaamatta ja hiljaa jäällä. Tämä oli masokistin maanantai; ajat about 400 km nähdäksesi lauman vätyksiä punaisissa paidoissaan. Takaisin tullessasi kakara on oksennustaudissa ja koira on syönyt ohimennessään Vagabondin uudehkot kenkäsi. Jee!

Ensin löysät pois; en löydä asteikkoa enkä sanoja kuvaamaan kuinka selvästi Ipa vei ottelun fyysisen puolen ja asenteen. HIFKin lukema oli 0. Hyvän kuvan päivän hengestä antoi se, että Jere Karalahti otti kaksi niittiä vastaan, antoi 0. Kentän taklauksien kuningas oli Timo Peltomaa, rispektiä.

On kolmen henkilön ansiota, että HIFK oli niinkin lähellä kuin 3-2. Harkins ja Kuhta yksilösuorituksillaan ja Ipan veskari, joka hörppäsi jälkimmäisen maalin. Onneksi emme saaneet pisteitä emmekä edes päässeet jatkoajalle tällä sukkahousuhiihdolla. Toivon, että se herätti ja palaamme jonkunnäköiseen ruotuun keskiviikkona. Hävitä saa, mutta taistella pitää. Siinä minun mottoni.

Plussapuolen jätkiä oli niin vähän, että mainittakoon vielä Pasi Saarinen ja Roman Vopat, joka sentään muistutti jääkiekkoilijaa ensimmäisessä erässä. Muille; hyvää yötä ja huomenta ja erityisesti Turo Järvinen; mitä jää jäljelle, kun otetaan Turo Järvisestä pois taklaukset ja taistelu. Vastauksen tiedättekin: ei mitään. Turon otin esille ilmeisimpänä esimerkkinä.

Itse ottelusarjan ennustan menevän edelleen HIFKille. Perustelut; jos näinkin paskalla hiihtelyllä ollaan maalin päässä peliä vieneestä joukkueesta ja saadaan jopa aikaiseksi enemmän maalipaikkoja kuin voittanut joukkue, matematiikan lait tuovat 4 voittoa meille ennemmin kuin Ipalle. Eli kysymykseni Ipa-faneille; eikö teistäkin Ipan olisi itse asiassa pitänyt voittaa enemmän, sen verran suuri oli tasoero? Minun mielestäni tällaisella neppistelyllä ei ole syytä mennä jatkoon ollenkaan, joten oletan, että jotain taas tapahtuu ja tämä aikamatka alpon aikaan oli tässä. Mennään sitten seuraavaksi edes Mälkiän aikaan; päätöntä ylilyöntiä pelkästään, sekin on hauskempaa.

Onnea Ipa, olitte ainoa kiekkojoukkue tänään.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Vaikkapa tässä....

Viestin lähetti Artsi
Tämä on mielestäni uhoamista, eikä perustu mihinkään näyttöön.

Uskotko todellakin tietäväsi jääkiekosta enemmän kuin Aravirta, koska kyseenalaistat Aran päätöksen pitää Petrell toistaiseksi siinä hänelle sopivammassa sarjassa.

Sanoit ettet pidä häntä todellakaan minään huippuna, mutta hänessä on mielestäsi enemmän kovuutta kuin koko Ipan joukkueessa. Eikö tämä ole uhoamista???? Toporowski, Peltomaa, Rajamäki.........?

En tiedä miksi vastaan tähän, koska ei sinultakaan ole yhtään vastausta irronnut. Sinä et ole perustellut minulle mitenkään väitteitäsi, miksi minun siis pitäisi sinulle?

En väitä, että tiedän enemmän jääkiekosta kuin Aravirta. En usko, että tiedän lähellekään. Sen kuitenkin tiedän ja uskon Arankin tietävän, että Lennulla on semmoista fyysistä voimaa, varsinkin taklausten muodossa millä voidaan saada Ilves pelaajia pois tolaltaan. Toivottavasti Ara myös jossain vaiheessa käyttää tämän kortin.

Uhoako? Ehkäpä, mutta pieni uhoaminen tuo vaan lisäväriä keskusteluun kunhan se pysyy jossain rajoissa. Olen mielestäni pysynyt näissä rajoissa ja myöskin perustellut mielipiteeni kohtalaisen hyvin. Toisin kuin sinä, joka et ole perustellut vielä yhtään mitään.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti rafalski77
Tampereen jäähallin yleisö yllätti positiivisuudellaan siellä jopa kannustettiin omia ja huudettiin vieraille :)

Vitut siellä mitään kannatettiin viimeistä kahta minuuttia lukuunottamatta. Ennen sitä tuli sitten nauhalta. Säälittävää toimintaa. Noin paska fiilis voitetussa pleijaripelissä, huh huh.
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anteeksi, että puutun tuohon teidän "keskusteluun" (=Artsi kyselee, ja kiekosta enemmän kuin Aravirta tietävä Ck vastaa. Ck kysyy, Artsi ei vastaa), mutta minun mielestäni Petrell olisi laadukkaampi vaihtoehto nelosketjuun, kuin joku Fagerstedt/Luttinen. Osaisi tehdä siellä hyökkäyspäädyssäkin jotain. (muuta kuin taklata, ja senkin paremmin:)
Myös esim. Turo Järvisen tilalle sopisi, vaikka Turosta suhteellisen paljon pidänkin.
Lennu on isokokoinen, kovaa taklaava heppu, jolla vauhtiakin piisaa ja jalkakynätkin irtoo. Tästä jätkästä kuullaan vielä, se on varma!

PS. A:ssa ainakin jätkät lentelee seinille, kun Lennu rouhii kulmissa.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Onnittelut Ilvekselle ensimmäisestä voitosta Hifkistä runsaaseen kahteen vuoteen.
Uskon että yksi pointti Hifkin heikohkoon esitykseen oli se kun jouduttiin lähtemään peliin kuudella pakilla.
Silloin ei voi paljon höntyillä eikä ottaa rangaistuksia ettei samat pelaajat kuormitu liikaa.
Toivottavasti tämä sarja ei kaadu loukkaantumisiin sillä aika vaikealta tilanne näyttää jos edelleen mennään kuudella pakilla ja yksi niistä on Pikkarainen.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mixu
Toivottavasti tämä sarja ei kaadu loukkaantumisiin sillä aika vaikealta tilanne näyttää jos edelleen mennään kuudella pakilla ja yksi niistä on Pikkarainen.

Aijaa? Mun mielestä Lamberg on se heikoin lenkki.

On se harmi kun ei enään ole ketään sylkykuppia ketä voi tappiosta syyttää. Ennen oli Hedbergit ja Spanhelit y.m.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mixu
Toivottavasti tämä sarja ei kaadu loukkaantumisiin sillä aika vaikealta tilanne näyttää jos edelleen mennään kuudella pakilla ja yksi niistä on Pikkarainen.
Olen teille kateellinen, meillä kun ei ole käytettävissä kuin kuusi pakkia. Näistä kolme on A-junnuikäistä ja neljäs on Latvala. Kahdesta muusta (Järventie, Kankaanperä) toinen on yleensä jäähyllä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
bozik

Ei ole häävi kyllä narrienkaan tilanne ja kyllä se on huono homma kun kauden tärkeimmällä hetkellä alkaa loukkaantumisa tuleen.
Siksi mua ei Söden loukkaantuminen paljon naurattanut vaikka sillä niin tärkeä kaveri Hifkille on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös