On Armia ainakin prosentuaalisesti ollut todella isossa roolissa maaleista Suomen joukkueessa. Enemmän sitä tukea tarvitsisi tulla muilta.
On Armia ainakin prosentuaalisesti ollut todella isossa roolissa maaleista Suomen joukkueessa. Enemmän sitä tukea tarvitsisi tulla muilta.
Joo ei se pistepörssin kakkossija nyt mikään huono saavutus ole.
Se on totta, että ehkä parhainta tukea ei ole tullut muilta. Odotukset kolmikolle Salomäki - Granlund - Armia oli itselläni kuitenkin samoissa sfääreissä, kun mitä Pulkkinen - Granlund - Rajala sai aikaan. Se oli selvästi liikaa odotettu.
Sen verran sekava oli tuo lohkotilanne, että en ollut varma, kannattaako Tsekin ottaa maalivahtia pois, ja olin vain IIHF:n seurannan varassa.
Se on totta, että ehkä parhainta tukea ei ole tullut muilta. Odotukset kolmikolle Salomäki - Granlund - Armia oli itselläni kuitenkin samoissa sfääreissä, kun mitä Pulkkinen - Granlund - Rajala sai aikaan. Se oli selvästi liikaa odotettu.
Mikäs se Rajalan tekemä piste-ennätys nyt olikaan?
Tuliko tuo viimeinen maali tyhjiin, vai puristettiinko se tahdonvoimalla Tsekin veskarin taakse? Sen verran sekava oli tuo lohkotilanne, että en ollut varma, kannattaako Tsekin ottaa maalivahtia pois, ja olin vain IIHF:n seurannan varassa.
Veskaria ei otettu missään vaiheessa pois, koska tsekki pelas suomen päädyssä. M.Granlund anto läpisyötön Hännikäiselle, joka siistin harhautuksen päätteeksi laitto kiekon reppuu rystyltä.Tuliko tuo viimeinen maali tyhjiin, vai puristettiinko se tahdonvoimalla Tsekin veskarin taakse?
Veskaria ei otettu missään vaiheessa pois, koska tsekki pelas suomen päädyssä. M.Granlund anto läpisyötön Hännikäiselle, joka siistin harhautuksen päätteeksi laitto kiekon reppuu rystyltä.
Junnut osoittivat kovaa venymiskykyä tiukassa paikassa. Itse menetin uskon kun tsekki johti 3-2 mutta onneksi pikkuleijonat eivät..
Armialta kuitenkin lähes kaikki syötöt ollut ykkössyöttöjä, joten Joppe on vain osoittanut että pelinrakentaminen sujuu myös tarvittaessa.
Oletko nähnyt maalit vai elätkö tilastojen varassa?
M.Granlund anto läpisyötön Hännikäiselle, joka siistin harhautuksen päätteeksi laitto kiekon reppuu rystyltä.
Fasthockeyn kautta katsoin. Kokonaisuutena peli oli aika rikkonainen ja ensimmäisessä erässä Suomi pelasi lähes puolet ajasta alivoimalla. Pitkin linjaa jäähyjä oli liikaa, mutta onneksi Tsekki oli suht tehoton ylivoimalla lopputulos huomioiden. Kun Tsekki viimeisessä erässä meni johtoon olin aikasemman perusteella aivan varma että kahden maalin voittoa tästä ei tule. Suomi sai kuitenki nopeasti pelin tasan ja teki vielä johtomaalinkin perään. Vaikutti siltä että Tsekkien jalat alkoi siinä vaiheessa jäätyä ja loppu historiaa.Oletko paikan päällä vai katselitko Fasthockeyn kautta? Miltä peli noin muuten näytti kokonaisuudessaan? Entä verrattuna aiempiin Suomen peleihin. Tilastojen valossa Ruotsia vastaan oli täysin kusessa, mutta Kanadalle laitettiin tiukasti kampoihin.