Ei täällä saa kiroilla eikä haukkua ketään, vitun idiootti!Tä o iha saakelin liian helppo, saiko täällä kiroilla, vittu liian helppo!!
Eipä ole paljoankaan varaa sanoa toista idiootiksi kun osallistuu tähnä visaan itsekin...Ei täällä saa kiroilla eikä haukkua ketään, vitun idiootti!
MUSTA! VIHREE!
Jes, meni molemmat oikein.
Arvaatteko kuka sieltä tuli?
Mikä sen veivi-Ladan oikea vastaus oli?
Tämä ohjelma on liian nopeatempoinen minulle. En pysynyt kärryillä, että kysymys oli ollu Cujon kysymä.HUAH, tyhmentääkö tä vajakkivisa katsojiakin?
Kyllä, kaikki ovat tienneet. Voi harmi. "Tunnetun joen osa ja Riitta Väisänen..?" Kuka tämä tunnettu Joe on? Ja mikä sen osa? Minulla tulee vain mieleeni Joe DiMaggio eli voisiko hänen vaimonsa Marilyn Monroe olla sitten osa sitä, mutta miten minä liityn siihen vai oliko Marilyn myös missi? Joka tapauksessa tästä Kervo-kysymyksestä tulee nyt Spirrelle -1000 jeniä.Eh nimittäin kaikki tiesivät. @redpecka rankaise tuplamiinuksilla ja anna lopulliset pisteet jotta pääsen takaisin normaaliin elämään kiinni.
Katsojapalaitteeseenkin vastaamme kunhan Saija Hakola on saanut ne luettua. Tähän Lada-hommaan oikea vastaus oli:Tämä ohjelma on liian nopeatempoinen minulle. En pysynyt kärryillä, että kysymys oli ollu Cujon kysymä.
Hannu pesi juuri selkäni, olihan saunailta. T: Hannele
Eikö täällä perkele kukaan tiedä yhtään mitään?
Ja meninkö jo miinukselle? En jaksa ruveta pisteitä laskemaan, se on Riitan homma!V
E
I
V
I
VEIVI SAATANA
Vuorosi on poistua sieltä laatikosta! @Unkka jo kärsimättömänä odottelee vieressä.Onks nyt mun vuoro?
Hakola ottaa hakemuksia vastaan osoitteessa: Riittaväisäs-gameshöw-10-tonni (ilmoittautuminen) Voit liittää kuvasi mukaan niin saamme sinut Speden kehittämällä leikkaa ja liimaa -menetelmällä boksin päälle.Jos jossain välissä loppuu kilpailijat niin voin osallistua, mutta haluan istua laatikon päällä koska korkean paikan kammoni on vähäisempi kuin ahtaan paikan kammoni.
Kyllä siellä pitäisi jo olla se Elisabeth Turhapuron kuva.Hakola ottaa hakemuksia vastaan osoitteessa: Riittaväisäs-gameshöw-10-tonni (ilmoittautuminen) Voit liittää kuvasi mukaan niin saamme sinut Speden kehittämällä leikkaa ja liimaa -menetelmällä boksin päälle.
Mitä nämä eurot ovat? Tärkeämpää olisi tietää nykyrahassa tämä.
Ne ovat tulevaisuuden valuuttaa.Mitä nämä eurot ovat? Tärkeämpää olisi tietää nykyrahassa tämä.