Tämän voisi näyttää omalle rouvalle ja todeta, että katsos vaikka, kyllä minä voin vieläkin alemmas vajota.
Tämän voisi näyttää omalle rouvalle ja todeta, että katsos vaikka, kyllä minä voin vieläkin alemmas vajota.
Liian pitkä!Paska visa!
Tarkotit varmaan, että Spede tulee ja potkii laatikot menemään ja sanoo vielä päälle, että "eh, nimittäin ".Onks nyt pikakierros?
Tä?
@Spire kysy jo niin mä vastaan sekunnissa, liikennevalot vilkkuu jo siihen malliin että kohta Spede tulee moukarin kanssa lyttäämään nää laatikot ja sanoo vielä päälle että eh, nimittäin.
Niinhän se menikin, ja potkii semmosella pallolla mikä on sidottu narulla kiinni jalkaan.Tarkotit varmaan, että Spede tulee ja potkii laatikot menemään ja sanoo vielä päälle, että "eh, nimittäin ".
Nyt menee vähän yli...Niinhän se menikin, ja potkii semmosella pallolla mikä on sidottu narulla kiinni jalkaan.
Sen jälkeen Spede tuo estradille häkin johon on sekoitettu Amerikan ja Afrikan alkuperäisasiakkaita, ja sitten kilpailijat saavat sokkona valita niistä jonkun ja arvata kumpi se on. "PUNANEN!" "MUSTA!" kaikuu huudot Maikkarin studiolla.
Nyt vasta?Nyt menee vähän yli...
HUAH, tyhmentääkö tä vajakkivisa katsojiakin?Mikä sen veivi-Ladan oikea vastaus oli?
Onkohan Riitalla vadelmaa puskan alla?Voi vadelmapuska, vieläkö täällä joutuu yhden päivän asumaan.
MUSTA!
PUNANEN!
Riitta läks jo ku sä mietit liian kauan punasen ja mustan välillä. Niin et kiitti vaan!Keravakierroksen aika.
Miksi et halua jatkoon JA:n sekopäisimmässä visassa?Ei saatana. En halua jatkoon.
Miksi et halua jatkoon JA:n sekopäisimmässä visassa?
@redpecka KERAVA HUUDETTUKeravakierroksen aika.
Se meni sutimaan puskaansa!!@redpecka KERAVA HUUDETTU
Oisitko tienny, jos oisin antanut vinkiksi ”Speedo-Mehmet”?Ei muuten mutta tuolta herra viis kertaa vuoden jatkoaikalainen-kopista kuuluu jotain höpinää schollista ja speedoista.
Kaada vain suolaa Speden puukottamiin haavoihini. Kaikkea sitä joutuu lukemaan!Ei saatana. En halua jatkoon.