Se oli kiva ohjelma. Osa osallistujista oli ihan fiksuja ja jotkut eivät. Tai ainakin osasivat esiintyä niin, että eivät siltä näyttäneet.Mind your own ajatukset!! Mä oppisin tän hokikoulusta missä kävin öööh, kasarilla, sillo oli kivaa aikaa ku aina tiistaisin tai joku päivä katottiin iskän kanssa kymppitonnia, se oli kiva ohjelma!!
Onnenpyörässä joku seiskatyrkkyexmissi vastas jotenkin saaden G-kirjaimen Kainalniemen hiki - kysymykseen kun yksi kirjain puuttui.Se oli kiva ohjelma. Osa osallistujista oli ihan fiksuja ja jotkut eivät. Tai ainakin osasivat esiintyä niin, että eivät siltä näyttäneet.
Muistan kun joku kysyi ”Mitä jumalakaan ei voi tehdä?” Vastauslapussa luki ”Kalju”. Eihän sitä kukaan tiennyt ja kysyjä sitten selitti, että jumalakaan ei voi tukistaa kaljua.
Eli sanonta _ma k_ti kullan kalli_ arvataan muodossa Oma koti kullan kallio.Onnenpyörässä joku seiskatyrkkyexmissi vastas jotenkin saaden G-kirjaimen Kainalniemen hiki - kysymykseen kun yksi kirjain puuttui.
Suunnilleen :DEli sanonta _ma k_ti kullan kalli_ arvataan muodossa Oma koti kullan kallio.
Stone on englanniksi kivi eli myöskin kova materiaali. Keravaltahan ei mitään kovempaa ole maailmalle saatettu.Täällä on ainoastaan yksi, joka ei ole tiennyt, jonka minä olisin ainoana tiennyt eli Tauskin... Mitta mikä ihmeen stone? @CuJo#31 ?
Nyt ei näy kunnolla vastausta. Laitatko sen näkyviin, että minäkin näen?No kysytään sitten:
Sikojenkin, mutta myös Jatkoajan pelottava tuijotus.
Muistan niiden ekalta levyltä kun vetivät aika rautaisen coverin Final Countdownista.Mutta on vain yksi STONE.
Kuubalainen serenadi Riitalle.Jahans, mietin vain Sikojenlahtea eikä se taida liittyä asiaan mitenkään. Mikä ihmeen jatkoajan pelottava tuijotus? Nyt on vaikea, vastaanMichael Jackson
Mikä helvetin Preussin historianaikainen juttu tää nyt oli, ja sitä paitsi oli mitä oli, mutta sano mulle miten suomen kielellä voidaan sanoa STONE häh?Tässä junioriosastolle (puhun sinulle @FASlapsi) pieni muistutus Stonesta vuodelta 1988. Rockstopin jakso siis kyseessä. Ohjelmassa bändin esittelee itse pimeyden prinssi n. 13 minuutin kohdalla.
PS. Toivottavasti kukaan ei sekoita Stonea Q.Stoneen. Se olisi - eh, nimittäin - pyhäinhäväistys!Rockstop (Jakso 6, vuosi 2)
(1988) Heli Nevakaren haastattelussa Ozzy Osbourne, Iron Maidenin Bruce Dickinson sekä Metallican Lars Ulrich. Ohjelmassa ovat mukana myös kotimaiset Stone, Aircraft ja Boycott sekä Matti & Pirjo Bergström. (1.11.1988)areena.yle.fi
Ainakin kuulostaa r-vialta.Onks mun vuoro?
Onks nyt mun vuoro?
Tää on helppo, HELPPPO!!!!!
Tiedetään! Tää on:
Lätti
Noni, seuraavaksi on sitten sen yhden sekavaan googlaajan vuoro. Tuu hei haistaa ennen vastausvuoroasi tätä mun rättiä, haiseeko tää susta yhtään kloroformilta?