1/5 alkuerä riittaväisäs-gameshöw'ssa

  • 10 126
  • 356

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tärkeä kysymys kuuluu: Missä ovat Satu Silvo, Joonas Hytönen ja Cristal Snow?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks nyt mun vuoro?

Onks? Mä en tiedä kuka mut äsken heitti pälvikaljustani naisen ulkosynnyttimeen, mutta Spede se ei ollut koska hän ei olisi päästänyt minua moiseen hökötykseen vaan olisi itse sinne pompannut suu maireassa hymyssä. Joka tapauksessa, onks nyt mun vuoro?

Ai on vai?

Tää on vaikee, vaikee.. Keravalta ei tuu ku rikollisia ja vajukkeja, mutta että bändikin.. ja maailmalla pyöriviä, ei hitsi tietsä ei nyt tuu mitään, mä oon ihan Spirenä täällä.

Vastaan
Tauski
kun en muutakaan keksi, ei tästä nyt tullu yhtään mitään voi hitsi sentään.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mind your own ajatukset!! Mä oppisin tän hokikoulusta missä kävin öööh, kasarilla, sillo oli kivaa aikaa ku aina tiistaisin tai joku päivä katottiin iskän kanssa kymppitonnia, se oli kiva ohjelma!!
Se oli kiva ohjelma. Osa osallistujista oli ihan fiksuja ja jotkut eivät. Tai ainakin osasivat esiintyä niin, että eivät siltä näyttäneet.

Muistan kun joku kysyi ”Mitä jumalakaan ei voi tehdä?” Vastauslapussa luki ”Kalju”. Eihän sitä kukaan tiennyt ja kysyjä sitten selitti, että jumalakaan ei voi tukistaa kaljua.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Se oli kiva ohjelma. Osa osallistujista oli ihan fiksuja ja jotkut eivät. Tai ainakin osasivat esiintyä niin, että eivät siltä näyttäneet.

Muistan kun joku kysyi ”Mitä jumalakaan ei voi tehdä?” Vastauslapussa luki ”Kalju”. Eihän sitä kukaan tiennyt ja kysyjä sitten selitti, että jumalakaan ei voi tukistaa kaljua.
Onnenpyörässä joku seiskatyrkkyexmissi vastas jotenkin saaden G-kirjaimen Kainalniemen hiki - kysymykseen kun yksi kirjain puuttui.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Saax taas puhua ja ei olla mutetettu kuten aina mut mutetetaan tessussa ku pelataan tankkeja, tiiäkste ne isot telaketjuvehkeet?

Siellä kivi on hyvä suoja niin vastaan
Stone
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Eli sanonta _ma k_ti kullan kalli_ arvataan muodossa Oma koti kullan kallio.
Suunnilleen :D
Menikin näin:
"
Eräs missi, jonka nimeä en viitsi ottaa esille, oli TV-ohjelmassa nimeltä “Onnenpyörä”.

Oli tehtäväratkaisun aika. Taululla luki “Elmo edustaa Kainalniemen hike_ eli viimeinen kirjain puuttuu.

Rohkea missi yritti arvata ja sanoi “Elmo edustaa Kainalniemen hikeg”."
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
No kysytään sitten:

Sikojenkin, mutta myös Jatkoajan pelottava tuijotus.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Täällä on ainoastaan yksi, joka ei ole tiennyt, jonka minä olisin ainoana tiennyt eli Tauskin... Mitta mikä ihmeen stone? @CuJo#31 ?
Stone on englanniksi kivi eli myöskin kova materiaali. Keravaltahan ei mitään kovempaa ole maailmalle saatettu.

Stonessahan vaikuttivat mm. Jalkasen Karin poika (Jiri), Roope Latvala sekä Janne Joutsenniemi. Todellinen dream team. Jirin myöhemmistä vaiheista iskelmän pyörteissä ei tarvinne mainita sen enempää.

Maailmalla pyörivät ns. vanhat kivet (Rolling Stones). Kai niistäkin on joku joskus kuullut.

Mutta on vain yksi STONE.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Stone? Mikä vitun stone? Täällä vaan englantia solkotetaan ja yhdyssanoja käytetään eikä ton yhden vastauksissa ole mitään tolkkua, ja Riitta vaan lipittää mesimarjalikööriä eikä ole huomaavinaankaan. Spede pyörii haudassaan siihen malliin että jos siihen kytkisi generaattorin niin jäisi kaikki Olkiluodon mökit toiseksi sähköntuotannossa!

VOI PERKELE mikä helvetin stone??
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tässä junioriosastolle (puhun sinulle @FASlapsi) pieni muistutus Stonesta vuodelta 1988. Rockstopin jakso siis kyseessä. Ohjelmassa bändin esittelee itse pimeyden prinssi n. 13 minuutin kohdalla.
PS. Toivottavasti kukaan ei sekoita Stonea Q.Stoneen. Se olisi - eh, nimittäin - pyhäinhäväistys!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks mun vuoro?

Onks nyt mun vuoro?

Tää on helppo, HELPPPO!!!!!

Tiedetään! Tää on:
Lätti

Noni, seuraavaksi on sitten sen yhden sekavaan googlaajan vuoro. Tuu hei haistaa ennen vastausvuoroasi tätä mun rättiä, haiseeko tää susta yhtään kloroformilta?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä junioriosastolle (puhun sinulle @FASlapsi) pieni muistutus Stonesta vuodelta 1988. Rockstopin jakso siis kyseessä. Ohjelmassa bändin esittelee itse pimeyden prinssi n. 13 minuutin kohdalla.
PS. Toivottavasti kukaan ei sekoita Stonea Q.Stoneen. Se olisi - eh, nimittäin - pyhäinhäväistys!
Mikä helvetin Preussin historianaikainen juttu tää nyt oli, ja sitä paitsi oli mitä oli, mutta sano mulle miten suomen kielellä voidaan sanoa STONE häh?

SUOMEN KIELELLÄ!!!!!!

SUOMI
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös