Mä voin kans kokeilla Riitta sun nappuloita!!@FASlapsi on viimeinen vastausvuorossa tällä kierroksella. Apua, olenksmää jotenkin sekoillut näitten nappuloitten kanssa..? Iik.
Mä voin kans kokeilla Riitta sun nappuloita!!@FASlapsi on viimeinen vastausvuorossa tällä kierroksella. Apua, olenksmää jotenkin sekoillut näitten nappuloitten kanssa..? Iik.
Mitä sinä sanoit? Ei kuulu!Ei tässä kyllä kahta kautta voi rinnakkain pelata, spede just sanoi. Näitten nappuloitten säätäminen on niin vaikeaa enkä tiedä mitä kelläkin kuulokkeissa soi.
Mitä sinä sanoit? Ei kuulu!
Riitta lähti Speden kanssa kahville. Päiväkahville.Riitta nukahti!!
Saat munkin missä päällä ketsuppia, sinappia ja kurkkusalaattia!!Mutta Hannele Lauri on jo Speden kanssa päiväkahveilla..? Riittääkö siellä nyt suodatinpussit varmasti uuteen satsiin?
Milloins muuten semmosen lihapiirakan taas voisi saada? Tässä alkaa nälkä kurnimaan.
Voin antaa luunapin sulle jos haluat!!Alkoi jostain syystä tekemään mieli voinappeja, punaista maitoa ja vihreää Barclayta.
Lienee sattumaa.
Saat munkin munkin, jos niitä on jo tuotu sinne laatikkoon seuraavaa kierrosta varten.Saat munkin missä päällä ketsuppia, sinappia ja kurkkusalaattia!!
Riitta oli Loirin kanssa ja liukastui?
Hah, ei toimi, minulla on aina takuuvarma nukahtamislääkkeeni mukana: rätti ja pullo kloroformia. Pompi minkä tahdot!Onneks yläkerrassa voi pomppia tasajalkaa niin Fasuliini ei saa nukuttua!!