1/5 alkuerä riittaväisäs-gameshöw'ssa

  • 10 114
  • 356

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pimpelopom hei vaan taas kaikille.

Täällä on kaksi, jotka ovat tienneet @WarWas kysymyksen eli @mikko600 ja @FASlapsi . Tuli televisiota ja mitä siellä olikaan mutta oikea vastaus on... Sanohan @WarWas että mikä se nyt on.
Noloja täällä kun kaikki ei tienneet mikä on Teksti-TV!!
Fasuliinin luotin sataprosenttisesti, mutta joku harakkafanikin tiesi ja tuli jenijaolle!!

Saakelin vajakit vaikka Fasuliinin allekirjoituksessa lukee oikea vastaus, emmä kestääääää...
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minulla siis vaatauksista 0/2 oikein.

Eikös tähän kuulu sanoa, että jonkunhan pitää vastata väärin. Muutenhan kaikki kilpailijat olisivat miinuksella.

Tässäpä tulee oma:
Mikä on Keravan kovin bändi? Tällaisia pyöriviäkin on maailmalla.

Vastausvuorossa lienee @mikko600.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Katsojan vastaus: Keravan kollit.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Noloja täällä kun kaikki ei tienneet mikä on Teksti-TV!!
Tämä on aivan liian uutta tekniikkaa meikäläiselle. Ei meidän Salorassa tätä ollut ja sillä mentiin pitkälle 90-luvulle asti.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mää olen joskus useastikin nukkunutkin Keravalla ni teidän tään, on ankea paikka ja siel oli kiva käydä ku siel näki aina tyttöystävän tissit, tiedättekö semmoset, no kaikkihan on nähnyt niitä pikkukakkosessakin niinq!!

Turussa ei kuulemma näy tissejä niin mum miälestä Suamenlejjona on soittanut Keravalla ja sanonut tuon ja Keravalla näkys tissit.

Keravalla oli kans hyvä kirjasto ku siellä voi lukea Turun sanomia ja siellä oli tyttöystävän tissit sekä siellä on nähty Parviaisen voittoheitto ja eiku pitix mum vastata johonki. Ei tuossa läävässä ole päntejä ni vastataan Tyhjä, kai joku Korson neropatti on sen nimisen päntin keksinyt. Mää meenasin muute joutua tonne töihinki joskus, onnex vaa Tuusulaan.

Kui pal mul o viel aikaa puhua, jaah joku kirkuu korvaan, että vastaa jo, mä VITTU vastasin jo kaksi kertaa!!

Mä muuten tajusin vikan vihjeen ja varmistuksen avulla (ääni päässä sanoi sen tai intersnetti) vaihdan vastaukseksi
Stone!!
Mä luulin, että eix tää niinq ole mun vuoro?
 

redpecka

Jäsen
Noin, Mikko vastasikin. Minä en tiedä yhtään mistä tässä on kyse, mutta seuraavana on sitten @Spire mikä se vastauksesi nyt on kun olet pomppinut siellä laatikossa kaksi tuntia malttamattomana.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
*rytinää, kolinaa, mäiskis*

HAHAA, FASLAPSI LENSI KOPISTA PÄLVIKALJUSTA VITUKSEEN JA NYT MINÄ KYSYN! MINUA EI KUITENKAAN HYVÄKSYTTÄISI TÄNNEKÄÄN, KUTEN EI VARJOMODEKSIKAAN, JOTEN TÄMÄ ON TERRORI-ISKU JA KYSYN YHDEN KYSYMYKSEN. SITTEN POISTUN!

Kysymys: Mikä on ruskea ja sijaitsee istuimen päällä, jolla istut?

KAKKAPYLLY, HAHAA, KAKKAPYLLY
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
On muuten kumma, että Kymppitonnissa ei ikinä hyödynnetty interaktiivisuutta sen kummemmin. Kyllähän joku Hugo olisi voinut aina käydä ruudussa sanomassa, että "Herää lahna, nyt on tosi kyseessä." Katsoja olisi sitten voinut puhelimen näppäimillä ohjata Hugoa hyppimään pahvilaatikosta toiseen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mää olen joskus useastikin nukkunutkin Keravalla ni teidän tään, on ankea paikka ja siel oli kiva käydä ku siel näki aina tyttöystävän tissit, tiedättekö semmoset, no kaikkihan on nähnyt niitä pikkukakkosessakin niinq!!

Turussa ei kuulemma näy tissejä niin mum miälestä Suamenlejjona on soittanut Keravalla ja sanonut tuon ja Keravalla näkys tissit.

Keravalla oli kans hyvä kirjasto ku siellä voi lukea Turun sanomia ja siellä oli tyttöystävän tissit sekä siellä on nähty Parviaisen voittoheitto ja eiku pitix mum vastata johonki. Ei tuossa läävässä ole päntejä ni vastataan Tyhjä, kai joku Korson neropatti on sen nimisen päntin keksinyt. Mää meenasin muute joutua tonne töihinki joskus, onnex vaa Tuusulaan.

Kui pal mul o viel aikaa puhua, jaah joku kirkuu korvaan, että vastaa jo, mä VITTU vastasin jo kaksi kertaa!!

Mä muuten tajusin vikan vihjeen ja varmistuksen avulla (ääni päässä sanoi sen tai intersnetti) vaihdan vastaukseksi
Stone!!
Mä luulin, että eix tää niinq ole mun vuoro?
Kannattaisiko tässä välillä juosta Karikon lenkki niin ajatukset rauhoittuisivat?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kannattaisiko tässä välillä juosta Karikon lenkki niin ajatukset rauhoittuisivat?
Mind your own ajatukset!! Mä oppisin tän hokikoulusta missä kävin öööh, kasarilla, sillo oli kivaa aikaa ku aina tiistaisin tai joku päivä katottiin iskän kanssa kymppitonnia, se oli kiva ohjelma!!
 

redpecka

Jäsen
Mää olen joskus useastikin nukkunutkin Keravalla ni teidän tään, on ankea paikka ja siel oli kiva käydä ku siel näki aina tyttöystävän tissit, tiedättekö semmoset, no kaikkihan on nähnyt niitä pikkukakkosessakin niinq!!

Turussa ei kuulemma näy tissejä niin mum miälestä Suamenlejjona on soittanut Keravalla ja sanonut tuon ja Keravalla näkys tissit.

Keravalla oli kans hyvä kirjasto ku siellä voi lukea Turun sanomia ja siellä oli tyttöystävän tissit sekä siellä on nähty Parviaisen voittoheitto ja eiku pitix mum vastata johonki. Ei tuossa läävässä ole päntejä ni vastataan Tyhjä, kai joku Korson neropatti on sen nimisen päntin keksinyt. Mää meenasin muute joutua tonne töihinki joskus, onnex vaa Tuusulaan.

Kui pal mul o viel aikaa puhua, jaah joku kirkuu korvaan, että vastaa jo, mä VITTU vastasin jo kaksi kertaa!!

Mä muuten tajusin vikan vihjeen ja varmistuksen avulla (ääni päässä sanoi sen tai intersnetti) vaihdan vastaukseksi
Stone!!
Mä luulin, että eix tää niinq ole mun vuoro?
Sinut on mykistetty. Mitä droppeja te olette yön aikana oikein vetäneet? Spede just sanoi ettei saa hajottaa niitä laatikoita kun tarvitaan seuraavallakin tuotantokaudella vaikkei me oikeasti vielä 80-luvulla sellaisista puhuta, paitsi Spede, mutta se onkin aikaansa edellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös