Noloja täällä kun kaikki ei tienneet mikä on Teksti-TV!!
Fasuliinin luotin sataprosenttisesti, mutta joku harakkafanikin tiesi ja tuli jenijaolle!!
Saakelin vajakit vaikka Fasuliinin allekirjoituksessa lukee oikea vastaus, emmä kestääääää...
Noloja täällä kun kaikki ei tienneet mikä on Teksti-TV!!
Kuka on kingi?Katsojan vastaus: Keravan kollit.
Rane.Kuka on kingi?
Jos osaat ladata siihen mustavalko-Saloraasi Speden keksimän sovelluksen niin sitten voit pelata kotipeliä.Saako telkkarin ruudun takaa vastaamalla jenejä?
Tämä on aivan liian uutta tekniikkaa meikäläiselle. Ei meidän Salorassa tätä ollut ja sillä mentiin pitkälle 90-luvulle asti.Noloja täällä kun kaikki ei tienneet mikä on Teksti-TV!!
Kukaan ei kuullut kun sinut on mykistetty. Vai mykistinkö minä vahingossa Mikon..?Ei ole vuoroni, vastaan silti ensimmäistä kertaa oikein
STONE
@mikko600 loukkaantui kun kukaan ei puhunut potkupallosta.Kukaan ei kuullut kun sinut on mykistetty. Vai mykistinkö minä vahingossa Mikon..?
Riitta Väisänen.Kuka on kingi?
Speden spelit. Nyt näkyy!Jos osaat ladata siihen mustavalko-Saloraasi Speden keksimän sovelluksen niin sitten voit pelata kotipeliä.
Kannattaisiko tässä välillä juosta Karikon lenkki niin ajatukset rauhoittuisivat?Mää olen joskus useastikin nukkunutkin Keravalla ni teidän tään, on ankea paikka ja siel oli kiva käydä ku siel näki aina tyttöystävän tissit, tiedättekö semmoset, no kaikkihan on nähnyt niitä pikkukakkosessakin niinq!!
Turussa ei kuulemma näy tissejä niin mum miälestä Suamenlejjona on soittanut Keravalla ja sanonut tuon ja Keravalla näkys tissit.
Keravalla oli kans hyvä kirjasto ku siellä voi lukea Turun sanomia ja siellä oli tyttöystävän tissit sekä siellä on nähty Parviaisen voittoheitto ja eiku pitix mum vastata johonki. Ei tuossa läävässä ole päntejä ni vastataan Tyhjä, kai joku Korson neropatti on sen nimisen päntin keksinyt. Mää meenasin muute joutua tonne töihinki joskus, onnex vaa Tuusulaan.
Kui pal mul o viel aikaa puhua, jaah joku kirkuu korvaan, että vastaa jo, mä VITTU vastasin jo kaksi kertaa!!
Mä muuten tajusin vikan vihjeen ja varmistuksen avulla (ääni päässä sanoi sen tai intersnetti) vaihdan vastaukseksiMä luulin, että eix tää niinq ole mun vuoro?Stone!!
Noin, Mikko vastasikin. Minä en tiedä yhtään mistä tässä on kyse, mutta seuraavana on sitten @Spire mikä se vastauksesi nyt on kun olet pomppinut siellä laatikossa kaksi tuntia malttamattomana.
Mind your own ajatukset!! Mä oppisin tän hokikoulusta missä kävin öööh, kasarilla, sillo oli kivaa aikaa ku aina tiistaisin tai joku päivä katottiin iskän kanssa kymppitonnia, se oli kiva ohjelma!!Kannattaisiko tässä välillä juosta Karikon lenkki niin ajatukset rauhoittuisivat?
Sinut on mykistetty. Mitä droppeja te olette yön aikana oikein vetäneet? Spede just sanoi ettei saa hajottaa niitä laatikoita kun tarvitaan seuraavallakin tuotantokaudella vaikkei me oikeasti vielä 80-luvulla sellaisista puhuta, paitsi Spede, mutta se onkin aikaansa edellä.Mää olen joskus useastikin nukkunutkin Keravalla ni teidän tään, on ankea paikka ja siel oli kiva käydä ku siel näki aina tyttöystävän tissit, tiedättekö semmoset, no kaikkihan on nähnyt niitä pikkukakkosessakin niinq!!
Turussa ei kuulemma näy tissejä niin mum miälestä Suamenlejjona on soittanut Keravalla ja sanonut tuon ja Keravalla näkys tissit.
Keravalla oli kans hyvä kirjasto ku siellä voi lukea Turun sanomia ja siellä oli tyttöystävän tissit sekä siellä on nähty Parviaisen voittoheitto ja eiku pitix mum vastata johonki. Ei tuossa läävässä ole päntejä ni vastataan Tyhjä, kai joku Korson neropatti on sen nimisen päntin keksinyt. Mää meenasin muute joutua tonne töihinki joskus, onnex vaa Tuusulaan.
Kui pal mul o viel aikaa puhua, jaah joku kirkuu korvaan, että vastaa jo, mä VITTU vastasin jo kaksi kertaa!!
Mä muuten tajusin vikan vihjeen ja varmistuksen avulla (ääni päässä sanoi sen tai intersnetti) vaihdan vastaukseksiMä luulin, että eix tää niinq ole mun vuoro?Stone!!