Estrella toimii.Salt & Vinegar, nam. Nuorena kun olin kielikurssilla Englannissa en tykännyt näistä mutta nykyään tykkään kovastikin. Löytyykö normikaupoista hyviä vai pitääkö käydä Behnfordissa ostoksilla?
Estrella toimii.Salt & Vinegar, nam. Nuorena kun olin kielikurssilla Englannissa en tykännyt näistä mutta nykyään tykkään kovastikin. Löytyykö normikaupoista hyviä vai pitääkö käydä Behnfordissa ostoksilla?
Pienessä kiiressä ostin jonkun Rainbown pastakastikepussin. Olen noita samankaltaisia joskus eri valmistajalta ostanut ja ovat olleet pikasafkana ihan ok. Tää oli kuitenkin jotain aivan löysää paskaa ja maultaan hirveää. Maistamisen jälkeen kaivoin pussin roskiksesta ja tsekkasin, mitäs paskaa pussi oikein sisältääkään. Piti olla joku pasta juustokastikkeella, mutta tuoteselosteessa mainittiin, että "saattaa sisältää kalaa, äyriäisiä ja nilviäisiä. Hyi vittu!
Yksin kun oon kotona tämän illan niin uskalsin heittää herkuttelun puolelle. Nappasin kaupasta mukaan paketillisen Fazerin Creme Brulee keksejä ja on kyllä aivan taivaallisen hyviä. Pitää vielä keitellä kahvia niin saa koittaa kahvipalana.
Ehdoton suositus kyseisille kekseille.
Pitääpä testata. Onko nyt alkkisten ihmelääke löytynyt. Ei ole pakko vetää sipsipussia plus suklaalevyä korvikkeeksi eikä siltikään riitä.Onneksi tuli löydettyä se pantteri karkkiaski. Ne on ihan hemmetin hyviä, ja koukuttaviakin, ja sit menee koko aski hetkessä, mutta siinä on vaan 38g ja makean-/salmiakinhimo lähtee kyllä. Jos olisi isompi aski tai pussi, niin sekin voisi mennä kokonaan, ja ihan turhaan vetäis niin isoa määrää (esim. 100-200g pussi tms.).
Pitääpä testata. Onko nyt alkkisten ihmelääke löytynyt. Ei ole pakko vetää sipsipussia plus suklaalevyä korvikkeeksi eikä siltikään riitä.
Valion Hedelmätarha-mehut on ihan parhaita aamupalamehuja ja terveellisiäkin vielä. Ja tuleehan noita joskus ihan janoonkin vedettyä.
Siis turkinpippurin täytyy sopia ihan mihin vaan. On se niin hyvää.Turkinpippuri, tuo makeismaailman pekoni. Onko mitään mihin se ei sovi?
Domino Mini Turkinpippuri. Vain 99 gramman pussi, mutta parempi niin. Humahti hetkessä kurkusta alas. Toimiva liitto tuokin.
Joskus ostin lähikaupasta turkinpippuri-berliininmunkkeja. Ne oli ihan perseestä. Kahden pullan pakkauksesta taisi jäädä toinen kokonaan syömättä.Turkinpippuri, tuo makeismaailman pekoni. Onko mitään mihin se ei sovi?
Joo nää ei kyllä ollu hyviä.Joskus ostin lähikaupasta turkinpippuri-berliininmunkkeja. Ne oli ihan perseestä. Kahden pullan pakkauksesta taisi jäädä toinen kokonaan syömättä.
Täytyykin maistaa. Kyseessä taitaa olla kasvislätty mutta sitäkin suuremmalla syyllä on kiva kokeilla. Mozzarella-pitsa on hyvää... Ristorante taitaa olla merkiltään. Myös rainbow'n mozzarella-pitsa on toiminut.Rainbow'n Verdure-pakastepizza on aivan huikea löytö;