Katsonvaan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit LFC
Lidlin margerita pizzat. Halpaa kuin saippua ja mukava tuunata vaihtelevat täytteet päälle, kun alusta on varsin syötävä sellaisenaankin.
Vielä parempia mielestäni on ne kausittain tarjolla olevat Quatro Formaggio pizzat. Siihen kun itse lisää vähän kinkku päälle, niin parempaa pakastepizzaa saa hakea. Harmi vaan, ettei näitä saa ympäri vuoden vaan taitaa olla Italia-viikot tms. milloin tulee myyntiin.Lidlin margerita pizzat. Halpaa kuin saippua ja mukava tuunata vaihtelevat täytteet päälle, kun alusta on varsin syötävä sellaisenaankin.
Quattro fromaggiota tai Mozzarellaa on mielestäni aika hyvin tarjolla ympärivuotisesti ja sopivat melko identtisesti duunailuun. Itse pistän yleensä päälle simpukoita, katkarapuja, oliiveja ja aurinkokuivattua tomaattia ja hyvää on.Vielä parempia mielestäni on ne kausittain tarjolla olevat Quatro Formaggio pizzat. Siihen kun itse lisää vähän kinkku päälle, niin parempaa pakastepizzaa saa hakea. Harmi vaan, ettei näitä saa ympäri vuoden vaan taitaa olla Italia-viikot tms. milloin tulee myyntiin.
Arvelen että @Taison tarkoitti tätä versiota, mikä lienee myynnissä vain "Italia viikoilla" ja sinä tätä, mitä löytyy koko ajan. Kotonani asuvien naisväen mukaan tuo ensimmäinen vaihtoehto on selkeästi parempi. Mä en kauheasti noista pakastepizzoista mitään ymmärrä kun niin harvoin käytän.Quattro fromaggiota tai Mozzarellaa on mielestäni aika hyvin tarjolla ympärivuotisesti ja sopivat melko identtisesti duunailuun. Itse pistän yleensä päälle simpukoita, katkarapuja, oliiveja ja aurinkokuivattua tomaattia ja hyvää on.
Olen pitkään tuskaillut kauppojen valmismajoneesien kanssa koska en ole löytänyt hyvää sellaista. Nyt taisi kuitenkin löytyä hyvä valmismajoneesi. Tämän majoneesin valmistaja on Herkkumaa.
No ei yllätä että lähialueen firma valmistaa noin hyvää majoneesia koska tykkään muutenkin tosi paljon Herkkumaan tuotteista. Vappuaattona teen itse hampurilaisia ja laitan väliin myös tätä kyseistä majoneesia. Alunperin piti itse valmistaa majoneesikin mutta laiskana ihmisenä en näin toimikaan.
Parempaa kuin Hellmanns, joka nyt kuitenkin on se standardi joihin muita verrataan?
Kananmuna, ruokaöljy, valkoviini etikka, sinappi ja suola. Siinä löytöjä joista muodostetaan majoneesi sauvasekottimella nopeemmin ku se Hellmanssin paskan kansi on poistettu puhumattakaan Herkkumaasta, joka tosin osaa muuten etikkaiset paitsi tän majon ja salaatinkastikkeet.
Niinhän se oli. Kerroin toki löytönikin mitä olen tehnyt kuten ketjun aiheeseen kuuluu.Toki näin. Itsetehty aina parempi. Vertaus koski kaupan valmisteita.
Tästä olen tykännyt:Kun kerran majoneesista puhe niin mikä olisi paras chilimajoneesi? Itsetehdyn kebabin kylkeen kaipailen. Pari kertaa yrittänyt tehdä itse, muttei ole tullut hyvää.
Kun kerran majoneesista puhe niin mikä olisi paras chilimajoneesi? Itsetehdyn kebabin kylkeen kaipailen. Pari kertaa yrittänyt tehdä itse, muttei ole tullut hyvää.
Tästä olen tykännyt:
Mango & Habanero -majoneesi
POPPAMIES MANGO & HABANERO MAJONEESI Sopivan tulisessa majoneesissa on mukana myös habaneroa, tulisuudeltaan kuitenkin maltillisesti 3/10. Habaneron ja mangon yhdistelmä sopii hyvin kaikkiin kanaruokiin, tex mexiin, rapu- ja kalaruokiin tai vaikka kaalimuhennoksen kanssa. Käyttövinkit...www.poppamies.fi
Ainakin mulla toiminu ihan hyvin, ei nyt kovin tulista jos sitä haet. Mut ihan sopivan, alle pari euroa jopa Salesta/Alepasta
Oon huomannu et pienissä ihan joka paikassa noita ei ole, Auran (kait melko iso paikka?) S-marketissa ei ole. Marttila, aivan saatanan pieni paikka ja Sale, löytyy aina. Välimatkaa noin 20 kilsaa.Laitetaanpa nämä kokeiluun kun tulee seuraavan kerran kebabbia tehtyä. Jälkimmäistä en ole ainakaan lähisalesta löytänyt, mutta se nyt onkin melko pieni kauppa.
Jeps. Noita tulee itsekin ostettua, sikäli kun valmisruokia syön. Peittoaa nämä Atriat ja muut ihan mennen tullen. Näin etätoimistoa ylläpitäessa ei pahemmin tule syötyä valmissafkaa, kun teen vähän isompia annoksia kaappiin vain lämmitystä vaille. Mistä tulikin mieleeni, kohta ois lounasaika.Ei nyt mikään varsinainen löytö, mutta eineksistä Kokkikartanon valmisruoat ovat kyllä erittäin hyviä. Ihan eri planeetalta kun nuo suuremmat kilpailijansa. Tuli maistettua äsken uutus pekonipastaa ja olipa 300 gramman pikkuannokseksi tuhti paketti. En tiedä viekö jäkäriltä tai Antti Rinteeltä nälän, mutta itselle tuli aika ähky. Maistuikin ihan hyvältä.
Ihan hyvä löytö, itse olen vannoutunu Kivikylän Löylylenkin ystävä, kun lenkille tekee mieli.Ei oo mikään ihan Vasco da Gaman tai edes Kristoffer Kolumbuksen suoritusten kaltainen löytö ja veikkaan että joillekin ihan tuttu tuote täälläkin, mutta oon viime viikkoina vuosien jälkeen uudelleen löytänyt lenkkimakkaran, varsinkin Tapolan Savulenkin. On kyllä monipuolinen tuote.