Captain Slow
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Olen mainonnan uhri. Ostin Pringlesin Tortilla Chipsejä. Pakko myöntää, ihan pirun hyviä.
Jahas, Laitetaas testiin nämä.Olen mainonnan uhri. Ostin Pringlesin Tortilla Chipsejä. Pakko myöntää, ihan pirun hyviä.
valmiiksi marinoituja pihvejä?
Kasslerit oli ihan hyviä muistaakseni. Toki en mikään huikea kulinaristi ole.Onko Lidlissä mitään kohtuutason valmiiksi marinoituja pihvejä? Tietääkö kukaan.
Koska laiskuus huomenna. Ei jaksa itse nyt alkaa vääntämään.Miksi ihmeessä?
Yleensä aina samaa punaista mömmöä. Itse marinoidessa saa joka ikinen kerta parempaa makua.
Viikonloppuna ainakin oli. Lähimmäinen Lidli oli ilmeisesti hankkinut vähän yläkanttiin yrtti-valkosipulimarinoitua lampaan ulkofilettä. Myi sitä jo lauantaina -60%.Onko Lidlissä mitään kohtuutason valmiiksi marinoituja pihvejä? Tietääkö kukaan.
Chef's Umamin lohi. Oli varmaan kallein kalaostokseni ikinä, mutta olipahan se hyvää.
Tuolta Ruoholahdesta...Mistä muuten ostit?
Kyllä. On vain suht arvokasta jäätelöä että tulee ostettua vain silloin, kun Citymarketeissa on 3prk/10e, eli muutaman kerran vuodessa. Toki silloin tulee ostettua pari-kolme satsia kerralla, jotta pärjää taas hetken. Muita jäätelöitä ei enää tule syötyäkään.Ostin ensimmäisen kerran elämässäni Ben & Jerry’s jäätelöä. Aina mieltänyt tuon hieman kalliiksi, mutta nyt oli tarjouksessa alle vitosella, niin päätin testata. Oli kyllä hintansa arvoista. Makuna oli Fairly Nuts, jossa on kinuskia ja mantelia. Jatkossa saattaa valikoitua useamminkin ostoskoriin.
Eli virolainen Põhjala panimon Meri -olut, joka on gose tyyppinen, himalajan ruususuolalla ja korianterin siemenilllä maustettu olut. Aivan jumalainen olut kesäkuumalla! Tullut ainakin suurimpien K ja S ryhmän kauppoihin hiljattain.
Pirkka madagascarin vanilja on todella hyvää! Pienehkö muovipaketti, siis muistaakseni 5dl/300g maksaa 2,99. On hinta-laatu-suhteeltaan aivan ylivoimainen tuote, ja pärjää mielestäni ihan ilman halvan hinnankaan huomioimista Pappagallon, Kolmen kaverin ja Suomen jäätelön vaniljajätskeille täysin 1:1.Yllä olevasta aiheesta jatketaan, mikä on parasta vaniljajäätelöä mitä marketeista saa?
Myös hintalaatu kiinnostaa ettei tarvitsisi kymppiä litralta maksaa.
_
Thänks. Juuri tälläisiä hintalaatulöytöjä arvostan. Samaa haen monissa eri asioissa luottaen ettei tarvitse maksaa moninkertaisia hintoja laadusta.Pirkka madagascarin vanilja on todella hyvää! Pienehkö muovipaketti, siis muistaakseni 5dl/300g maksaa 2,99.
Eli virolainen Põhjala panimon Meri -olut, joka on gose tyyppinen, himalajan ruususuolalla ja korianterin siemenilllä maustettu olut. Aivan jumalainen olut kesäkuumalla! Tullut ainakin suurimpien K ja S ryhmän kauppoihin hiljattain.