Onko tämä sitä missä on olevinaan muka jotain lihaa, mitä siis oikeasti ei ole, vaan sekin on jotain "kinkku"suikaletta, eli siis 5% salaatista lihaa ja siitä "lihasta" 50% on jotain vehnäjauhoja ja muuta moskaa ja sitten se on vieläpä upotettu "majoneesiin". Majoneesiin mikä ei edes ole majoneesiä, vaan jotain kamalanmakuista einesmoskaa, mikä saatu jollain ilveellä valkoiseksi ja edes etäisesti muistuttamaan majoneesia, niin näöltään kuin koostumukseltaankin. Maku vaan unohtui jonkun testata, mutta eihän noita ruokia maulla myydäkkään.Forssan Lounassalaatti. Kyseinen einessalaatti oli lempisalaattejani silloin kun olin lapsi.
Sitten lopettivat lounassalaatin valmistuksen moniksi vuosiksi. Syystä jota en tiedä.
Tänään oli ilo huomata, että lounassalaattia saa taas.
Näissä ja monissa muissakin eineksissä jos niihin päätyy täytyy muistaa lämmitellä uunissa maltilla sapuskat. Näistäkin saa ihan hirveää sontaa kun vetää 1000w mikroon ja 3 minuutissa kuivaksi.Kokkikartanon tuotteeksi.
Nimenomaan näin noiden valmisaterioiden suhteen täytyy ajatella, jos niitä jostain syystä ostaa. Siinä mielessä tuo yllämainittu oli todella positiivinen yllätys.Ainakin jos ei kuliranistiset odotukset ole ihan tapissa.
Ei nyt mitään tajuntaa räjäyttävää kamaa, mutta kyllä sitä syö. Väitän tosin että laadukkaampaakin porkkia on olemassa.Kivikylän "pulled pork" purkki (250g).
Kokemuksia?
Ei nyt mitään tajuntaa räjäyttävää kamaa, mutta kyllä sitä syö. Väitän tosin että laadukkaampaakin porkkia on olemassa.
Kivikylä on siitä kätevää, että on jo valmiiksi kypsää. Saa jotain pikasafkaa heti tehtyä.Selvä peli. Ehkä köyhdyn sen ~3 euroa ja harmittelen huonoa ostosta myöhemmin.
Vinkkejä laadukkaampaan nyhtöön? (Ja suoraan lihanjalostajan tiskiltä ei lasketa. ;) )
Ihan ok grillivastuksilla kun pienen rapeuden hakee pintaan. Tai minä ainakin tykkään niin.Kivikylän "pulled pork" purkki (250g).
Kokemuksia?
Pullet Beeg on taivaallista.
Veikkaan, että kyseessä on pulled beef parin näppäilyvirheen kera.Mitäs tuo siis on..? Ei oikein googlellakaan löytynyt.
Selvä peli. Ehkä köyhdyn sen ~3 euroa ja harmittelen huonoa ostosta myöhemmin.
Vinkkejä laadukkaampaan nyhtöön? (Ja suoraan lihanjalostajan tiskiltä ei lasketa. ;) )
Ylipäätänsä nämä "itse tehty" ja "terveellinen kotiruoka" -jargonia jauhavat tyypit ovat yleensä itse läskejä eivätkä ymmärrä mitä suuhunsa laittavat. Sillä missä ruoka on tehty ei ole väliä.Joskus tuli työpaikalla puhetta näistä ja sain paheksuntaa osakseni, kun kuulemma itse tehty on se juttu. Silti samat tyypit syövät koulun ruokalassa ja mä puolestani teen 90% omat sapuskani kotiin ja duuniin. Ehkä siinä voi satunnaisesti valmisruoankin ostaa.
Pulled Beef siis. Parempaa kun porkMitäs tuo siis on..? Ei oikein googlellakaan löytynyt.