”Löytösi” elintarvikkeiden saralla

  • 624 003
  • 2 197

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kaikille salaatin ystäville suosittelen erittäin lämpimästi messuilta bongatun salaatinkastikkeen. Salosen pimeä pullo- nimeä kantava kastike on ehdottomasti parasta salaatinkastiketta mitä olen saanut missään. Alla olevan linkin takaa löytyy valmistajan antamat tiedot myyntipaikoista yms.

http://www.helos.fi/pimeapullo/

Ja tuolta juuri tuo valkosipulin makuinen. Sinapin makuista en ole maistanut, joten siitä en osaa sanoa.

Ostin vapuksi tuota valkosipulin makuista. Ei parasta, mitä olen syönyt mutta sijoittuu keskikastiin. Hieman liian litkua eli paksumpaa saisi olla. Myös valkosipulin määrä on totutun vähäinen. Melko basic kastiketta. Voisi verrata Kapteenin Salaatinkastikkeeseen.

Itse kuitenkin sen parhaimman kastikkeen tekee.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Ostinpa tuossa Korv Göransin kebablastuja ja kastiketta. Ei voi kuin ylistää, ylivoimaisesti parasta pakastekebabia mihin minä olen törmännyt, oikein mainiota oli myös tuo kastike. Suosittelen lämpimästi!

Tällaisen setin sain aikaiseksi, siinä jäi moni karvakäsi laadussa jalkoihin ;)

http://img241.imageshack.us/img241/242/kebaaaabcc0.jpg
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Onko tuo koko perheen annos? Vastenmielisen näköinen lihaläjä.
 

scholl

Jäsen
Itsekin olen Korv Göranin asiakas.
Siis lastut voivat olla muutakin, mutta kastike on usein Korv Görania. Helpompaa kuin vääntää jostain turkkilaisesta jogurtista. Teen sen niin, että lihan päälle sitä tulisempaa Korv Göranin kastiketta. Sen päälle Korv Göranin valkosipulikastiketta (joka korvaa tavallaan jogurtin) ja päällimmäiseksi chilijauhetta.

Joo tuo määrä on holtiton. Parempi syödä esim. kaksi pienempää lautasellista. Muuten epäillään joksikin rekkamieheksi.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Pakko myöntää, että eihän se kokonaan uponnut, vaikka vain itselleni sen tein. Seuraavalla kerralla olen viisaampi, ja teen puolet pienemmän setin :) Tuo annos oli kokoluokkaa suicide... Tosin, on tullut kebabkioskeissa vastaan isompiakin.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Löytyvätkö Korv Göranin lastut + kastike normikaupoista, vai pitääkö vaivautua Stokkan Herkkuun?

Lastujen kohdalla tulee itse käytettyä yleensä Wotkinin tuotoksia.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tesco Tortilla chips, 100g pussi maksaa 32c ja ovat tosi hyviä. Siihen seuraksi pullo maailman parasta appelsiinilimpparia eli Club Orangea niin mainio leffaeväs on valmis.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tesco Tortilla chips, 100g pussi maksaa 32c ja ovat tosi hyviä. Siihen seuraksi pullo maailman parasta appelsiinilimpparia eli Club Orangea niin mainio leffaeväs on valmis.

Mistä näitä Tescoja löytyy...?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mistä näitä Tescoja löytyy...?

Ainakin Irlannista...

Vaikka olen ehdottomasti Hesburgeria vastaan, osaa ne perkeleet tehdä törkeen hyvää valkosipulikastiketta. Sopii salaattiin (pieni loraus), kebabin päälle ja mihin vaan missä tarvitaan vähän valkosipulin makua kastikkeen muodossa. Suosittelen.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Löytyvätkö Korv Göranin lastut + kastike normikaupoista, vai pitääkö vaivautua Stokkan Herkkuun?

Lastujen kohdalla tulee itse käytettyä yleensä Wotkinin tuotoksia.

Ikaalisten Supermarketista ostin itse, että eiköhän noita ihan normikaupoista löydy.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuten B1 olikin päätellyt niin irlantilaisista Tescoista nuo maissilastut ainakin löytyvät, luulisi löytyvän myös muualta päin Eurooppaa missä Tescoja on. Näin vieraassa maassa asuessa elintarvikelöytöjä tulee luonnollisesti selvästi useammin kuin Suomessa ollessa, voisi mainita nyt lisäksi vaikka puolalaiset makkarat. Irlantilaiset makkarat ovat aivan kauheita mutta onneksi täällä asuu niin paljon puolalaisia että niille raahataan kotipuolesta makkaraa (ja kaikenlaista muutakin elintarviketta) tarjolle.
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Vaikka olen ehdottomasti Hesburgeria vastaan, osaa ne perkeleet tehdä törkeen hyvää valkosipulikastiketta. Sopii salaattiin (pieni loraus), kebabin päälle ja mihin vaan missä tarvitaan vähän valkosipulin makua kastikkeen muodossa. Suosittelen.

On muuten aika tuhtia tavaraa tää Hesen valkosipulikastike. 100 gramassa on 58 grammaa rasvaa.

Onko joku jo ehtinyt maistamaan Moilas Oy:n tuorepizzoja pakkasesta?
 
Irlantilaiset makkarat ovat aivan kauheita mutta onneksi täällä asuu niin paljon puolalaisia että niille raahataan kotipuolesta makkaraa (ja kaikenlaista muutakin elintarviketta) tarjolle.

Tämä oli itselleni suuri yllätys kun Irlannissa kävin. Kadunkulman pikkumarketit ovat järjestäen täynnä puolalaisia elintarvikkeita, makkaraa, leipää, kaljaa, juustoa...ja varmaan paljon muutakin. Sama toimisi varmaan ainakin Raumalla, jossa on kohta enemmän puolalaisia kuin paikallisia. No Lidl ainakin kiittää. Oho, karkasi vähän ohi otsikon...
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Habanero Kabanossi.
Todella mainion makuista makkaraa.

Tässä on vain sama vika kuin monissa muissakin nykymakkaroissa, eli tämä on kovin kuivaa.

Mehukkaampi vaihtoehto ja ainakin omaan mieleen paljon parempi on Wilhelmin uutuus chili-sulatejuusto.

Harmi kun ei sitä Sweet Chili Kabanossia enää tehdä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä on vain sama vika kuin monissa muissakin nykymakkaroissa, eli tämä on kovin kuivaa.

Mehukkaampi vaihtoehto ja ainakin omaan mieleen paljon parempi on Wilhelmin uutuus chili-sulatejuusto.

Harmi kun ei sitä Sweet Chili Kabanossia enää tehdä.
Odotukset olivat kovat kun habaneron hyllyssä huomasin, sillä olen suuri tulisen ruoan ystävä. Kaamea pettymyshän makkara oli, ei tulisuutta nimeksikään ja kuivaahan se oli. Jos nimessä lukee habanero, luulisi makkaran todella olevan tulista, mutta ei. Aina näihin "tulisiin" makkaroihin on saanut pettyä. Kabanossin sweet chili on parasta mitä näistä tarjolla olevista olen syönyt, mutta ei sekään tulisuudella juhli.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Mustikkakeitto, Riitan Herkku (tai vastaava) on merkkinä. Sopii mainiosti jääkaappikylmänä juotavaksi esim. sählyn tai muun treenin jälkeen. Korvannut limsat omalla ostoslistalla.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Avasinpa just Tuc:in Hot & Spicy keksipaketin. Aivan sairaan hyviä. :)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avasinpa just Tuc:in Hot & Spicy keksipaketin. Aivan sairaan hyviä. :)
Vahvasti samaa mieltä. Samaa sarjaa Kartanon perunalastujen kanssa siinä mielessä, että niiden syömisen voi lopettaa heti kun pussi tai paketti on tyhjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös