Oolannin Barbeque Crispy -lohkoperunat ovat äärimmäisen maistuvia. Ilmeisesti myös monelle muulle nuo maistuu, koska suhteellisen usein on pakastealtaassa tyhjä kohta, ainakin niissä kaupoissa mistä minä olen noita ostanut. Myös Pirkan maustetut lohkoperunat ovat asiallisia, yleensä toimivat korvikkeena jos Oolannin on loppu. Ja näiden kanssa maistuu Kariniemen kananuggetit & Saarioisten perinteinen salaattikastike.
Lidlin Tennessee Cookiesit (?) maistuvat, noita tuli ostettua tarjoushintaan jokunen viikko sitten. Erittäin hyviä keksiä, joissa isoja suklaanpalasia. Ja Lidlin tarjonnasta pitää ylistää myös Dulanon broilerleikettä, suussa sulavaa herkkua. Eikä ne Chicken Gordon Bleutkaan huonoa settiä ole, muutaman kerran tullut ostettua.
Jäätelöpuolelta voisi kehua Pirkan toffeekastikkeella & pienillä toffeenpaloilla varustettu jätski. En muista mikä tuo nimeltään on. Samassa voisi heittää kysymyksen, onko Carte d'Orin Passion For Caramel -jäätelön valmistaminen lopetettu? Tai onko kenties nimi muuttunut? Olen tuota tuloksetta etsinyt useammastakin kaupasta.