Sen kaksoisolento pyörii luontofilmeissä. Tumppaa mimmejä tuhkaluukkuun.Viestin lähetti Optimisti
Kuka edes on tämä Pentti...
3 min. kulunut, eikä mitäänViestin lähetti matti&teppo
Sen kaksoisolento pyörii luontofilmeissä. Tumppaa mimmejä tuhkaluukkuun.
Pentti nyt ei osaa erottaa edes maalivahtia maalin vahdista.
Turha mies.
Viestin lähetti Taz#24
Olen kuitenkin kotiutunut jo jonkin aikaa sitten takaisin kotikonnuilleni, joten suorittan myös mielelläni vakituisia vahtivuoroja Helsingin Kallion baareissa ja tarpeen tullen raportoin mitä pikimmiten tuohon 24H-ketjuun.
Viestin lähetti Optimisti
Näinhän se on! Kuten mainitsin, mielenkiinto loppui. Pitäkää väritön ja mauton luonto-ohjelma-Penttinne, en minä sitä olisi halunnutkaan :p
Kiitos ja Hyvästi (tämän palstan ja turhan Penttinne tönimisen osalta)!
Viestin lähetti Optimisti
Näinhän se on! Kuten mainitsin, mielenkiinto loppui. Pitäkää väritön ja mauton luonto-ohjelma-Penttinne, en minä sitä olisi halunnutkaan :p
Kiitos ja Hyvästi (tämän palstan ja turhan Penttinne tönimisen osalta)!
Viestin lähetti Predator
Nimittäin tulin juuri Porvoosta ja näin siellä vanhassa kaupungissa kaamean näyn: Erääseen punaiseen lauta-aitaan oli spreijattu valkoisella värillä teksti "PENA ON PERSEESTÄ"...
Onko tässä aihetta lähteä porukalla pikamarsille Porvooseen?
Tosin en ole varma, että kenestä PENASTA tuossa nyt sitten oli kyse? Ja oikeastaan ihmettelen eniten sitä, että miten ihmeessä se oli spreijattu siihen seinään suomeksi? Luulisi että Porvoossa man spreijar bara på svenska, eller hur?
Viestin lähetti fiftyeight
Nyt jo toinenkin Ilves-tyyppi vinoilee Penasta, Helinkopteri. Ja vielä meidän omassa ketjussa, prkl...
Pitääkö tässä tehdä invaasio Ilves 2002-2003 -ketjuun?