Mainos

ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 333 216
  • 2 492

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Täytyykö Porvoo polttaa TAAS?

Viestin lähetti Predator
Nimittäin tulin juuri Porvoosta ja näin siellä vanhassa kaupungissa kaamean näyn: Erääseen punaiseen lauta-aitaan oli spreijattu valkoisella värillä teksti "PENA ON PERSEESTÄ"...
Onko tässä aihetta lähteä porukalla pikamarsille Porvooseen?
Tosin en ole varma, että kenestä PENASTA tuossa nyt sitten oli kyse? Ja oikeastaan ihmettelen eniten sitä, että miten ihmeessä se oli spreijattu siihen seinään suomeksi? Luulisi että Porvoossa man spreijar bara på svenska, eller hur?

Ei, mutta sehän on itse Preda. Welcome home! Och samma på svenska.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Lopettelen päivystyskäyntiä, antennit lasketaan pikkuhiljaa alas...

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
ÄTPPOMKin antennit eivät laske koskaan!

Keskiyön vahtikierros paljasti hallin tuntumassa liikehtineen ryhmittymän, mutta toiminta ei ollut Hillokuningasta uhkaavaa ja tapahtui vieläpä megawattisten valonheittimien polttopisteessä. Merkintä lokiin kuitenkin, tapahtuma loukkasi turva-alueen rajoja.

Esson kauppias ei suostunut myymään KOFFia. Lievennyksenä myöskin Kurjalaan kohdistettu myyntikielto, sekä kilokaupan valikoima Xylitol Jenkki-purukumeja.

Nämä tilastoitakoon perjantai-illan levottomuuksista.

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Alan valmistautua huomiseen futisotteluuni eli pikku hiljaa täytyy pistää pää tyynyyn. Itä-Helsingissä rauhallista ja tarkistuskäynnit tänään tehty Tikkurilaan ja Tuusulaan. Tikkurilassa täytyi hieman tarkkailla nuorison touhua ja puheita, mutta missään ei esiintynyt anti-Penttismiä: kerhon maine on siis jo levinnyt ainakin lähialueille. Penttiä viikonloppua klubilaisille ja pidetään silmät ja korvat auki.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
kello 1.00, Sörnäinen. Yö sujuu rauhallisesti. Parvekkeelta yritän kurkkia mahdollista actionia, mutta on rauhallista, ehkäpä jopa liian rauhallista. Onneksi naapurinkin ikkunasta näkyvä HIFK:n punainen lippu rauhoittaa mieltä. Ehkäpä sielläkin on yksi ÄTPPOMK-kerholainen. Ehkä tietämättään, mutta pystyn joka tapauksessa nukkumaan yöni paremmin kun tiedän, että he pitävät ainakin oikean joukkueen puolesta lippua korkealla.

Nyt vielä savukkeelle. Mahdollisesti viimeinen tarkistus. Leffa pyörimään ja sitten nukkumaan.

Hyvää yötä myös Pentille.

Suosikkijoukkue
HIFK
Rauhallista oli myös läänin pääkaupungissa

Ainakaan O'Maggie'sissa ja Birgerissä ei ollut tönijöitä. Joten palasin hyvillä mielin kotikonnuillle. Ja rauhallista on täälläkin päin maailmaa.

ÄTPPOMK valvoo - varokaa tönijät!

Hienoa Preda, että pääsit palaamaan näin pian.

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Seeyou@jäähalli

Ilmoittaudun väijyyn. I owe you...

Mene vaan koisaan. Kyllä täällä valvotaan vielä jonkin aikaa!

Vesku

Jäsen
Salainen agentti valvoo kaiken varalta Tampereen suunnalla. Valkoinen Corolla rikkoi hiljaisuuden viereisellä kadulla. Täytyy tarkkailla lisää, onko kyseessä jokin katala juoni Penaa vastaan.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Pentinturvajoukkojen Kallion yksikkö raportoi:

Eilen Suomen lätkämatsin jälkeen muutama ruåtsalainen sönkötti jotain omituista "ottavat kultaa taas" ? tai jotain sellaista, joutui vähän kouluttamaan, nimittäin yhtään kunnioittavaa sanaa en Pentistä kuullut!

Tiedä sitten mitä ne sanoi, mutta kyllä sen katseesta näki, että Penttiä eivät kunnioittaneet. Oppivatpahan jatkossa, kele, takatukattomat!

Muuten rauhallista.

Täältä tähän, eiku... ÄTPPOMK.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tavastia-klubilla oli illalla runsaasti synnyinperältään tampesterilaisia paikallisen Popeda-yhtyeen vuoksi, oletan. Tarkkailin tilannetta ns. tappiin ja huomasin lähinnä Pentti-myönteisyyttä tampereen murretta vääntäneiden taholta. Ilahduttavan monella oli takatukka, aina muodikkaita nahkaliivejä näkyi paljon...siis sellaisia, jotka eivät enää mene vatsan kohdalta kiinni, mutta mitäs siitä. Lisäksi rööki ja Koff kuuluivat vakiovarustukseen.

Kun Popeda esitti biisin "Mä ja Tapparan mies" ei kukaan äitynyt mollaamaan Penttiä missään päin. Hienoa. Hyvä Tampere!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
ÄTPPOMK:n Krunikan yksikön tiedote:

Eilen illalla tein seuraavanlaisen näkö- ja kuulohavainnon:
Mariankadulla käveli kaksi kookasta miekkosta jonkinasteisessa humalatilassa (?). Noh, eihän se nyt ole mitenkään erikoista, mutta kun toisella hepulla oli yllään New York Rangersin valkoinen pelipaita # 2 LEETCH ja sillä toisella Rangersin sininen pelipaita # 10 TIKKANEN ja tyypit laulaa loilottivat keskellä katua J.Karjalaisen Väinö-biisiä mukaillen: PENTTI, PENTTI, MISSÄ ON SE PENTTI... SIELLÄ SIELLÄ SE PENTTI ON! ALLA OMENAPUUN, JO NÄKYY SPADDU JA SUU...
Siis tämähän on loistavaa! Penttiys on jo levinnyt valtameren yli New Yorkiin saakka! Tässä tietysti joku saattaa ihmetellä, että mitä pirua ne Rangers-fanit täällä Kruununhaassa tekivät? Noh, ihminen on erehtyväinen eläin... olen minäkin joskus mennyt vahingossa seiskan ratikkaan vaikka piti mennä kuutoseen. Ei se Madison Square Garden niin hirveen paljon sivussa Krunikasta ole... pojat olivat varmaankin menneet väärään raitiotievaunuun... mikäs numero sinne Nykkiin ajaakaan?

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti JHag
Tavastia-klubilla oli illalla ... aina muodikkaita nahkaliivejä näkyi paljon...siis sellaisia, jotka eivät enää mene vatsan kohdalta kiinni, mutta mitäs siitä.

Ai, olinkohan minä siellä. Tuosta liivijutusta päätellen. Itsellä kun ei tarkkaa muistikuvaa ole missä on oltu. Ja äsken soitti anoppi, että oli saanut minulta yöllä kahden aikaan täysin päättömän tekstiviestin...

Nyt pitää lähteä tsekkaamaan Myyrmäen Pena-tilanne...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itä-Vantaalla kaikki hyvin ja Pentti voi viettää iltaansa rauhassa.

Tänään sitten onkin pallo lähteä palvomaan Penttiä eli Koffia runsaasti naamariin ja Kaupungille vahtimaan Pentin etuja. Mitää mukavaa menoa tänään stadissa, siis Penalassa?

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bongailua

Kävin hetki sitten tarkastamassa tilanteen Kaivarin rannassa. Muutama huomio sieltä:

Muuan polttariporukka oli pelaamassa 3 x 5 metrin kokoista pöytäkiekkoturneeta ja yksi joukkue nimesi itsensä Predatoriksi. ÄTPPOMK is everywhere. Pelin järjestäjälle mylvittiin yks'kantaan: selosta Mertsi!

Toinen huomio oli mykistävää Penailua. Keski-ikäinen hemmo seisoi skeittilaudalla syöden jätskiä. Se mikä tekee aiheesta kunnon Penailua oli, että ukkoa veti helvetin ruma buldoggi kieli pitkänä. Hemmo talutushihnakäsi ojossa tsekkasi pimujen farkkukokoja hanhena töttöröä lipsuttaen. Luulin jo hetken The Penan olevan ulkoiluttamassa itseään. Pena rules!:cool:

Eteläinen Helsinki hallinnassa.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Bongailua

Viestin lähetti Senior
Kävin hetki sitten tarkastamassa tilanteen Kaivarin rannassa. Muutama huomio sieltä:

Muuan polttariporukka oli pelaamassa 3 x 5 metrin kokoista pöytäkiekkoturneeta ja yksi joukkue nimesi itsensä Predatoriksi. ÄTPPOMK is everywhere. Pelin järjestäjälle mylvittiin yks'kantaan: selosta Mertsi!

Toinen huomio oli mykistävää Penailua. Keski-ikäinen hemmo seisoi skeittilaudalla syöden jätskiä. Se mikä tekee aiheesta kunnon Penailua oli, että ukkoa veti helvetin ruma buldoggi kieli pitkänä. Hemmo talutushihnakäsi ojossa tsekkasi pimujen farkkukokoja hanhena töttöröä lipsuttaen. Luulin jo hetken The Penan olevan ulkoiluttamassa itseään. Pena rules!:cool:

Eteläinen Helsinki hallinnassa.

>>> MITÄ HELLLLL? On minuakin rullaluikkareilla vetänyt mäyräkoira perässään, mutta tuo polttariporukka on minulta lupaa kysymättä pöllinyt nimeni joukkueelleen! Oliko niillä edes SE virallinen Predatorin edustusasu yllään? Siis beiben... eiku beigen värinen kokopitkä poplari ja sen alla kelmeän ruskea askarteluasu (siis paskaiset kalsarit)? Ja tietenkin poplarin selässä kirjailtuna meikäläisen motto: EVERYBODY DIES - SO WHY ARE YOU WAITING? LET ME KILL YOU!

PS. Muuten olen sitä mieltä, että jäätelötötterön nuoleminen ja banaanin syöminen julkisella paikalla pitäisi naisihmisiltä lainsäädännöllä kieltää. Sen sijaan minua vastakkainen sukupuoli saa aivan vapaasti nuoleskella... ihan missä ja milloin vaan.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Bongailua

Viestin lähetti Predator

PS. Muuten olen sitä mieltä, että jäätelötötterön nuoleminen ja banaanin syöminen julkisella paikalla pitäisi naisihmisiltä lainsäädännöllä kieltää. Sen sijaan minua vastakkainen sukupuoli saa aivan vapaasti nuoleskella... ihan missä ja milloin vaan.

Totta puhut! Varsinkin jos jäde on ensin muovailtu sanonko mikä malliseksi ja sitten sitä IMETÄÄN edestakaisin liikkein mikrobikkarit päällä! Voi luoja! Aisteista häviää samantien kuulo ja puhe. Näkö tosin paranee, mutta keskittyy. Mielikuvitus kiihtyy ja aivot vaihtavat sijaintiaan kotiutuakseen toviksi muniin. Tuttu tunne.
AUHHH!

Itse yrittää olla mahdollisimman saman näköinen kuin Richard Gere (tai The Pena!) tehdäkseen itsensä täysin vastustamattomaksi, mutta dooris ei edes vilkaise, jolloin taas itse herää.

ps. ..vastakkainen sukupuoli saa aivan vapaasti nuoleskella Sinua? Niin, tunne Anna-Kaisa Hermusen hyvin. Voin toki puhua puolestasi, jos siltä tuntuu?:D

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Stadin ja Vantaan rajalla rauhallista, tosin

äsken pihallani kävi yön musta kaveri Lexus 430:lla noutamassa erään HIFK-fanin ja mielestäni tämä musta kaveri katsoi HIFK paitaani halveksuen ja ilme oli vähän sellainen, jotta (lainaus Myllykseltä) väkisinkin tuli sellainen kuva että kaverilla oli jotain Penaa vastaan.

Olenkohan mä vainoharhainen ?

Member of ÄTPPOMK

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Palasin juuri Järvi-Suomesta eli maaseudulta. Ei mainittavaa Pentin tönimistä,,rauhalliselta näytti,pari hyvää takatukkaa tuli bongattua, MUTTA : Laiturin veteenlaittamisprojektin jälkeen EI OLLUT KOFFIA!!
Mainittakoon että paikalla ollut naisväki sai asiasta vakavan varoituksen. Onneksi naapuri sattui paikalle....

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Shammy Agitator: Vainoharhaa ei ole koskaan, kun Pentistä on kyse, vaan jokainen pienikin potentiaalinen anti-Penttismi on otettava vakavasti. Joka kerta on lähdettävä siitä, että tilanne on pahin mahdollinen ja toimittava sen mukaan. Pentin ollessa kyseessä ei voi olla liian varuillaan.

Lähden nyt katselemaan tilannetta toisaalle Itä-Helsinkiin, Kalban tupaantuliaisiin. Läsnä on myös jäsen Kamraterna, joten Pentillä ei ole hätää sillä suunnalla tänä iltana. Penttiä lauantai-iltaa itse kullekin ÄTPPOMK -jäsenelle.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senior: Jopa oli fantastista penailua. Itse spottasin (että mä rakastan tätä sanaa!) penamaista toimintaa Viherlaakson Nesteellä. Kaksi kaveria oli liikkeellä, toinen viihteellä ja toinen kuski. Molemmilla takatukat ja kilisevät kassit ja viihdepuolen kaverilla vielä Pena-viikset ja buutsit ja runsaasti kultaketjuja. Kuski kävi ostamassa autonpesun ja kaveri jäi "viihdyttämään" aika hemaisevan näköistä blondia, joka oli duunissa. Vähän ajan päästä kuski tuli sisälle helvetin vihaisena ja huusi jo ovelta: "Vittu! Toi vitun pesulinja on vittu rikki, vittu!". Tyttö soitti kollegalleen ja pyysi hänet pesulinjan luokse kertoen kuskille, että kaveri tulee kohta katsomaan sitä linjaa. Kuski painui jupisten ulos ja kaverikin lähti sisältä kaljakassien kanssa linjalle katsomaan että "mikä vittu siellä maksaa". Pakko oli lyöttäytyä seuraan, varsinkin kun kaveri kyseli koko ajan vedonlyöntivinkkejä ja juttu jäi kesken. No, mentiin linjalle, kuski kiroili oven edessä, kun auto seisoi linjassa, jossa ei tapahtunut mitään. Kolmestaan siinä sitten ihmeteltiin, kunnes hetken päästä tulee nuori kundi Nesteen selkeässä työasusteessa paikalle. Ilmeisesti linjaa katsomaan. No, kuski ja kaveri katsovat poikaa, joka hiipii paikalle sanomatta mitään ja huutavat lähes yhteen ääneen: "Mitä vittua sä siinä kyttäät vittu, etkö oo ennen pesulinjaa nähnyt, vittu!" Kundi yritti selittää vinkuvalla äänellä, että mä tulin vaan ihan katsomaan tätä linjaa......Känninen kaiffari tähän: "Painu sä vittuun siitä samantien jos et vittu saa tota linjaa kans korjattua"

Tässä vaiheessa koulutusprojektia jatkoin omaa matkaani ja toivotin illanjatkot. Kännäilevä Pena-klooni huusi vielä perään: "Hei vitun hauskaa iltaa, vittu!"

Näissä jätkissä oli asennetta. Ugh!

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jhag :

Vuosia sitten kun itse olin tuolla Nesteellä töissä jussina. Tpasin muutaman vastaavan kaverin kun menin nutipäiden takia linjaa katsomaan (pesukatu). Siellä kaverien teinimallinen aito dexu oli jumissa ja pojat kiroilivat äänekkäästi. "vittu tää teidän linja on paska, vittu teillä on kallista, vittu tää on huono paikka" Tähän totesin Penamaisesti "vittu mä koulutan teitä, menkää sinne viddun autoon ja viddu ottakaa se kässäri pois päältä, kuten pariminuuttia sitten jo sanoin kun ostitte polettia. Samalla vielä totesin että onpa hyvä kässäri dexussa, sehän toimii. Loppuun sanoin vielä sormi tyylikkäänä ojossa "tarvitseeko tulla näyttämään" " Eli tämmöistä Penailua muistoissa. Toki asiaa avitti todella kipeä pää, joka ei ollut Vichystä tullut ;)

Asenteellisia nuo kaverukset, jotka tapasit. Et kysynyt minne päin menevät Penailemaan, olisi ollut todella mukava pongata kyseiset herrat.

Nyt Koffia lisää muuten menee puna pois kasvoilta.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tatzka: Luulen, että kundit liikkuvat Espoon alueella. Lagunassa ehkä? Aivan mainioita ja diplomaattisia kavereita.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Kello on 9.15PM, kohta lähtee partio Helsingin keskustaan Jhagin ja Korakin voimin tutkailemaan missä mennään. Tosin voi olla mahdollista, että emme itsekään tiedä missä ollaan, mutta jos jostain kuuluu sana "Pentti" niin puutumme välittömästi asiaan. Jos tilanne käy liian kuumaksi, esim Jhag on juonut 47 Irish Coffeeta jolloin mavat ei oikein irtoa, niin kutsumme välittömästi lisävoimia. Mutta huom.!!! vain ja ainoastaan jos joku muu aloittaa. Mehän emme tämmöisiä tee, kuten Jhag on jo niin moneen kertaan sanonut "putkasta on paha tilata lisää kaljaa"...hmmmm eiku, jotain jäähyaitioista....tai jotain sinnepäin;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy