ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 326 428
  • 2 488

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Pentti kyykyttää jo Suomen valtiotakin.

Valtiontalouden tarkastusvirasto (VTV) maksoi 18 000 euroa yhdestä pienestä nettimainoksesta, kertoo Turun Sanomat. Ilmoitus on näkynyt liki kahden vuoden ajan Yritys-Netti-nimisen yrityksen nettisivuilla.
-klip-
...yrityksen systeemi on sellainen, että he ottavat yhteyttä puhelimella. Muuten kaikki asiointi hoidetaan fakseilla.

TS: VTV maksoi 18000 euroa pienestä nettimainoksesta - Verkkohuijaukset - Kotimaa - Helsingin Sanomat
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eikös tässä viestissä ole tönimistä? Lainaus on iPhone-ketjusta:

Tää on taas tätä klikkihuorailua. Raflaavalla otsikolla saadaan taas klikkauksia. Itse uutinenhan on pelkkää roskaa.Jutun kirjoittajan logiikalla ei minkään yhtiön kannattaisi kehittää uusia tuotteita, koska ne saattavat syödä vanhojen tuotteiden markkinoita. Totta kai esimerkiksi uusi puhelinmalli lopettaa vanhojen mallien myynnin tai sähköpostin tulo lopetti faxit.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pentti Matikainen HIFK:sta: Mua ei huimaa! - SM-liiga - Ilta-Sanomat

Julkea toimittaja on mennyt häiritsemään Sir Penaa kesken palaverin! Ja vielä yrittänyt saada sitä itkemään muistuttamalla lakanoista ja broilereista.. Jeesus mikä amatööri, Pena ei itke koskaan! Paitsi jos faksi on rikki.

Mutta hei, Penaa ei huimaa! Comeback on lähellä, se on niin lähellä!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mykistävä esiintulo The Siriltä! Paljon loistavaa settiä ja saatiin uusi slogankin entisten jatkoksi: Hei, ei mua huimaa! HIFK-puolella on lähtenyt jo t-paitasuunnittelu tämän tiimoilta käyntiin. The Sir mediassa on aina upea tapahtuma, kättä lippaan kaikilla!
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Soppaa on sysätty. Normaalisti The Fax suoltaa paperisen A4:n, mutta nyt sieltä ampautui ehta tuuman paksuinen vuolukivi johon oli kaverrettu: Lähe menee, vielä kun voit.

Soppa lähti.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mielestäni Pelastusarmeija on suorittanut nyt pahan tönäisyn HIFK:n kannattajia kohtaan muuttamalla heidän ryhmäkeräyksen nimen. Olin jo aikeissa lahjoittaa, mutta tuon tempun jälkeen en todellakaan lahjoita. Miksei Sir Pentti jo lähetä faksia?
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Tässä uutisessa (siis tuolla alla olevassa) kukaan ei töninyt Penttiä. Pentti sen sijaan tuki Francisia, jotta tämä pysyisi pystyssä 2006 syksyllä.

Eniten mielenkiintoa jutussa herättää kyllä se miten Pentti aikanaan pystyi rekrytoimaan 6 vuotta putkeen humalassa olleen kaverin IFK:n päävalmentajaksi? Mikä prosessi on johtanut tälläiseen rekrytointiin?

Mulla on ikävä Penttiä.

J - SM-liiga - Ilta-Sanomat
Linkki vie Iltapaskan uutiseen, jossa Francis tulee ulos kaapista ja kertoo olleensa 6 vuotta putkeen humalassa.
 

scholl

Jäsen
Eniten mielenkiintoa jutussa herättää kyllä se miten Pentti aikanaan pystyi rekrytoimaan 6 vuotta putkeen humalassa olleen kaverin IFK:n päävalmentajaksi? Mikä prosessi on johtanut tälläiseen rekrytointiin?

Niin itselläni on tuo klippi Hesarin paperiversiosta tallessa, koska lähetän sen paskansyöjälle Siperiaan, mutta siis eihän se kai niin ollut, että Bobi olisi kuusi vuotta ollut jurrissa silloin, kun tuli IFK:hon, vaan yhteensä 6v jurrissa.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
HUOM ÄTPPOMK!!

Tervesse kaikille ÄTPPOMK:lle!

Veljemme kangaroo viesteili päivällä, että meillä on eräänlainen vuosipäivä, ja vielä pyöreitä...

Kymmenen vuotta päivälleen tänään tästä!

Oltiin vielä nuoria ja koneita!
 

scholl

Jäsen
koska tämä seuraava kokous sitten on? JHag ja Cobol väijyvät vanhuuden väsyttäminä Angleterressä kun me nuoret kirmaamme kansitakit kahisten Navy Jerry'sissä? Ei osu paikat yhteen, perhana sentään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei tässä voi vanhuuden lepoon jäädä, sillä The Sir itse on ainakin vuosikymmenen vanhempi ja porskuttaa kuin juna! Meidän klubilaisten on pysyttävä Penan tahdissa, vaikka maksa kuinka naukuisi. Hei - ei meitä huimaa! Vihreä valo siis täältä. Tammikuussa on toveri 58:n perinteinen senioritapaaminen, jonne ovat itse asiassa kaikki tervetulleita. Eikös siinä samalla voisi olla Klubin vuosijuhla? En kyllä ymmärrä, että mitä tasavuosia tässä haetaan? 2002 - 2012. Sehän on 13 vuotta. Tarkista mayakalenterisi Risa!
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin perjantaina työterveydessä, ja siinä sihteerikön varaillessa aikoja ( on muuten aika kääpä), katselin sitä arkistolokerikkoa. Siellähän oli siis vaikka mitä, audit-lomakkeista verenpaineenseurantaan jne, mutta tsiisuskraist, yhdessä välikössä luki "faksilähetteet". Silloin tunsin jonkun suuremman kosketuksen. Tiesin kyllä kenen lomakkeita ne olivat. Melkein sanoin, että " sori, en tarvi niitä tutkimuksia, mulle ei ole enää käyttöä, mä lähden menemään" , tiedä sitten mitä nyt on edessä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kas kas. Näin se aika vaan kuluu ja naiset vanhenee. ÄTPPOMK:n miehet korkeintaan komistuvat.

Hassua on, että kun lukee ketjua pikkujouluista, niin muistaa flashbackeina tapahtumia. Jopa Risan tarjoaman grapan. Se oli melko..alpomaista.
Hienoja aikoja, hienoja jäseniä.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kas kas. Näin se aika vaan kuluu ja naiset vanhenee. ÄTPPOMK:n miehet korkeintaan komistuvat.

Hassua on, että kun lukee ketjua pikkujouluista, niin muistaa flashbackeina tapahtumia. Jopa Risan tarjoaman grapan. Se oli melko..alpomaista.
Hienoja aikoja, hienoja jäseniä.
Melkein on ikävä niitä aikoja. Eikös joku kerta langaton näppäimistökin uinut oluessa Tampereen pikkujouluissa?

Milloin lähdetään risteilylle taas?
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Olikos jotain kokouksen virittelyä jossain vaiheessa?
Itselläni ns. parittomat viikot ei onnistu kun on lapset.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Siirretty Mille naurat juuri nyt -ketjusta

Jaromir Jagrin FB:ssä linkkaama Turbo-biisi! Uskomatonta, pettämätöntä kasaritykitystä. Youtuben kuvassa esiintyy vielä Scott Hartnell - The Sir Pentti - Lauri Marjamäki trio!

Tästä linkkiä youtubeen!

Ajattelin ottaa linkin oikeaan paikkaan. Mutta onko nimimerkki powerplaymaker syyllistynyt tönimiseen laitettuaan tämän loistavan musiikkiesityksen Mille naurat juuri nyt -ketjuun? No, mielestäni mahdollinen pikkurike menee läpi sormien johtuen tämän taideteoksen absoluuttisesta mahtavuudesta. Kaikki katsomaan!
 
Ajattelin ottaa linkin oikeaan paikkaan. Mutta onko nimimerkki powerplaymaker syyllistynyt tönimiseen laitettuaan tämän loistavan musiikkiesityksen Mille naurat juuri nyt -ketjuun? No, mielestäni mahdollinen pikkurike menee läpi sormien johtuen tämän taideteoksen absoluuttisesta mahtavuudesta. Kaikki katsomaan!
Varsinaista näyttöä powerplaymakerin tarkoituksellisesta The Sir Pentin tönimisestä ei voida mielestäni osoittaa.
Kutsuisin joka tapauksessa kuulusteluihin ja samalla profiloisin kuulusteltavan. Onko aiempia merkkejä The Sir Pentin tönimisestä hänen taholtaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Onko aiempia merkkejä The Sir Pentin tönimisestä hänen taholtaan.

Analyysiemme mukaan powerplaymaker on puhdas. Ei aiempaa rikehistoriaa tönimisen saralla. Otetaan itse linkki kunnianosoituksena ja sen laittaminen väärään ketjuun inhimillisenä erehdyksenä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mistä lyhenne ÄTPPOMK? Älä Töni Penttiä, Pentti On Meidän Kuninkaamme? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Hieman omituinen ja aavistuksen järjenvastainen ketju, mutta jatkakaa ihmeessä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mistä lyhenne ÄTPPOMK? Älä Töni Penttiä, Pentti On Meidän Kuninkaamme? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Hyvä Jumala sentään mikä untuvikko! Kasvaako sinulla edes takatukkakaan? Älä Töni Penttiä Pentti On Mun Kaveri.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mitäs tämä tämmöinen muuten oikein meinaa:
"Hieman omituinen ja aavistuksen järjenvastainen ketju, mutta jatkakaa ihmeessä."

Siis tässä ketjussa ei oo muuta järjenvastaista, kuin tuommoiset kommentit. Lähe menee!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä lyhenne ÄTPPOMK? Älä Töni Penttiä, Pentti On Meidän Kuninkaamme? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Hieman omituinen ja aavistuksen järjenvastainen ketju, mutta jatkakaa ihmeessä.

Hyvä Jumala sentään mikä untuvikko! Kasvaako sinulla edes takatukkakaan? Älä Töni Penttiä Pentti On Mun Kaveri.

Ei jumalauta, nyt meni tosiaan Jenkit väärään kurkkuun ja takatukka sekaisin. Nuori saa olla ja kysymyksiä saa esittää, mutta rajansa kaikella ja nyt meni jo harmaalle alueelle!

Ja vielä järjenvastainen ketju? Ei tohon muuta voi sanoa kuin että lähe menee kun vielä ehdit!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös