Jason W kirjoitti:
Ei toimi linkki enää. Jos jollain on se koneella ja viitsisi sen tänne postata olisin erittäin kiitollinen.
Jason W kirjoitti:
Sattumalta kyseinen sivu on tällä hetkellä suljettu "huoltokatkon" takia;kangaroo kirjoitti:Jumalauta nakkisormi !
Nyt äijä tilasi kotiovelleen hevosenpään kaikilla mausteilla. Tilaus lähti jo...
Mulla toimii kyllä, kokeileppa uudestaan.lintu kirjoitti:Ei toimi linkki enää. Jos jollain on se koneella ja viitsisi sen tänne postata olisin erittäin kiitollinen.
Jason W kirjoitti:Mulla toimii kyllä, kokeileppa uudestaan.
http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=9502
Tomppa#74 kirjoitti:Mutta. Suuri kysymys kuuluu: kummalla oli ensin takatukka?
#12 kirjoitti:No jotain rajaa nyt sentään ja kato vähän mihin ketjuun kirjoittelet, heinäkenkä. Jos Pena sanoo, että se oli sillä niin sit se oli.
Lähe menee, kun vielä ehdit!
Tomppa#74 kirjoitti:En ole kuullut Penan sanovan asiaa, joten referenssit pöytään.
bisnesman kirjoitti:Näin meilläpäin. Nyt lisää viinaa koneeseen
-Mercury- kirjoitti:Vakavaa tönimistä:
Olenhan minä rauhoittunut huomattavasti. Nyt vain tuli pitkästä aikaa penailtua maininnan arvoisesti.kangaroo kirjoitti:Jahas, vanhat kujeet edelleen.. Luulin, että äijä olisi jo vähän rauhoittunut.
pernaveikko kirjoitti:Näyttää nyt siltä, että KOFF tönii Penttiä. Todisteiden puuttuessa emme voine vielä ryhtyä konkreettisiin toimiin, mutta kaikkien täytyy olla tarkkana tänä vaikeana aikana.
pernaveikko kirjoitti:Näyttää nyt siltä, että KOFF tönii Penttiä. Todisteiden puuttuessa emme voine vielä ryhtyä konkreettisiin toimiin, mutta kaikkien täytyy olla tarkkana tänä vaikeana aikana.