ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 326 417
  • 2 488

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: PENA JA TATZKA LAIVALLA!

Viestin lähetti bisnesman


Ps. Pena veti kuulema mimmejä puoleensa kuin sieni..

Niin, ellei sitten ollut "asialla" imitaattori Jukka Laaksonen? Hänellä on takatukka valmiina ja kun Jukkis pistää nenän alle Penaviikset, niin vaikutelma on aidompi kuin aito Pentti. Nimittäin Jukka kuulostaa HUOMATTAVASTI enemmän Penalta kuin Pena itse. Tämä on tietysti tavallaan huolestuttavaa.... nythän me emme voi koskaan tietää onko tiettyjen tv-kameroitten edessä annettujen lausuntojen takana Pentti vai "Pentti"...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: PENA JA TATZKA LAIVALLA!

Viestin lähetti Predator
Niin, ellei sitten ollut "asialla" imitaattori Jukka Laaksonen? Hänellä on takatukka valmiina ja kun Jukkis pistää nenän alle Penaviikset, niin vaikutelma on aidompi kuin aito Pentti. Nimittäin Jukka kuulostaa HUOMATTAVASTI enemmän Penalta kuin Pena itse. Tämä on tietysti tavallaan huolestuttavaa.... nythän me emme voi koskaan tietää onko tiettyjen tv-kameroitten edessä annettujen lausuntojen takana Pentti vai "Pentti"...
Saamieni tietojen mukaan ihan aito pena se oli ollu. Sen verran penamaisesti oli elehtinyt ja kouluttanut mimmejä. Mutta mistä sen tietää vaikka kaikki on vain suurta illuusioita ja naistennaurattajamme olisi nähnyt harhoja. Tai luullut olevansa itse THE pena!

No, se selvinnee yön aikana...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhujen saattelemana tarvitsee minun raportoida matkastani, jolla valvoin luonnollisesti järjestömme etuja. Ruotsissa oli rauhallista ja olut huonoa, jopa se tuonti tuote. Toki yksi mahdollisuus on allekirjoittaneen vahvan illan aiheuttama heikko olo.

Mitä tulee huhuihin itse päämiehen paikallaolosta niin vastaan yksiselitteisesti. Näillä mennään. Toki ilta oli vetinen ja kuuma ja kiintoisa, ja scouttaus onnistunut.

Grappa on muuten tulossa Tax-free shopin valikoimiin, joten rukouksiimme lienee vastattu.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Muistakaa nöyryys!

Kun kevät etenee, on Klubilaisten suoranainen velvollisuus jo katsella tulevaa maaliskuuta ja treenata Ison P:n mukana:

"Joukkueen tiettyjen tahojen alisuorittaminen on johtanut meidät tähän tilanteeseen"

"Joukkueeseen on ajettu voimakkaasti sisään omia junioreita ja tämä kasvuprosessi kestää aikansa. Se pitäisi kaikkien sidosryhmien ymmärtää."

"Vedämme omat kategoriset johtopäätöksemme kuluneesta kaudesta kootessamme joukkuetta ensi kaudeksi."

Tähän kun yhdistetään Penan apokalyptinen hahmo höystettynä julmalla viskibassolla, ollaan perimmäisten kysymysten äärellä. Juuri tällaisten hetkien vuoksi tämä Klubi on perustettu. On kiva saada palkinto pitkästä mukanaolosta ja kuulla Ison P:n loistavasti 2-3 lauseeseen tiivistetty yhteenveto kuluneesta kaudesta. Perkele, nössöt ne sanoilla koreilevat ja selittelevät!
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Tatzka
Grappa on muuten tulossa Tax-free shopin valikoimiin, joten rukouksiimme lienee vastattu.

Jes! Runsas asiakaspalautteeni on tuottanut satoa. Muistetaan kuitenkin olla nöyriä, koska mitä tahansa voi tapahtua ennen kuin tämä vahvistus saapuu Tax-free myymälään. Täytyy kuitenkin muistaa mistä juoma on tulossa ja mihin se on menossa...(kurkkuun luonnollisesti)
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Älkää nyt sitten vahingossakaan menkö tokaisemaan Tax Free -asioista päättävälle taholle, että "meillä ei ole käyttöä tämän tyyppiselle tuotteelle." Tietysti se jos mikä olisi kunnon Penailua, mutta siltikin. Loistavaa, että saa ostettua Grapat kaupasta ja otettua pohjat sillä. Jatkoja tuskin tarvitseekaan viettää, mikäli vanhat merkit pitää paikkansa.

EDIT: Tuli radiomainoksessa erittäin hyvä ja näin talvellakin ajankohtainen linkki

http://www.kotipuutarhuri.com
 
Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit
Jes! Runsas asiakaspalautteeni on tuottanut satoa. Muistetaan kuitenkin olla nöyriä, koska mitä tahansa voi tapahtua ennen kuin tämä vahvistus saapuu Tax-free myymälään. Täytyy kuitenkin muistaa mistä juoma on tulossa ja mihin se on menossa...(kurkkuun luonnollisesti)

Niin nöyryys pitää muistaa. Tiedä vaikka Grappa päätyisi vielä vieraille vesille, jollei antennit ole loppuunasti pystyssä. Itse luotan tuotteen tulevan myyntiin ennen kevään mestaruus juhlia ja risteilyä.

Sieluni silmin näen Apen korkkaamassa Grappa pulloa kannu kourassa VG-linen kannella. Nikke on piilotettu tyhjään pulloon ja lähetetty Saksan Liigaan Gooniksi, halpa rahti.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Alaaaarm!!!

Suomen Hiihtoliitto on näemmä päättänyt osallistua The Pena Trophy -kisaan. Nyt taisi tulla Tepsille jo vakavasti otettava kilpailija. Vielä näillä näytöillä ei välitöntä vaaraa ole, mutta tällä vauhdilla pytty matkaa vauhdilla SHL:n kaappiin. Harrastelijat puuhastelevat taas mallikkaasti.

Way to go!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Alaaaarm!!!

Viestin lähetti Oloneuvos
Suomen Hiihtoliitto on näemmä päättänyt osallistua The Pena Trophy -kisaan. Nyt taisi tulla Tepsille jo vakavasti otettava kilpailija. Vielä näillä näytöillä ei välitöntä vaaraa ole, mutta tällä vauhdilla pytty matkaa vauhdilla SHL:n kaappiin. Harrastelijat puuhastelevat taas mallikkaasti.

Way to go!

Pari kunnon käryä vielä näille lumille niin eiköhän se ole siinä ja The Pena Trophy voidaan lähettää hiihtoliiton edusmiehille.

Jollei sitten The Penalla itsellään ole jotain yllätyskorttia takataskussa ja näin ollen kiri kalkkiviivoilla ohitse.

vlad#16.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Re: Alaaaarm!!!

Viestin lähetti vlad
- - -
Jollei sitten The Penalla itsellään ole jotain yllätyskorttia takataskussa ja näin ollen kiri kalkkiviivoilla ohitse.

vlad#16.

Tarkoitatko sitä, että Pena hyökkää sunnuntaista lähtien itse penkin taakse ja pakkolomauttaa Apen lisäksi Pärssisen, Zidlickyn ja Stathosin. Treille ykkössentteriksi, pitäähän Chicagon organisaatio pitää tyytyväisenä että jatkossakin saadaan sieltä yhtä kovia vahvistuksia.
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Tuulet puhaltaa

Metro -lehdessä oli lyhyt juttu lämpimän ilman syistä. Syynä on Föhntuuli , jolle löysin lyhyen määritelmän netistä.

Föhntuuli Lämmin ja kostea ilmamassa joutuu vuoriston kohdatessaan kohoamaan ylöspäin. Vuoriston rinnettä ylöspäin nouseva ilma laajenee ja jäähtyy menettäen samalla kosteuttaan sateena. Kun ilmamassa on ohittanut vuoren huipun, se laskeutuu alaspäin lämmeten enemmän kuin se oli tuulenpuolella laskenut. Samalla ilman suhteellinen kosteus pienenee. Näin syntyy kuiva Föhntuuli.

Lämmin talvi -ilmakin on siis kytköksissä Penailuun. Tässä vielä lumilautailun ystäville oma videokauppa netissä. Voiko videofirman nimi parantua?

http://www.videopena.com/
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti fiftyeight
Tarkoitatko sitä, että Pena hyökkää sunnuntaista lähtien itse penkin taakse ja pakkolomauttaa Apen lisäksi Pärssisen, Zidlickyn ja Stathosin. Treille ykkössentteriksi, pitäähän Chicagon organisaatio pitää tyytyväisenä että jatkossakin saadaan sieltä yhtä kovia vahvistuksia.

Ehdotuksesi on oivallinen jatko jo harjoitetulle penailulle, mutta oma ideani oli ehkäpä astetta kovemmanluokan penailua.
Nimittäin kauden päätyttyä The Pena ilmoittaa joukkueen jatkavan nykymuodossaan myös ensikaudella, tämä "nykymuoto" pitää sisällään myös valmennustiimin. Eikö kuullostakin jo hienolta? mutta ei tässä kaikki. Tämän ohella The Pena ilmoittaa ettei meillä ole käyttöä Karalahdelle koska eräs tiimin jäsen ei mahdu samaan halliin Karalahden kanssa. Penailun kruunuksi The Pena vieläpä hankkii Aigarsnaattorin SaiPa'sta, korvaukseksi Saimaan äärelle lähtee vapaavalintainen pelaaja (jonka palkan HIFK suostuu maksamaan).

That's it! eiköhän tällä jo Trophy matkaa koristamaan Penan takanreunustaa.

vlad#16.

edit: Hiihtoliiton penailu alkaa tosin olla jo sitä luokaa ettei paremmasta (pahemmasta) väliä. Pari käryä niin Pena saa tehdä töitä oikein tosissaan voittaakseen nimellään kulkevan Trophyn.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Föhntuulen naisellisempi versiohan tunnetaan nimellä Föhrtuuli. Sekin tykkää viiksistä ja takatukasta, mutta lähinnä jollain muulla kuin itsellään. Varsinaisia muotivirtauksia. Paitsi Föhrtuuli, joka on ennemminkin muovivirtaus.

Pena suunnittelee jotain KP Kyrön ja Kaisa Variksen päänmenoksi ja Penahan pystyy aina nokittamaan rahakortilla; on hyvin vaikuttavaa koota pleijaripaikasta taisteleva joukkue 2,5 miljoonalla eurolla. KP:lla ja Kaisalla on vielä tähän matkaa, Kaisan urheilijapalkka ja matkakulut kisoihin ovat ns. hyttysenpaska Penan hallinnoimien rahavirtojen rinnalla.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuttua penailua tv:ssä

The Pena antoi lausuntoja hokinaitille:
- Linja tulee jatkumaan, muutama vahvistus kiikarissa
- MTV3 ei päätä ketä erotetaan ja ketä ei

VOI HERRAJUMALA TUOTA PENAA! =D
 
Viimeksi muokattu:

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Tuttua penailua tv:ssä

Viestin lähetti bisnesman
MTV3 ei päätä ketä erotetaan ja ketä ei

Se onkin Jatkoajan tehtävä!

Hyvä The Pena!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Eilen pidetty mainetta yllä Huittisissa.
Koska paikallinen juottola ei tunnustaunut grapan ystäväksi, päätin kostaa heidän ilkeytensä herättämällä lähiseudun asukkaat. Varmasti muistavat kello kahden jälkeen yöllä huudetut IFK-huudot. Sportissa olleet muistanevat äänen tasoni siellä. Todennäköisesti avoimella alueella ääni kuului vielä hieman lujempaa.
Päädyin tähän ratkaisuun, koska en epähuomiossa muistanut ottaa yhtään hevosenpäätä mukaan. Ensi kerralla muistan toimia protokollan mukaan.

Illan hyväksi työksi voidaan laskea viehättävän neidon suojeleminen joltain limaiselta ahdistelijalta.
Huonoksi taas se, että vedin röökiä elämäni ensimmäisen kerran. :(
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Loistavaa Pena. Miehemme on avannut sanaista ruumisarkkuaan mainittavalla tavalla Hokinaitissa. Niin sitä pitää.

Hyvää toimintaa myös beeykköseltä - ja muistan toki äänesi volyymin hyvin. Niin muistaa myös Sportin henkilökunta.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag


Hyvää toimintaa myös beeykköseltä - ja muistan toki äänesi volyymin hyvin. Niin muistaa myös Sportin henkilökunta.
Henkilökunta, joka ei päästänyt sivulle sotkenutta enää Pikkujouluihin. Ei,vaikka kerroin olevani ÄTPPOMK:n jäsen ja yksityistilaisuutemme olevan kesken. Vittu mitä touhua!
Ensikerralla MÄ en lähde kyllä vapaaehtoisesti pihalle. Ja kaadan vielä tuplasti enemmän tuoppeja.

PS. Onko ÄTPPOMK-klubilla tilaisuutta kauden viimeisessä(kö) JOK-IFK pelissä tai sen jälkeen? Olisi nimittäin käyttöä sellaiselle tilanteelle ;)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tuttua penailua tv:ssä

Viestin lähetti bisnesman
The Pena antoi lausuntoja hokinaitille:
- Linja tulee jatkumaan, muutama vahvistus kiikarissa
- MTV3 ei päätä ketä erotetaan ja ketä ei

VOI HERRAJUMALA TUOTA PENAA! =D

Joo mikäs vikana?

Pena nöyryytti Anun suohon, josta tämä poika ei noussut. Voisin vain kuvitella väittelyn kyseisten kavereiden kanssa, jossa Anu pissisi housuunsa nopeasti, Penalla on karismaa, itsekin sain Penan tiukemmille ihan irl, kyllä siinä on sitä karimaa, kuin Clint Eastwoodilla.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Henkilökunta, joka ei päästänyt sivulle sotkenutta enää Pikkujouluihin. Ei,vaikka kerroin olevani ÄTPPOMK:n jäsen ja yksityistilaisuutemme olevan kesken. Vittu mitä touhua!
Ensikerralla MÄ en lähde kyllä vapaaehtoisesti pihalle. Ja kaadan vielä tuplasti enemmän tuoppeja.

PS. Onko ÄTPPOMK-klubilla tilaisuutta kauden viimeisessä(kö) JOK-IFK pelissä tai sen jälkeen? Olisi nimittäin käyttöä sellaiselle tilanteelle ;)

Hei nyt tupakiinni mä koulutan sua, vielä oppilas ;)

Meillä on absoluuttinen Penailun vapaus, toki se ei toteudu ravintoloissa, kunnen hallitsetn niitäkin ;)

Ristelylle olet tervetullut, ellet jopa toivottu, annan, vaikka paikkani...Grappa paikan.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti B1
Eilen pidetty mainetta yllä Huittisissa.
Koska paikallinen juottola ei tunnustaunut grapan ystäväksi, päätin kostaa heidän ilkeytensä herättämällä lähiseudun asukkaat. Varmasti muistavat kello kahden jälkeen yöllä huudetut IFK-huudot. Sportissa olleet muistanevat äänen tasoni siellä. Todennäköisesti avoimella alueella ääni kuului vielä hieman lujempaa.
Päädyin tähän ratkaisuun, koska en epähuomiossa muistanut ottaa yhtään hevosenpäätä mukaan. Ensi kerralla muistan toimia protokollan mukaan.

Kyllä, muistan äänesi tason, joten olen vakuuttunut mission onnistumisesta. Ja kunnon Penailun hengessä päätit tietty pitää IFK-fanien "hyvää" mainetta yllä, etkä suinkaan Ilveksen...:)

Hyvää työtä, kiitos!
 
Ny on sit taas Penailtu...

Kunnianarvoisa johtokunta. Tällä päivämäärällä sivullekirjoittanut esittää hakemuksensa tämän KuKluxKlanianiakin pahamaineisemman salaseuran jäseneksi seuraavin perusteluin:

a.) viimekesästä lähtien olen kyseisen klubin toimintaa seurannut, mutta aina on ollut parempaa tekemistä liittymisen sijaan

b.) tulin juuri baarista ja illan Tampereen London Pubissa käytin elvistelemällä jokaiselle vastaantulijalle Bomfunk-miehet mukaanlukien kertomalla olevani Suomen single-listan nelosen eli Negativen miksaaja.

c.) kyseisen illan kulut rahoitin pankkikortilla jossa saldona oli 28,00 eur ja kuitteja ynnäämällä pääsin juuri taksit mukaan lukien sellaiseen 137,00 euron loppulaskuun. Mites tilinylitys muuten on sanktioitu,kusiks mun tuleva asuntolaina...

d.) Suureksi harmikseni olen todennut, että Tappara on viime-aikojen otteillaan tiputtanut itsensä The Pena Trophy-kisasta pihalle. Ne perkeleet osaa sittenkin pelata... Havaitsin harmikseni, että Hifk-miesten miitinki on buukattu samalle päivälle kuin Hämeenlinnassa tapahtuva sessio. Saanks mä penailla kerrankin kunnolla ja ottaa katteettomalla pankkikortilla taksin Hämppälinnasta Hadankaaan, edellyttäen, että ootte vielä siellä... Jos ette ole, otan Penailun henkeen yösijan lähimmästä lehtiroskiksesta. Tuttu paikka nimittäin, oon ennenkin käyny lukiokaverin vieraana bailaan ja eksyny... Is that Penailu or what???

-Buddy
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Edellisen viestin kirjoittajan toiminta on mielestäni ollut varsin Penamaista, eli käytös ollut särmikästä ja suorapuheista sekä arvonsa tuntevaa. Ensimmäisen kohdan "parempi tekeminen" ei avaudu, mitä se voisi olla mutta ei se mitään. Ehkä "sulla ei ole ollut käyttöä tämän tyyppiselle klubille" ja vaikka omien virheiden myöntäminen ei Penailun peruspilareihin kuulukaan, omasta puolestani näytöt tukevat ainakin vakavaa harkintaa jäseneksi ottamiselle. Suosittelut eivät minulle sinänsä kuulu, koska en ole ylimmän johdon jäsen, mutta Penailun hengessä suosittelen silti.

Varsinainen asiani oli, että ilolla olemme saaneet seurata klubimme erään ulkojäsenen kunniakasta toimintaa viime aikoina. Kyseessä on tietysti allekirjoittaneen esittelemä ja JHagin hyväksymä aatelisjäsen Sir Alex Ferguson, jonka luotsaama joukkue isosta budjetistaan huolimatta ei taida voittaa tänäkään vuonna pokaalin pokaalia, jos ei ihmeitä tapahdu. Maalivahti Barthezin toiminta on, jos ei nyt ihan drapermaista, niin heikkotasoista kuitenkin. Antti Niemi on ollut kenties koko liigan paras veskari, mutta viskin juonnin keskellä ei faksin ääni kuulunut ja Sir Alex oli pari tuntia myöhässä Southamptonin napatessa miehen. Särmikkään käytöksen ja asioiden suoraan sanomisen sai kokea itse David Beckham, jonka otsaan kolahti särmikäs futiskengän nappula. Kuten puheenjohtaja JHag hyväksymisviestissään totesi, Sir Alex on todellinen dinosaurus.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Juu, kyllähän Buddyn kaltaiselle herrasmiehelle on paikka Klubissamme. Hakemus oli koruton ja epälooginen eli loistava.

Sir Alexin lisäksi olisi kyllä käyttöä jollekin muullekin aateliselle. Vahva ehdokas on Sir Bob Geldof, joka kysyi kuulemma ensimmäisessä Band Aid -tapahtumassa -tai jossain sen liepeillä järjestetyssä tilaisuudessa- Madonnalta: "Who the fuck are you?"

Muita mainittavia tekoja maailmalta on tuottajalegenda Phil Spectorin toiminta: ilta ravintolassa, sieltä isketään nainen ja illan päätteeksi ammutaan tämä. Siinä tuli koko avioliitto pikana; seurustelu, yhteiselo ja lupauksen "till death do us apart" pitäminen. Toivottavasti kyseessä oli edes feministi?

Noh, jopas oli mautonta. Hyi mua. Menen juomaan viiniä.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Ny on sit taas Penailtu...

Viestin lähetti Buddy Langwitz

c.) kyseisen illan kulut rahoitin pankkikortilla jossa saldona oli 28,00 eur ja kuitteja ynnäämällä pääsin juuri taksit mukaan lukien sellaiseen 137,00 euron loppulaskuun. Mites tilinylitys muuten on sanktioitu,kusiks mun tuleva asuntolaina...

Ei se mitään meinaa. Tili tykkää siitä, että se ylitetään. Itse olin juuri neljä päivää stadissa juopottelemassa, vaikka tilillä ei ollut lähtiessänikään kuin 60 euroa. Onneksi tänään on tullut opintotuki, niin tilini saattaa olla taas plussalla. Kyllä kelpaa tänään lähteä laskiaista viettämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös