ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 326 456
  • 2 488

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Penailenksmä vaan..

Perjantai:
Lähden töistä 3 tuntia etuajassa. Junamatkalla 80% vodka ja jaffa kirvoittavat kielenkannat laulamaan radionova-iskelmiä. Vaikka niistä ei kovin kauniita tullut. Sanat kun ovat varsin härskit..

Vihdoin saavun Tikkurilaan, josta ystäväni veli Tatzka tulee hakemaan juopuneen juontajan. Kilttinä poikana maksan paikallisjunalipunkin. Ihan turhaan.

Vihdoin ja viimein olemme jaffalassa, jonne saavumme sittenkin taksilla. Myöhässä tietenkin. Itse ottelusta ei ole muistikuvia, mutta se lienee parempi näin.

Matsin jälkeen TAAS taksiin ja kohti Kalliota. Tällä kertaa kuulen, että taksissa ei saa juoda olutta. Kuulemma sakot tulee jos poliisit näkee. Pari bisseä Kalliossa ja matka jatkuu kohti Sport Academyä, sitä paikkaa joka ei huolinut mua takas sinne pikkujouluihin. Sportista soitan paljon puheluita, mm. viisi kertaa eräälle neidolle. Penailevaan tapaan ei muistikuvia kommenteista. Kuten ei siitäkään miten päädyn yöpaikkaani. Ei se mitään..

Lauantai:
Herään Kalliosta, pikasuihku ja kohti Espoota. Eksyn Lippulaivaan ja erehdyn ostamaan uuden puhelinliittymän ja LASTEN AURINKOLASIT! Mitä mä niillä teen? Illalla pitää olla haastattelu ja illanviettoa, mutta suunnitelmat menee uusiksi kun penailukaveri sammuu ja täten en tiedä minne pitää mennä. Osoitteena tuntematon.

Paikallisessa baarissa kaksi viehkeää neitoa kysyy "kelpaako seura?". Sukulaispoikani heittää tylyn onelinerin: "painukaan helvettiin!". Miksi, oi miksi, tähän ei olisi varaa. Ilta päättyy naapuriseurueen vittuiluun. Tytöt ei olleet tottuneet pakkeihin..Ei se mitään..

Sunnuntai:
Herään Espoosta. Minulla on darra. Kolmelta pitää olla haastattelemassa peluria. En taida syödä mitään. On sen verran nihkeä olo. Saavun haastattelupaikalle. Siellä minua odottaa henkilö jolla on viesti: "xxx myöhästyy mut tilaa mitä haluat, hän maksaa". Tilaan Cokiksen. Haastateltava saapuu ja tajuan että haastattelua ei voida tehdä ravintolassa. Liikaa melua. Menen syömään naapuripöytään jossa siskoni odottaa minua uuden miesystävänsä kanssa. Ruoka ei maita, otan sen mukaani.

Vihdoinkin haastateltavan luona. Mutta, mitä vittua minä kysyn häneltä? "Mitä sä haluat mun kysyvän sulta?". No, yhdessätuumin saamme haastattelun kasaan. On aika palata Tampereelle.
Junassa huomaan että bussikorttini jäi Helsinkiin. No, ei se mitään... Kotona minua odottaa Viivi. Se raukka on ollut viikonlopun yksin ja janoaa läheisyyttä. En nuku montaa tuntia. Vaikka olisin unen tarpeessa.


Maanantai:
Poden syvää morkkista. Miten vitussa mä saan shown kasaan. Luotan ammattitaitooni ja naps, hyvää tulee. Elämää suurempaa viihdettä. Vittu mä oon hyvä!
Kotona minua odottaa lappu. Tietokoneeni on saapunut. Haen sen ja alan säätämään. Klo 23 huomaan että ostin koneen ja hajoitin koneen.
Ei se mitään...Nukun tämänkin yön huonosti.

ONNEKSI TIISTAI ON TOIVOA TÄYNNÄ: Teosto janoaa selvityksiä kaksi viikkoa sitten tehdystä showsta. Vitustako mä muistan mitä oon soittanu. Onneksi on olemassa valokuvan tarkka muisti. Ei muuta kuin penkomaan levyarkistoa..

Niin, onko Penailu sitten mukavaa jos sitä sattuu kokoajan?

Ja uskaltaako sinne IFK miittiin edes tulla tällä tuurilla..? ;)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Penailenksmä vaan..

Viestin lähetti bisnesman
Paikallisessa baarissa kaksi viehkeää neitoa kysyy "kelpaako seura?". Sukulaispoikani heittää tylyn onelinerin: "painukaan helvettiin!". Miksi, oi miksi, tähän ei olisi varaa. Ilta päättyy naapuriseurueen vittuiluun. Tytöt ei olleet tottuneet pakkeihin..Ei se mitään..


Jos tarkoitat tällä paikallisella jotain Kallion monista eri pintapaikoista, niin saisit olla pirun tyytyväinen että sukulaispoikasi sai häädettyä ne " neitoset" veke.
Niin kuin JHag toisessa ketjussa toteaa, on kutinoita jotka eivät lähde pois edes apteekista saatavilla voiteilla.

Ja syy siihen miksi nämä "neitoset" eivät olleet tottuneet pakkeihin, oli se, että he ovat koko elämänsä(noin 60vuotta) pelehtineet hyökkääjien kanssa!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Penailenksmä vaan..

Viestin lähetti Kalkun rusakko
Jos tarkoitat tällä paikallisella jotain Kallion monista eri pintapaikoista, niin saisit olla pirun tyytyväinen että sukulaispoikasi sai häädettyä ne " neitoset" veke.
Niin kuin JHag toisessa ketjussa toteaa, on kutinoita jotka eivät lähde pois edes apteekista saatavilla voiteilla.

Ja syy siihen miksi nämä "neitoset" eivät olleet tottuneet pakkeihin, oli se, että he ovat koko elämänsä(noin 60vuotta) pelehtineet hyökkääjien kanssa!
Täsmennän. Espoonlahdella oltiin.
Tytöt taisi olla nipinnapin täysi-ikäisiä.
Penailuunhan kuuluu, että laitetaan homma överiksi. Eli kaikki "sopivanikäiset" dumpataan tylysti ja haetaan tukea ja turvaa speksien ulkopuolelta, molempiin suuntiin katsoen.
Näin ollen tuo 60 vuoden pelehtimiskokemuskaan ei olisi aiheuttanut vastaavaa tyrmäystä..
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
bisnes:
Juu, ne Kallion kuppiloiden daamit ovat ihan kivoja petikumppaneita, jos et häiriinny esileikkeihin liittyvien rituaalien, kuten riisumisen, yhteydessä kuuluvasta rytmikkäästä tuulipuvun kahinasta. Suosittelen kuitenkin varmistamaan jo kapakassa, että sukupuoli on haluttu, sillä ei näistä Badding Somerjoen näköisistä raajarikoista, joita siellä pyörii, aina oikein tiedä.

Muuten sulla on ihan hyvät penailuelkeet. Miksi jäit muuten stogesta jo Tikkurilassa, jos olit menossa Kallioon / Espooseen? Tai no, ehkä mä en haluakaan tietää.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
bisnes:
Juu, ne Kallion kuppiloiden daamit ovat ihan kivoja petikumppaneita, jos et häiriinny esileikkeihin liittyvien rituaalien, kuten riisumisen, yhteydessä kuuluvasta rytmikkäästä tuulipuvun kahinasta. Suosittelen kuitenkin varmistamaan jo kapakassa, että sukupuoli on haluttu, sillä ei näistä Badding Somerjoen näköisistä raajarikoista, joita siellä pyörii, aina oikein tiedä.

Muuten sulla on ihan hyvät penailuelkeet. Miksi jäit muuten stogesta jo Tikkurilassa, jos olit menossa Kallioon / Espooseen? Tai no, ehkä mä en haluakaan tietää.

Tuulipuvun kahina on tuttua. Muistanet sen opettavaisen tarinan, jonka kerroin laivalla. Kun melkein luulin sitä yhtä laivalla seilannutta tanttaa samaksi naiseksi, jonka luokse eksyin.
Se stoori missä vanha juoppo kyseli kortonkeja. Stoori jossa sain kävellä kilometrikaupalla ilman takkia, taksiraha kourassa =)

Tikkurilaan jäin, koska minulla oli siellä "tapaaminen". Pelimies olisi mennyt Pasilaan, mutta penailija kävi huomaamassa, että maalimestan Ärrällä ei tampereen miehen kortille ole käyttöä. Eivät myyneet bisseä Visa Electronilla.

Asiat alkavat järjestyä, siispä ensi viikonloppuna uusiksi!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mieto alert!

Itse The Pena on tänään esillä HS:n puolensivun jutussa ja kuvan perusteella hyvässä vedossa. Takatukka liehuu tuulessa.

Itse juttu on aika mietoa peruspenaa, sillä The Penalta on tulossa vielä todellisiakin uutispommeja tänä keväänä. Jotain hykerryttävää siellä oli kuitenkin:

-jos HIFK olisi pudonnut playoffeista, olisi HIFKin toimistolla lapioitu lantaa maanantaiaamuna koko organisaation tasolla

-lopetin kuntoilun vuonna -92 ja nyt maksan (sydänvaivat) tyhmyydestäni hintaa

-en polta, rasva ei kuulu ruokavaliooni. Ennen meni röökiä kolme (!) toppaa päivässä!

Käykäähän tsekkaamassa.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vanha Alert

Tappiollisen Pelicans- ottelun jälkeen viikko sitten Janoisessa Lohessa tönittiin ilmeisesti Penttiä ja sitten olen kuulemma puolustanut häntä. En muista asiasta mitään, mutta jos kaverini moista väittää, niin uskottavahan se on. Kummallista mite tuo ÄTPPOMK-laisuus on painunut jo niin lujasti selkäytimen jatkeeseen, että umpitunnelissakin refleksit pelaavat.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Re: Vanha Alert

Viestin lähetti werther
Tappiollisen Pelicans- ottelun jälkeen viikko sitten Janoisessa Lohessa tönittiin ilmeisesti Penttiä ja sitten olen kuulemma puolustanut häntä. En muista asiasta mitään, mutta jos kaverini moista väittää, niin uskottavahan se on. Kummallista mite tuo ÄTPPOMK-laisuus on painunut jo niin lujasti selkäytimen jatkeeseen, että umpitunnelissakin refleksit pelaavat.

Ihailtavaa valveutuneisuutta! Ja paremmaksi asian tekee, ettet muista siitä yhtään mitään. Samaan aikaan siis puolustit Penaa ja penailit itsekin! Kyllä toi olisi mielestäni jonkinlaisen kunniamerkin paikka.

Hyvin on ehdollistamiseen perustuva koulutus mennyt jäsenille perille, kun ihan refleksinä Penaa puolustetaan. Pavlovin koirat eivät ole enää mitään. Ne on Penan koirat jotka nyt puree...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ihmettelen?

Olenko tietämättäni syyllistynyt Penan tönimiseen vai mistä lie johtuu, että ulko-oveeni oli naulattu - luit oikein - korvista aasin irtileikattu pää.

Vai onko tämä jonkun The Pena-vastaisen henkilön yksinäinen protesti ja hyökkäys ÄTPPOMK klubilaista vastaan?

Minne voin hyökätä jos tämä olikin vihulaisen provokaatio? Kertokaa...

nimim. aina valmiina.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ihmettelen?

Viestin lähetti vlad
Olenko tietämättäni syyllistynyt Penan tönimiseen
ÄTPPOMK:n jäsenistöllä tuntuu nyt olevan mopossa kahvat kaakossa, sillä kukaan ei muista tehneensä yhtään mitään, mutta koko ajan tehdään jotain, josta sitten jälkikäteen muistutetaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Ihmettelen?

Viestin lähetti vlad
Olenko tietämättäni syyllistynyt Penan tönimiseen vai mistä lie johtuu, että ulko-oveeni oli naulattu - luit oikein - korvista aasin irtileikattu pää.


Oliko se nyt ihan varmasti aasin pää? Ettei kyseessä ollut kuitenkin jänis? Pupullahan on myös pitkät korvat ja samantyyppinen mustavalkoinen raidoitus naamataulussaan kuin aasillakin. Vai oliko ne täpliä?

Muuten olen sitä mieltä, että tuossa vladin tapauksessa täytyy olla kyse jonkun kateellisen naapurin provokaatiosta. Asuuko naapurustossasi kenties joku Detroitin punakonetta inhoava hyypiö? Jos asuu, niin menepäs soittamaan tyypin ovikelloa... kämpästä löytyy takuulla päätön aasi.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Ihmettelen?

Viestin lähetti Predator
Oliko se nyt ihan varmasti aasin pää? Ettei kyseessä ollut kuitenkin jänis? Pupullahan on myös pitkät korvat ja samantyyppinen mustavalkoinen raidoitus naamataulussaan kuin aasillakin. Vai oliko ne täpliä?

Älä sinä vanha krapulaveikko ihmettele mustavalkoisia raitoja! Pitäähän aaseissakin jotakin hyvää olla. Tuo on oikein hyvä väriyhdistelmä - vaikka kumikaan ei väri olekaan. Tuliko nyt penailtua tarpeeksi tähän viestiin, mitä?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Ihmettelen?

Viestin lähetti Oloneuvos
Älä sinä vanha krapulaveikko ihmettele mustavalkoisia raitoja! Pitäähän aaseissakin jotakin hyvää olla.

HAA, nytpä minulla ei olekkaan krapulaa!

Muuten, onko siellä Turussa paljonkin mustavalkoraidallisia aaseja?

PSST: Onko The Klubin Turun osaston hevosenpäävarasto tyhjentynyt? Jos on, niin Helsingin osaston varastosta voisimme teille lainata muutaman. Nimittäin sellaista tilannetta ei saa päästä syntymään, että hepan pläsit ovat finito juuri silloin kun tullee yllättävä tarve lähettää koninkuonoja maisemiin, esim. Ruissaloon tai muuten vaan suloiseen Saloon.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Re: Ihmettelen?

Viestin lähetti Predator
HAA, nytpä minulla ei olekkaan krapulaa!

Muuten, onko siellä Turussa paljonkin mustavalkoraidallisia aaseja?

PSST: Onko The Klubin Turun osaston hevosenpäävarasto tyhjentynyt? Jos on, niin Helsingin osaston varastosta voisimme teille lainata muutaman. Nimittäin sellaista tilannetta ei saa päästä syntymään, että hepan pläsit ovat finito juuri silloin kun tullee yllättävä tarve lähettää koninkuonoja maisemiin, esim. Ruissaloon tai muuten vaan suloiseen Saloon.

Älä sure! Kyllä sen jo aamuksi varmaan saat hoidetuksi, no hätä.

Kyllä niitä on tuolla Ruissalon suunnalla silloin tällöin vailahdellut - niitä mustavalkoisia aaseja meinaan.

Kiitos vaan tarjouksestasi. Emme me noita charmenturpia ole erityisemmin täällä tarvinneet, sillä kukaan ei ole katsonut asiakseen vinoilla enää Penalle. Täällä löytyy kovempia kohteita omasta takaa, joten ei ole tarvetta käydä vieraissa, ju nou.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Re: Ihmettelen?

Viestin lähetti Oloneuvos
Älä sure! Kyllä sen jo aamuksi varmaan saat hoidetuksi, no hätä.


Mistä sä tiesit? Tässä vaiheessa Mertaranta sanoisi notta "kaiken muun hyvän lisäksi hän on myös ennustaja". Meinaan että projekti kissanpaskan maun suuhun saamiseksi huomisaamuksi on jo oikeestaan alkanut. Vai lasketaanko yksi III-kalja spagetin kaa juotuna humalahakuiseksi nauttimiseksi? Oho, tulipas taas paljon seksiä mukaan. Pervo mikä pervo.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Re: Ihmettelen?

Viestin lähetti Predator
Oliko se nyt ihan varmasti aasin pää? Ettei kyseessä ollut kuitenkin jänis? Pupullahan on myös pitkät korvat ja samantyyppinen mustavalkoinen raidoitus naamataulussaan kuin aasillakin. Vai oliko ne täpliä?

Muuten olen sitä mieltä, että tuossa vladin tapauksessa täytyy olla kyse jonkun kateellisen naapurin provokaatiosta. Asuuko naapurustossasi kenties joku Detroitin punakonetta inhoava hyypiö? Jos asuu, niin menepäs soittamaan tyypin ovikelloa... kämpästä löytyy takuulla päätön aasi.

Kyllä se aasin pää oli, tai luulisin niin. Ei se kuitenkaan jänis tai rusakko ollut mutta muulille se pää on voinut kuulua.

Löysin epäilyttävän oven tästä naapurustosta, joten nyt ovessa on aasinpään mentävä aukko. Tokkopa naapurit tykkäävät pahaa siitä? Tosin pää on nyt kieletön, leikkasin sen nimittäin irti ja paistoin pannulla. Hyvää oli, joskin hivenen kuivakkaa.

Kyllä aasi aasin tuntee!

vlad#16.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ihmettelen?

Viestin lähetti Predator
Mistä sä tiesit? Tässä vaiheessa Mertaranta sanoisi notta "kaiken muun hyvän lisäksi hän on myös ennustaja".

Pervo juu. Kait koira koiran tuntee. Kun tuon aamuisen taipumuksesi tiedän kertomasi perusteella, niin neuvoisin siirtymään pikaisesti riisiin. Siitä pääsee mukavammin eroon aamulla.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ihmettelen?

Viestin lähetti Oloneuvos
Pervo juu. Kait koira koiran tuntee. Kun tuon aamuisen taipumuksesi tiedän kertomasi perusteella, niin neuvoisin siirtymään pikaisesti riisiin. Siitä pääsee mukavammin eroon aamulla.

Riisiin? Ei onnistu, sillä perinteisesti jääkiekkoilija/fani syö ennen peliä pastaa. Riisi tietysti saattaa aamulla lentää kuin varpusparvi, mutta en minä sellaista halua kokea. Kankkusessa (ai niin, ethän sinä edes tiedä mikä kankkunen on) on paljon kivempaa kun mahan pohjalle ja suolen mutkiin on parkkeerattu timmi klimppi pastaa... se nimittäin ei sieltä syvyyksistä liikahda mihinkään, ei ylä eikä alakautta. Ja se on kiitollinen olotila, se. Tämähän koskee ainoastaan minun aineenvaihduntaani, enhän minä voi tietää millaisia läpipaskoja jotkut muut mahdollisesti ovat.

PS: The Raimokin on kertonut syövänsä AINA ennen peliä pastaa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ihmettelen?

Viestin lähetti Predator
The Raimokin on kertonut syövänsä AINA ennen peliä pastaa.

Ymmärrän köhän. Aloin juuri itsekin hankkiutua hauskaan olotilaan apunani Bacardin tumma rommi ja Pepsin kolajuoma. Valmistautuminen selkäsaunan kuunteluun Hameenlinnasta nääs. Kannattaa sinunkin varautua illan matsiin jollakin muulla, kuin pelkillä hevonpäillä ja kolmoskaljalla. Saattaapi kauden penailunne jatkua onnellisissa merkeissä, kuten meidänkin.

T. Kohtalotoveri ilman krapulaa
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ihmettelen?

Viestin lähetti Oloneuvos
Ymmärrän köhän. Aloin juuri itsekin hankkiutua hauskaan olotilaan apunani Bacardin tumma rommi ja Pepsin kolajuoma.

Bacardi! Sä olet soulmate! Minulla on illan "menyyssä" väritöntä Bacardia Colan kera! Muuten, voiko tummalla Bacardilla tehdä Cuba Libren? Ennenkuin tässä päässä tietokonetta alkaa "some serious drinking", niin laitan sulle Ennustaja Raakkelin varmat tiedot illan Tepsin ja IFK:n peleistä:

HPK-TPS 0-2

Maalintekijät: 0-1 Hannu Virta, 0-2 Kari Jalonen (Seppo Lindström 2 min. huitominen, Timo Nummelin 2 min. yleinen kuikuileminen)


Jokerit-HIFK 0-3

Maalintekijät:

0-1 Vopat
0-2 Vopat
0-3 Vopat

... ou jea... tällaista tekstiä ilman viinaa... mitähän näytölle ilmestyy öbaut neljän tunnin ja yhden rommipullon jälkeen...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ihmettelen?

Viestin lähetti Predator
Bacardi! Sä olet soulmate! Minulla on illan "menyyssä" väritöntä Bacardia Colan kera!

No helvata, helvata! Niin oli minullakin sitä väritöntä, mutta kun se otti ja loppui. Piti siirtyä seuraavaan.

Naantalilainen hevonpäitä meille toimittavan ratsutilan isäntä Rauli Tammelin on alkuun ratkaisevassa roolissa. Numero taitaa olla 16. Veikkaan häntä illan voittomaalin tekijäksi Hannu Jortikan syötöstä. Maalia tarkistetaan kristallipallosta katsoen nyt videolta....jeee! 0-1! Ensimmäisen pistää Öystilän Jokke längistä ja syöttäjäksi merkataan Kiilin Lasse. Arto Kaunonen istuu vitosta, joten se oli alivoimamaali. Peli päättyy 1-2. Kerhon lohdutusmaali lipsahtaa Pappa Lindströmiltä omiin, shit happens!


Teidän pelissänne Timo "Tumba" Turunen vie pellehermannit ensin 1-0 johtoon, mutta Harri Linnonmaa tasoittaa valtavalla lämärillä Rauli Solmanin längistä. Esa Villenisä Peltonen tekee sitten hattutempun ja peli on kahden erän jälkeen 1-4. Viimeisessä erässä Lalli muistelee menneitä boxissa ja laullaa Jo Karjalan kunnailla lehtii puun. Yleisö liikuttuu kyyneliin. Peli päättyy 1-4, mutta kristallipalloon ilmestyi äkkiä Stig Wetzellin kuva... onko Hiihtoliitto sittenkään kiinni The Trophyssä???

See the next episode of ...Soap!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Eilen the klubilaisten seurue kokoontui "ottelun" jälkeen Hotelli Pasilan ravintolaan, jossa tönittiin voimakkaasti Apea. Meidän itsemme toimesta. The Penaa olimme tippa linssissä ja linssit huurussa nostamassa takaisin aitioon jo tiistaiksi, jos ne siellä HIFKin hallituksessa tekevät huomenna viisaan päätöksen? Illan mittaan juotiin ravintolan ainoa pullo grappaa, lisää ei luvattu tilata, kun menekki on kuulemma huono. Jossain vaiheessa pohdiskeltiin jonkun kanssa, että mahdollinen The Penan paluu HIFKin aitioon nostaa automaattisesti klubin hälytysvalmiutta. HIFKin valmentajaa nimittäin tönitään perinteisesti todella paljon.

Illan mittaan suunnittelimme myös ravintolaan uuden, luonnonsuojeluhenkisen menun. Erikoisuuksista mainittakoon bambipizza ja pandasalaatti.

TPS = Trophy Pysyy Stadissa
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Eilen the klubilaisten seurue kokoontui "ottelun" jälkeen Hotelli Pasilan ravintolaan, jossa tönittiin voimakkaasti Apea. Meidän itsemme toimesta. The Penaa olimme tippa linssissä ja linssit huurussa nostamassa takaisin aitioon jo tiistaiksi, jos ne siellä HIFKin hallituksessa tekevät huomenna viisaan päätöksen? Illan mittaan juotiin ravintolan ainoa pullo grappaa, lisää ei luvattu tilata, kun menekki on kuulemma huono. Jossain vaiheessa pohdiskeltiin jonkun kanssa, että mahdollinen The Penan paluu HIFKin aitioon nostaa automaattisesti klubin hälytysvalmiutta. HIFKin valmentajaa nimittäin tönitään perinteisesti todella paljon.

Illan mittaan suunnittelimme myös ravintolaan uuden, luonnonsuojeluhenkisen menun. Erikoisuuksista mainittakoon bambipizza ja pandasalaatti.

TPS = Trophy Pysyy Stadissa

Toivotaan, että itse The Pentti olisi tiistaina aitiossa vahatuineviiksineen, komentamassa jätkiä. Ykköskenttänä penailisi luonnollisesti Kaikkonen, Vopat, Kantor, nicke olisi mailapoikana.

Kiitoksia muuten Hotelli Pasilaan, sille tarjoilijalle, joka kävi hakemassa Grapan luultavasti omista kokoelmistaan, uro teko, joka antoi illalle aivan uutta nostetta. Mieli avartui ja kevään ruokalista onkin tulossa pian luvassa todellisia herkkuja, vihreät ja GreenPeace suosittelevat. Jhag antoikin jo esimakua listasta, mutta lisätään vielä muutama.

Mihin muuten listalta unohtui sinivalas suikaleet ja Saimaannorppa pullat?

Illasta kiitolset upealle seurueelle, joka edusti faneja loistavasti ja Pasilassakin nähtiin kerrakin sivistyneitä illastajia. Tiistaina korkataan sitten kauden päättäjäisiksi Grappani, tervetuloa maistiaisille.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti JHag
TPS = Trophy Pysyy Stadissa

Suomen kansa otti sitten oikein kunnon kirin ja hilautui rakastamansa Hiihtoliiton rinnalle ja nousussa ohi. Nyt kun hauskan nimenvaihdoksen Maalaisliitosta Keskustapuolueen kautta Suomen Keskustaksi käynyt MTK:n poliittinen siipi on taas vallankahvassa, on valtakunnassa odotettavissa todellinen penailun aalto. Eiköhän Hiihtoliiton valtionapu tuplata saman tien?!

HIFK = Hiihtäjät Ilman Fyrkkaa Kisoihin!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Tatzka

Mihin muuten listalta unohtui sinivalas suikaleet ja Saimaannorppa pullat?


Aijai...nyt lähti tuo muusikonrentun näköinen penailija väärälle linjalle. Valaat on suojeltu laji, niitä ei kelpuuteta ruokalistalle.
Jos tälläistä tapahtuu, niin silloin lähtee kaksi kaljupäätä liikkeelle. Ensin käydään hevosenpäävarastolla, sitten mennään kyseistä ruokalajia tarjoavan ravitsemusliikkeen sisätiloihin.
Lopun voitte kuvitella.
Saimaannorpalla voitte tehdä mitä lystäätte, aivan sama.

Valaat pitää huolta omistaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös