ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 630
  • 2 492

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Juu, yritimme parhaamme mukaan kouluttaa Jet Acea. Pakotimme hänet katsomaan tappeluvideoita (esim. Mäkiaho vs Ahola) monta tuntia. Jet Ace piti kuitenkin miehekkäästi puolensa ja mielipiteensä meidän hurjien ja arvaamattomien ifk-fanien joukossa koko illan.

Koffeista tehtiin tosiaan hylsyjä. Kiitokset Seniorille vielä kerran vieraanvaraisuudesta ja muillekin tietysti paikallaolosta + Oloneuvokselle terveisiä. Turun tarkkailumatkan yksityiskohtia jäämme odottamaan mielenkiinnolla.

Jet-Ace

Jäsen
Re: Raportti epävirallisesta kesäkokouksesta

Viestin lähetti Senior
Klubin keskikesän epävirallinen summauspalaveri tuli sitten pidettyä allekirjoittaneen terassilla JHagin, JanJ:n, Johanneksen ja Jet Acen voimin. Klubilaisia väitetään rasisteiksi, pervoiksi, rajoittuneiksi ja esim Turkua halveksiviksi, joka väite tuli kumotuksi. Jet Acenkin ollessa paikalla puukot pysyivät tupessa (nipin napin). Ymmärsimme jopa turun murteesta (jonkin) osan. Parista kopasta punaista taikajuomaa tehtiin hylsyjä. Röökattiin, ryypättiin, kiroiltiin, katsottiin tappeluvideoita (joita Jet ei tajua, jos on tasapelitilanne!) ja tähystettiin Nato-kiikarein horisonttiin mahdollisia tönimisiä herkeämättä tarkkaillen. Tzadi-osasto jää mielenkiinnolla odottamaan tarjottua ajatusta syksyn Turun tarkkailumatkasta (onko passit voimassa?). Rouva kirmasi evakkoon pikkuJunior kainalossa, oli siten Kauko Viisas. Jotain rajaahan on naisten ja lasten korvien kestävyydellä. Terden lattia jäi asianmukaiseti tahmeaksi. Klubilaiset hajaantuivat yön valoisina tunteina, kukin eri suuntiin, hyvässä järjestyksessä. Valvonta jatkuu.:cool:
Enää täytyisi tietää mikä on krapula?;)

Esitän julkisen kiitoksen Seniorille upean illan järjestämisestä sekä kaikille paikalla olleille hyvästä seurasta.

Meidän paikalla olleiden lisäksi kokoukseen osallistui sähköisten viestimien avulla Oloneuvos, joka on vetäytynyt saaristoon parantelemaan oluen avulla viime kauden kolhuja, joita kaikesta päätellen riittää.

Mitä tappeluvideoihin tulee, niin minun kuuluikin paheksua videoita koko ajan.
Videoiden pyörittyä tovin muilla paikalla olijoilla alkoi olla sellainen tuijotus, että jouduin hokemaan "en minä tänne tappelemaan tullut". Onneksi se riitti tällä kertaa.

Turun matka tosiaan on syksyllä ohjelmassa ja viimeistään siellä sitten nähdään, kuka tönii ja ketä. Siitä tulee upea keikka ja todennäköisesti kaikkien aikojen örvellys.

Krapula? En tunne koko miestä.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt loppu!

Joko loppuu tuo Pentin töniminen ja loistavan Hedberg-hankinnan arvosteleminen ja jopa vääristelevä, halventava nauraminen tälle asialle. Tai sitten loppuu Oivan ura tässä järjestössä.

Vaadin välittömästi vastausta johtoryhmältä. Sekä anteeksipyyntöjä asian suhteen.

On aika toimia ja te saatanat istutte yhdessä rivissä vihollisen kanssa. Tuommoisia miehiä ammuttiin jatkosodassa selkään, kun he raukkamaisesti pakenivat ryssän puolelle.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
JUMALEISSÖN!!! JANJ ON SIKA! Se vei mun fight-nauhat ja näytti niitä turkulaiselle ja kavereilleen ja hankki respectiä. Nyt pientä poikaa itkettää...

Itseasiassa, harmittaa että tuohon kyseiseen juhlavaan iltaan en voinut osallistua, mutta vastaisuudessa olen vanhojen(!) setien kuulaana oppipoikana ja joskus astun vielä JHagin valtaistuimelle pentti-landiassa, kunhan hänestä maallinen aika jättää :D

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pentteilystä Oivalle ja muillekin

Edelleen muistutan Järjestömme logiikasta; Penttiä HENKILÖNÄ ei saa töniä, sen mainitsin omankin Niclas-viestini alussa. Mutta PENAN HANKINTOJA voi moittia. Varsinkin N.Hedbergiä, joka ei tosin kuulunut Penan ja Frankin suunnitelmiin. Mutta Pena tj:na kantaa vastuun tietenkin.

Olo on kaksinainen: Niclas Hedbergin hankinta on SYVÄLTÄ PERSEESTÄ ja hipoo jopa Aigarsin hankintaa järkevyysasteeltaan. Aigars vie kyllä voiton, sillä hänet hankittiin ykkössentteriksi.

Toisaalta. Hedbergin hankinta on Penailua parhaimmillaan. Täydellistä piittaamattomuutta muiden mielipiteistä: "Vittu mä saignaan kenet mä haluan. Haakana? Meillä ei oo käyttöä sen tyyppiselle kaverille.." Penailua äärimmillään. 125% mokailua.

Aurinkotuulelle ja Oivallekin tiedoksi: meikäläinen puhuu tästä eteenpäin SM-liigaketjun puolella ainoastaan fanin näkökulmasta eikä sotke Klubia sinne. Penaa kommentoin tässä ketjussa. Minut saa ampua, jos tönin Penaa henkilönä siellä liigaketjussa, mutta pidätän edelleen (varsinkin kun olen itse kirjoittanut säännöt:D ) omana ja kaikkien muidenkin jäsenien oikeutena mollata Penan hankintoja, KUN ne siihen aihetta antavat. Raja kulkee Penan henkilössä - jos jotain ei miellytä tuollainen muista piittaamaton öykkäröinti, mitä NH:nkin hankinta oli, hänen on syytä tarkistaa käsityksensä Penailusta. Penailu on elämäntapa.

Senior ja muut: Kiitos tosiaan ja Cairns, minusta meinasi jo eilen aika jättää, kun kuulin Hedbergin hankinnasta. Oman käden kautta siis.

JetAce: Terveisiä Turkkuseen ja me ei tulla sinne sitten tappelemaan...Näyttäkää meille "parhainta taitokiekkoa" -nauhoja; harhautuksia, maaleja, syöttöpeliä, niin voimme siitä jo niin pahoin, että tappelua ei synny;)

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Cairns
JUMALEISSÖN!!! JANJ ON SIKA! Se vei mun fight-nauhat ja näytti niitä turkulaiselle ja kavereilleen ja hankki respectiä. Nyt pientä poikaa itkettää...

Lohduttaako se yhtään, jos kerron, että en saanut tuhman nauhan jälkeen unta?

Toisaalta on ollut niin kauan Hesassa töissä, että mm. murteeni on lähes hävinnyt ja muutenkin Helsingin yöelämä on tutumpaa kuin Turun vastaava. Jospa en siis sittenkään ole ihan aito turkulainen ;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Jet Ace

Toisaalta on ollut niin kauan Hesassa töissä, että mm. murteeni on lähes hävinnyt ja muutenkin Helsingin yöelämä on tutumpaa kuin Turun vastaava. Jospa en siis sittenkään ole ihan aito turkulainen ;)

-öh...ei se ihan totta puhuen ole täysin hävinnyt se Turun koira eli murre;) . Aito turkulainen et kuitenkaan ole, sillä et vaatinut Ressun parhaita tai Mattia ja Teppoa soimaan heti, kun huoneeseen astuit.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paskat välitän

Tässä muutamia kommentteja vuorokauden sisältä.

Trancezz:”Hei pentti! jos luulet, että alan tätäkin herraa puolustelemaan ja ottamaan muiden fanien vihat niskoilleni niin faxaa minulle niin annan tilinumeroni johon voit laittaa asiaankuuluvan korvauksen! ”

Kristian:”Nyt se on virallista: Mikkihiirimäisin ja neitimäisin IFK kautta aikojen alkaa olla kasassa….Mistä muuten Matikainen onnistuu löytämään näin pienikokoiia ihmisiä isoon ja ilkeään IFK:hon?”

Jhag:” Kuten näet, täällä me ollaan kaikki helvetin aurinkoisina ja nöyrinä nuolemassa toistemme ja Pentin ahteria”’

Alex:” Hyvän stuntin Levokarille Pentti löysi. Liigan painavin pelaaja vaihdetaan puolta kevyempään versioon. Kun oikein miettii kuka pelaaja viimeisenä sopii Ifk:n imagoon, niin mieleen tulee heti Hedberg. Uskomaton farssi, mutta päivän parhaat naurut ilman muuta ”

Kauttaaltaan viestit Hifk-ketjussa ovat olleet sillä linjalla, että Hifkin hankinnoista vastaava henkilö on ääliö ja brändin tuhoaja. JHag yritti vastineessaan sanoa, että Pentteily voi olla tuotakin. Aha.

Vallitsevissa olosuhteissa ilmoitan, että en enää tunnusta kuuluvani tähän järjestöön. En kunnioita sitä, enkä toimi sen hyväksi.

Järjestö on lipsunut periaatteistaan, eikä vastaa annettuihin haasteisiin. Johtoryhmä ei nauti luottamustani.

Pentti on suuri henkilö . Hän ansaitsee parempaa. Hävetkää ja kadotkaa - te kurjat luopiot!

Jet-Ace

Jäsen
Re: Pentteilystä Oivalle ja muillekin

Viestin lähetti JHag
JetAce: Terveisiä Turkkuseen ja me ei tulla sinne sitten tappelemaan...Näyttäkää meille "parhainta taitokiekkoa" -nauhoja; harhautuksia, maaleja, syöttöpeliä, niin voimme siitä jo niin pahoin, että tappelua ei synny;)

Voinhan minä sinne terveisiä viedä, kun maanantai-aamun jälkeen sinne tänään menen. Minulla on, tuota, ollut hieman iltamenoja tällä viikolla Hesassa. :D

Taidamme koostaa teille videon Tuokko-Rautee-Kiviharju "parhaat palat", jota sitten katsotaan koko ilta ja yö. Kyllä, ehdottomasti tällainen kasetti pitää koostaa.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Suunnaton helpotus havaita ettei Klubimme arvostettu ja arvossapidetty johto ole livennyt penttiydestä ja penttismistä. Olin jo kaivamassa kaapista esille nailonköyttä päättääkseni päiväni sillä niin kovin järkytin epäilevistä sanoista jotka kohdistuivat Klubimme johtoon ja heidän tekoihinsa. - Onnekseni ehdin lukea tämän mieletäni huojentaneen viestin (JHag kiitokset sinulle) ennen kuin ehdin päättää maallisen vaellukseni.

Mitä taasen tulee Pentin tekemiin valintoihin niin ainakin minä lohduttaudun sillä (vaikken HIFK-fani olekaan) että hän olisi halutessaan voinut tehdä vieläkin huikaisevamman vedon tekemällä tarjouksen josta ei voi kieltäytyä esim. Aleksander Matsijevski'lle tjsp. Kaikki varmaan muistanevat tämän tehohyökkääjän joka pörräsi SaiPa'ssa jokunen kausi sitten numerolla 10... (hirttäkää minut siihen nailonköyteen jos muistan väärin nimen ja numeron ja jos Pentti tämän viestin luettuaan päättää tehdä tarjouksen Aleksander'ille niin vetäydyn vastuusta).

Kunnioittaen,

rivijäsen vlad#16.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oiva, arvostamme päätöstäsi, mutta kehoitamme sinua siitäkin huolimatta vielä kerran lukemaan The Klubin avausviestin. Siinä sanotaan selkeästi, että kun Pentti jotain tekee, hän tekee sen 120%:sesti, MYÖS MOKAILUT.

Tämä ei ole mitään selittelyä, mutta oikeasti ihailen Pentin ääliömäisyyttä tässäkin Hedberg-asiassa. Kyllä, ääliömäisyyttä. Kyseessä on vähintään 120% moka, joka MAHTUU MAINIOSTI Klubimme periaatteisiin. Mutta koska monet klubilaisistamme, kuten allekirjoittanut, ovat myös HIFK-faneja, emme me voi kehua Penttiä tällaisesta hankinnasta, joka on syvältä perseestä. Kyllä, syvältä perseestä.

HIFK-fanius on ainakin minulle niin iso asia, että minulle merkitsee HIFKin pelaajapolitiikka todella paljon. Sen logiikan mukaan, että kaikkinaisen kritiikin Penan pelaajapolitiikkaakin kohtaan tulisi olla kiellettyä The Klubin piirissä, emme olisi voineet koskaan Klubia perustaa. Viime kaudella meillä kiekkoilivat mm. Cipruss, Rajala, Tuominen....joka jätkä sai shittiä niskaansa, eikä se estänyt Klubin perustamista nyt keväällä. Emme siis olleet siinä lapsenuskossa, että Penan mokailut loppuvat. Yksi Hedberg menee aina joukossa, elävästä elämästä muistuttamassa.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHagin viimeisimpään viestiin totean, että kolmikolle Cipruss, Rajala & Tuominen skoolattiin tuossa taannoin, sydämen pohjasta vielä.

Jet Ace, jos menetit yöunesi niin HYVÄ! Seuraavaksi iskemme tajuntaasi Dean Ewenin kokoelman, 3,5tuntia toe-to-toe mäiskettä sekä ne pari ilkeämpää tapausta joissa mies kertoi haastattelussaan.

Mitä fanit vaativat

The Ultimate Truth <-- Mitä Pentti vastasi

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Cairns
JHagin viimeisimpään viestiin totean, että kolmikolle Cipruss, Rajala & Tuominen skoolattiin tuossa taannoin, sydämen pohjasta vielä.

Maltan tuskin odottaa, kun pääsemme nostelemaan maljoja Niclas Goonienäiti Hedbergille. Oikea juoma tähän tarkoitukseen on Keltainen Jaffa

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Nyt loppu!

Viestin lähetti Oiva
Joko loppuu tuo Pentin töniminen ja loistavan Hedberg-hankinnan arvosteleminen ja jopa vääristelevä, halventava nauraminen tälle asialle. Tai sitten loppuu Oivan ura tässä järjestössä.

Oiva, virtuaaliveliseni, sallinet sanan minullekin.

Ei kai se Sinulle ole uutta, että tänne on helppo hermostua ja tuoda pinnallisin ja kärkevin mielipide esille heti tuollaisen uutisen jälkeen? Tai se, että ryhmän mukana on helppo provosoitua? Oli IFK:n hankinta kuka vaan, se menee aina Penan piikkiin. Tässä Hedbergissä minun vaistoni sanoo takana olleen Ape. Mietis nyt taaksepäin aikaa: Penan aiempia hankintoja, niinkuin monessa viestissä on todettu, ovat usein olleet fyysisempiä ukkoja. Pelikyvyistä en nyt puhu. Ja vaikka aluksi tuntuukin, on kritiikki vahvasti kohdistettu myös Hedbergiin henkilökohtaisesti, mutta niin ei välttämättä ole. Onhan meillä ollut pikku-ukkoja aina. Tähän aikaan vuodesta on aikaa miettiä brändejä ja pelityylejä, joten on helppo kaivata, viime vuoden flopin takia, sitä vanhaa kunnon IFK:ta. Rymistelevää ja värikästä. Sitä tässä nyt porukka kaipaa. Kyllä Sinä sen ymmärrät.

Minä en ymmärrä missään hankinnassa muita, kuin IFK:lle ominaisia hankintoja. Eli hankintoja johonkin IFK:lle ominaiseen osa-alueeseen. Hedberg ei ole hankinta minusta mihinkään niistä. Hedbergillä ei korvata ketään, vaan viedään paikka 'omilta'. En ole vielä lukenut / kuullut yhtään järkeenkäypää selitystä hankinnalle. Tämä on jonkin / joidenkin IFK:n hankintatiimiin kuuluvan penailua. Miksei sitä saa tunnustaa tai miksei siitä saa nostaa älämölöä? Eihän silloin puhuta Pentistä, vaan penailusta, jonka on tehnyt Ape.

Kyllä Sinä ymmärrät, jos haluat.

Joten:

Ota se virtuaaliherne pois nenusta ja palaa riviin. Deal?;)

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Senior

Minä ymmärrän sen, että tämä hankinta voi olla Ape-lähtöinen juttu. Sitä en ymmärrä, että tämän hankinnan loka on kaadettu Pentin niskaan sillä tavalla, että saamme vaikutelman, että Pentti olisi Hifkin (kyllä, minäkin arvostan Hifkiä omalla tavallani) tuhoaja ja totaalinen ääliö.

Pelaajakauppoja saa arvioida ja arvostella. Tapa ei ole ollut tällä kertaa korrekti. Jos Pentti olisi tavallinen kuolevainen, niin hänellä olisi paha mieli. Onneksi hän on Pena, joka vitut välittää.

Minä jatkan Pentin puolesta toimimista, mutta en enää tämän järjestön puitteissa.

T: Oiva

P.S. Olen äärimmäisen otettu, että olit kirjoittanut Sinä isolla. Virtuaaliveljeni.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oiva

Kaikesta huolimatta Pena on HIFK Hockey Oy:n toimitusjohtaja, joka viime kädessä seisoo jokaisen päätöksen takana. Myös tämän. Vaikka "alainen" sen olisikin tehnyt. Joten Pena on teknisesti ja juridisestikin vastuussa tästä päätöksestä, olisihan hän voinut jyrätä tj:n EI:n niin, että naapurin kuurokin olisi kuullut. Joten Penan pelaajapolitiikan arvosteleminen (huom! pelkän pelaajapolitiikan!) tässä yhteydessä on perusteltua. Vai luuletko, että Pena on niitä seiniä pitkin hiipiviä toimareita, jotka piipittävät että "en minä olisi, mutta kun valmentaja halusi"? Ei. Tiedän, että tälläkin hetkellä Penalla sigge palaa, konua kuluu ja hän -kuten itse ilmaisit- vitut välittää meikäläisten marinasta.

Tämä on, tarkemmin miettien, uljasta toimintaa. Penailua äärimmillään, joka ainoastaan lisää Penan henkilöä kohtaan tuntemaani kunnioitusta. Penan scouttaustaitoja kohtaan tuntemani arvostus pysyi ennallaan. Eli pienenä.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yrittäisimmekö saada fanitapaamisen/haastattelun Pentiltä itseltään joskus? Miehen itsetuntoa varmasti sivelee, että näin moni katsoo häntä ylöspäin.

Jet-Ace

Jäsen
Olin aivan varma, että Hedbergin tulo olisi johtanut kunnon tönimiseen, mutta näin ei (?) käynyt. ÄTPPOMK toimii.

Ei, nyt pitää ryhtyä katsomaan Hitchkockin klassikkoa "Mutta kuka murhasi Pent.. ei kun Harryn".

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HYVÄT IHMISET JA KAIKKI KANSA!

Tänään, Niclas "Rough boy" Hedbergin kunniaksi on avattu ÄTPPOMK:n www-sivusto. Tämä on upeaa ja kahminkin tästä itselleni Pena-tyyliin kaiken kunnian, vaikka en itse mitään tämän hyväksi tehnytkään.

Perkele, tämä on oman ketjunkin arvoinen juttu, mutta laitetaan tämä tänne 24h -ketjuun ensin sisäpiirin mutusteltavaksi.

Käy osoitteessa: www.geocities.com/atppomk

Ugh!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄTPPOMK tiedottaa: nettisivustomme on nyt avattu pyynnöistä huolimatta

HYVÄT IHMISET JA KAIKKI KANSA!

Tänään, Niclas "Rough boy" Hedbergin kunniaksi on avattu ÄTPPOMK:n www-sivusto. Tämä on upeaa ja kahminkin tästä itselleni Pena-tyyliin kaiken kunnian, vaikka en itse mitään tämän hyväksi tehnytkään.

Perkele, tämä on oman ketjunkin arvoinen juttu, mutta laitetaan tämä tänne 24h -ketjuun ensin sisäpiirin mutusteltavaksi.

EDIT tähän väliin: Maltoin pitää tämän 24h -ketjun sisäisenä tietona jopa minuutin verran....

Käy osoitteessa: www.geocities.com/atppomk

Ugh!

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
:cool: :cool: :cool: . Virtuaalinen suosiomme ylittänee tuossa tuokiossa kansainvälisen uutiskynnyksen. CNN, BBC, 7 Päivää... who's next? Cool!

Muistakaa, ylevät johtokuntalaiset, vastata lähes jokaiseen haastattelupyyntöön: ''Meil ei oo nyt käyttöö tollaselle julkisuudelle''!. Jos viesti ei mene perille, ehdotan seuraavaksi kommentiksi: ''vittu mä koulutan sua''- tyyppistä agressiivista heittoa. Nämä olisi hyvä kääntää valmiiksi sujuvaksi englanniksi?

nimin joumän

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Cairns
Miehen itsetuntoa varmasti sivelee, että näin moni katsoo häntä ylöspäin.

Tai sitten asioita voisi nopeuttaa, vaikka Pena vielä takkiaan tarvitsee;
Jos Pena kiskottaisiin jo nyt takkeineen DDR-hallin kattoon, niin kaikki varmasti katsoisivat häntä ylöspäin.:rolleyes:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Senior
:cool: :cool: :cool: . Virtuaalinen suosiomme ylittänee tuossa tuokiossa kansainvälisen uutiskynnyksen. CNN, BBC, 7 Päivää... who's next? Cool!

Pravda'n toimittaja huonolla englannilla koetti tulkata minua kotimatkallani hänen tunnistaessa minut suuresta ÄTPPOMK-viiristä klubimme jäseneksi... Huomisen Pravdan etusivulta pitäisi löytyä yhteenveto hienosti sujuneesta haastattelusta. Ja mainittakoot myös, että toimittaja oli varsin hyvä kroppainen naisimmeinen, esittäytyi Oksanaksi tjsp.

Tiedottaa rivijäsen

vlad#16.

P.S. JHag, vaikka et varmaan haluaisikaan häntä tavata niin kehoitin hänen etsiä Sinut käsiinsä Espoon suunnalta... jotain kivaa on kuulemma tiedossa.

Jindebyne

Jäsen
Siis tässä tarinassa esiintyvä Andre Falardeau on kerännyt keudella 99-00 36 pelissä 414 jäähyminuuttia!! Pentti missä ne faxit nyt on?! Tämän miehen minä haluan HIFK:hon! Tehoista viis, ei tarvitse Vopatin tapella yksin. Olen sanaton.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy