Viestin lähetti Trancezz
Siis tässä tarinassa esiintyvä Andre Falardeau on kerännyt keudella 99-00 36 pelissä 414 jäähyminuuttia!! Pentti missä ne faxit nyt on?! Tämän miehen minä haluan HIFK:hon! Tehoista viis, ei tarvitse Vopatin tapella yksin. Olen sanaton.
Viestin lähetti jpp
Kiitokset puuhamiehille! Täytynee ottaa tänään Pentin kunniaksi reilusti Koffia.
Kehtaa tuollaista sanoa tässä ketjussa!! :confused:Viestin lähetti Mike
Älä, älä, älä. Siihen hinttilimuun me ei kosketa.
Ainakaan jos kello ei ole yli pilkun ja itellä kaljat loppu..tai ainakaan jos..
Viestin lähetti Janos
Kehtaa tuollaista sanoa tässä ketjussa!! :confused:
Jahas, kovia jätkiä siis. Varo sitten, mitä postiluukustasi tipahtaa. Tai, kuka tipahtaa.Viestin lähetti Mike
Jep. Kehtaan sanoa ihan mitä vaan, missä ketjussa vaan. Tulkaa vain leikkimään, vaikka koko helvetin kerho kerralla! ;)
Viestin lähetti Janos
Jahas, kovia jätkiä siis. Varo sitten, mitä postiluukustasi tipahtaa. Tai, kuka tipahtaa.
:D
Viestin lähetti Mike
Jep. Kehtaan sanoa ihan mitä vaan, missä ketjussa vaan. Tulkaa vain leikkimään, vaikka koko helvetin kerho kerralla! ;)
Viestin lähetti Tatzka
No nyt olen Stadiin lähdössä (ei tarkoita ilmalaa). Joten voinemmekin tavata Koffin ääressä ja keskustella elämän arvoista, ehkä sinäkään et ole vielä menetetty sielu. Pidän paljon leikestä, mitäs leikitään? ;)
Viestin lähetti Mike
Jos sopii nin juon Karhua - Koffin merkki tosin sekin.
Ja.. Ei, en minäkään ole menetetty, ihan totta.
Leikit riippuvat hyvin pitkälle siitä kumpaa sukupuolta olet. Jos olet mies kuten oletan, niin voisimme vaikka irvistellä toisillemme ja vetää totaaliperseet (hyvällä alulla jo), jos nainen, niin ehdottaisin hienovaraisesti pettingiä. Tiedäthän pelin.
Se on semmoinen missä hyväillään vastapuolen sukupuolielimiä jne.
Tämä siis hienovaraisesti. Meinaan olisi hienoa ulkopuolisena päästä pelaamaan jonkun kerholaisen kanssa ja sitten kerskua kavereille jne. Sorry. Olen moraaliton yksilö.
Ja takaportti tietysti. Ei tässä Pera Pervoja olla. Jos et suostu, niin toki voin naisenkin kanssa juoda totaaliperseet. Ei siinä mitään.
Viestin lähetti Tatzka
Menee paremminkin tuon irvistelyn puolelle ;) Eli äijähän tässä ollaan ikävä kyllä, muuten ehdotus olisi ollut jopa houkutteleva. Karhu onkin erittäin maukasta ellei miehen mittaista olutta. Totaaliperseet ovat todellakin alulla ja Stadiin pakko suunnta kohta landelta (vantaa) ;) mitään ideoita mestasta ;) Nyt on muuten Pena fiilis...hmm onkohan meidän kehossa edes naisia ;)?
Suuremmat bugit viestissä menevät Koffin piikkiin Keravalle.
Viestin lähetti Mike
Niin vähän arvelinkin, huoh :C
Karhu todellakin on hyvää ja itse jouduin tänäänkin hakemaan sitä useamman pesueen ihan vanhasta muistista.
Mestasta en vielä tiedä. Olen vantaalla tässä itsekin ja ei oikein vielä osaa päättää mihinkö suunnistaisi. Jos kaupunkiin niin Sportin kautta johonkin, mutta tällä hetkellä veri (lue: vietti) hiukan vetää tuohon tikkurilan ja Camelinkin suuntaan.. Täytyy vielä fundeerata, yksi pesue jäljellä.
Viestin lähetti Sonic Empire
eikun ei mitään..
Viestin lähetti Tatzka
Jep tiksi on aina potentiaalinen kohde, kun asuu 4km sisällä sieltä. Monesti sinne eksyy. Piru kun tietäsi minne mennä...kerro sinä ;)?