ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 631
  • 2 492

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Andre Falardeau oli MINUN skouttaus, mutta annan mielelläni siitäkin kunnian Penalle...

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Trancezz
Siis tässä tarinassa esiintyvä Andre Falardeau on kerännyt keudella 99-00 36 pelissä 414 jäähyminuuttia!! Pentti missä ne faxit nyt on?! Tämän miehen minä haluan HIFK:hon! Tehoista viis, ei tarvitse Vopatin tapella yksin. Olen sanaton.

Siivotkaa henkilökohtaiset kympit pois, niin voimme sitten yhdessä laskea vaikka SM-liigan keskimääräisellä ylivoimaprosentilla paljonko soi omissa.

Siitä onkin sitten jo varsin helppoa laskea, onko mahdollisuuksia päästä pudotuspeleihin.

Vitsit vitseinä, mutta kyllä minä mielelläni näkisin HIFK:n värittämässä pudotuspelejä. Tähän kohtaan ei hymiöitä.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Aika bueno

Mahtavaa työtä jätkät! :p

Oletteko ihan yhdessä väsännyt vai onko teillä tässä nyt joku "vastaava"?

Parodia Kingin Piinasta oli kyllä hienoa luettavaa, varsinkin kun on se alkuperäinen vielä itellä muistissa? Kuka sen kirjoitti? Alkuperäisenhän mukaan lopussa olisi vielä pitänyt olla "action"- kohtaus, jossa tässä tapauksessa JHag olisi saanut surmansa. :D Jahka maltan odottaa filmatisointia.

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Loistavaa, että kerhomme muuttuu koko ajan "virallisemmaksi" ja kotisivuilta löytyy esim. säännöt ja ideologia mm. ikuisuuskysymykseen siitä, saako Pentin hankintoja tms. arvostella ja mistä tässä on muutenkin kyse.

Kiitokset puuhamiehille! Täytynee ottaa tänään Pentin kunniaksi reilusti Koffia.

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Heräsi tässä pari viikkoa sitten pelko siitä, että mikähän romanialaisten romanien motiivi rahan ja helpon elämän lisäksi oli tulla Suomeen juuri nyt, kun kiekossa tehdään siirtoja? Tänään matkustaessani metrolla, pari mannea tuli huonolla suomella kirjoitetun lapun kanssa pummimaan rahaa. Mihin ne muka rahaa tarttisi, kun saavat heti tänne rantauduttuaan toimeentulotuet jne. ja tulipa osa manneista tänne ihan omilla autoillaan. Ettei rahankeräys olisi vaan Pentin vastaiseen toimintaan, ilmoittihan Osaman kätyrikin Al-Qaedan iskevän odottamattomalta suunnalta. Vastapäätä istunut tyttö oli jo kaivamassa laukkuaan, mutta totesin hänelle, että "älä helvetissä!" Kyllä se manneakka lähti siitä eikä tarvinnut kouluttaa niitä ;)

Olkaamme tarkkana muualta tulevien mahdollisten iskujen varalta, ettei kukaan pääse tönimään The Penttiä.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti jpp

Kiitokset puuhamiehille! Täytynee ottaa tänään Pentin kunniaksi reilusti Koffia.

Älä, älä, älä. Siihen hinttilimuun me ei kosketa.

Ainakaan jos kello ei ole yli pilkun ja itellä kaljat loppu..tai ainakaan jos..

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti Mike

Älä, älä, älä. Siihen hinttilimuun me ei kosketa.

Ainakaan jos kello ei ole yli pilkun ja itellä kaljat loppu..tai ainakaan jos..
Kehtaa tuollaista sanoa tässä ketjussa!! :confused:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Janos
Kehtaa tuollaista sanoa tässä ketjussa!! :confused:

Jep. Kehtaan sanoa ihan mitä vaan, missä ketjussa vaan. Tulkaa vain leikkimään, vaikka koko helvetin kerho kerralla! ;)

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti Mike
Jep. Kehtaan sanoa ihan mitä vaan, missä ketjussa vaan. Tulkaa vain leikkimään, vaikka koko helvetin kerho kerralla! ;)
Jahas, kovia jätkiä siis. Varo sitten, mitä postiluukustasi tipahtaa. Tai, kuka tipahtaa.

:D

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Niclas Hedberg TEURASTAA sut, Mike :D

On muuten loistavat sivut, propsit tyyliin sopivasta ulkoasusta.
:cool:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mike

No nyt olen Stadiin lähdössä (ei tarkoita ilmalaa). Joten voinemmekin tavata Koffin ääressä ja keskustella elämän arvoista, ehkä sinäkään et ole vielä menetetty sielu. Pidän paljon leikestä, mitäs leikitään? ;)

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Tatzka

No nyt olen Stadiin lähdössä (ei tarkoita ilmalaa). Joten voinemmekin tavata Koffin ääressä ja keskustella elämän arvoista, ehkä sinäkään et ole vielä menetetty sielu. Pidän paljon leikestä, mitäs leikitään? ;)

Jos sopii nin juon Karhua - Koffin merkki tosin sekin.
Ja.. Ei, en minäkään ole menetetty, ihan totta.
Leikit riippuvat hyvin pitkälle siitä kumpaa sukupuolta olet. Jos olet mies kuten oletan, niin voisimme vaikka irvistellä toisillemme ja vetää totaaliperseet (hyvällä alulla jo), jos nainen, niin ehdottaisin hienovaraisesti pettingiä. Tiedäthän pelin.
Se on semmoinen missä hyväillään vastapuolen sukupuolielimiä jne.
Tämä siis hienovaraisesti. Meinaan olisi hienoa ulkopuolisena päästä pelaamaan jonkun kerholaisen kanssa ja sitten kerskua kavereille jne. Sorry. Olen moraaliton yksilö.
Ja takaportti tietysti. Ei tässä Pera Pervoja olla. Jos et suostu, niin toki voin naisenkin kanssa juoda totaaliperseet. Ei siinä mitään.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mike

Jos sopii nin juon Karhua - Koffin merkki tosin sekin.
Ja.. Ei, en minäkään ole menetetty, ihan totta.
Leikit riippuvat hyvin pitkälle siitä kumpaa sukupuolta olet. Jos olet mies kuten oletan, niin voisimme vaikka irvistellä toisillemme ja vetää totaaliperseet (hyvällä alulla jo), jos nainen, niin ehdottaisin hienovaraisesti pettingiä. Tiedäthän pelin.
Se on semmoinen missä hyväillään vastapuolen sukupuolielimiä jne.
Tämä siis hienovaraisesti. Meinaan olisi hienoa ulkopuolisena päästä pelaamaan jonkun kerholaisen kanssa ja sitten kerskua kavereille jne. Sorry. Olen moraaliton yksilö.
Ja takaportti tietysti. Ei tässä Pera Pervoja olla. Jos et suostu, niin toki voin naisenkin kanssa juoda totaaliperseet. Ei siinä mitään.

Menee paremminkin tuon irvistelyn puolelle ;) Eli äijähän tässä ollaan ikävä kyllä, muuten ehdotus olisi ollut jopa houkutteleva. Karhu onkin erittäin maukasta ellei miehen mittaista olutta. Totaaliperseet ovat todellakin alulla ja Stadiin pakko suunnta kohta landelta (vantaa) ;) mitään ideoita mestasta ;) Nyt on muuten Pena fiilis...hmm onkohan meidän kehossa edes naisia ;)?

Suuremmat bugit viestissä menevät Koffin piikkiin Keravalle.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Tatzka

Menee paremminkin tuon irvistelyn puolelle ;) Eli äijähän tässä ollaan ikävä kyllä, muuten ehdotus olisi ollut jopa houkutteleva. Karhu onkin erittäin maukasta ellei miehen mittaista olutta. Totaaliperseet ovat todellakin alulla ja Stadiin pakko suunnta kohta landelta (vantaa) ;) mitään ideoita mestasta ;) Nyt on muuten Pena fiilis...hmm onkohan meidän kehossa edes naisia ;)?

Suuremmat bugit viestissä menevät Koffin piikkiin Keravalle.

Niin vähän arvelinkin, huoh :C

Karhu todellakin on hyvää ja itse jouduin tänäänkin hakemaan sitä useamman pesueen ihan vanhasta muistista.
Mestasta en vielä tiedä. Olen vantaalla tässä itsekin ja ei oikein vielä osaa päättää mihinkö suunnistaisi. Jos kaupunkiin niin Sportin kautta johonkin, mutta tällä hetkellä veri (lue: vietti) hiukan vetää tuohon tikkurilan ja Camelinkin suuntaan.. Täytyy vielä fundeerata, yksi pesue jäljellä.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mike

Niin vähän arvelinkin, huoh :C

Karhu todellakin on hyvää ja itse jouduin tänäänkin hakemaan sitä useamman pesueen ihan vanhasta muistista.
Mestasta en vielä tiedä. Olen vantaalla tässä itsekin ja ei oikein vielä osaa päättää mihinkö suunnistaisi. Jos kaupunkiin niin Sportin kautta johonkin, mutta tällä hetkellä veri (lue: vietti) hiukan vetää tuohon tikkurilan ja Camelinkin suuntaan.. Täytyy vielä fundeerata, yksi pesue jäljellä.

Jep tiksi on aina potentiaalinen kohde, kun asuu 4km sisällä sieltä. Monesti sinne eksyy. Piru kun tietäsi minne mennä...kerro sinä ;)?

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sonic Empire
eikun ei mitään..

Ihailtavaa valppautta Sonic Empireltä, vaikkei jamppa edes ole jäsen. Ajatelkaa:

Mies tekee epäilyttävän havainnon mahdollisesta tönimisestä -> huomaakin, ettei kyseessä ollutkaan Penan töniminen -> on jo kuitenkin sillä välin ehtinyt avata valvontaketjun -> tekee silti aiheesta raportin sisällöltään: eikun ei mitään...

Voiko valppaammin toimia?:D . Hepussa on ainesta. Näkyikin jo jäsenanomuksen laittaneen. Sonic, välitän hakemuksesi johtokunnalle, joka parhaillaan pitää kokousta Espoossa luoden strategioita tulevaisuudellemme.;)

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Tatzka

Jep tiksi on aina potentiaalinen kohde, kun asuu 4km sisällä sieltä. Monesti sinne eksyy. Piru kun tietäsi minne mennä...kerro sinä ;)?

Mä meen Cameliin jahka oon juonu nää bisset, följyssä?

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Camel kohteeksi ;) Sinne suuntaan...

Tervehdys arvoisat klubiveljet ja -sisaret. Koska keskustelu ei pysynyt ruodussa vaan tällä hetkellä avoinna on kolme aktiivista otsikkoa, niin kaksi näistä päätyy lukkoon. Keskustelu voi jatkua joko aukijäävässä ketjussa tai uusien nettisivujen vieraskirjassa. Mikäli keskustelu ei pysy aisoissa, niin myös viimeinenkin ketju päätyy säppiin.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Siis, onko tämä nyt se ainoa auki oleva ketju????

edit: näköjään

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy